MuscleMeat

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

• Topic Starter Topic Starter
..kan niet squaten met oordopjes in. Moet rust hebben en kijken naar me eigen. Dat motiveert me telkens weer als ik die rotkop zie, hopend dat die grijns verdwijnd als ik nog een keer diep ga!

Oja, voor het deadliften komt er een filmpje deze maand uit. dan zien jullie wat ik fout doe of niet. en ook van de repper een filmpje!

Goeie instelling! :thumb:

Mss een tip: wanneer ik me klaarmaak voor een zware set sluit ik me mentaal volledig af van de buitenwereld. Ik zet als het ware mentale oogkleppen op en hoor niets meer. Je moet je gewoon zo hard concentreren dat je geen last meer hebt van muziek of andere mensen. Een beetje de zen-mentaliteit dus.

In elk geval, karma voor doorzetting (als ik weer kan geven)

thnx voor de karma, vanavond weer even knallen. Vrijdags is er haast niemand. Allemaal aan het klemzuipen denk ik :p

Ja vrijdag is volgens mij in het algemeen een lekkere trainingsdag :D lekker rustig, geen 16 jarige superdudes die alle bankjes en rekken bezetten

dude serieus als je 1rm 110/120 is dan is 55 net 50% daarmee moet je zelfs zonder enige concentratie die 20 reps mee kunnen halen... deed je ze breathing style of probeer je in 1 keer die 20 reps eruit te gooien?

tot de 10 erruit gooien
daarna breathing style.. lukte niet helaas..

ja sorry hoor, maar waar is je doorzettingsvermogen... al die dingetjes die je opnoemde zouden niet mogen schelen als je een 20 repper doet met 55 kilo!!! je kan mij niet vertellen dat je failde doordat je vanuit bottom positie niet meer omhoog kwam. dat kan gewoon weg niet met dat gewicht als je een 1 rm hebt van 110/120... misschien een mentale failure, no offence maar dan is dit niet voor je weggelegd imo. nogmaals 55 kilo is dan 50% ofzo, dat is opwarm gewicht!!1

als je het straks niet doet kan je beter stoppen met het schema man..

* Brainy trekt zijn trainingsbroekje aan.
Denkt aan het gezwaffel van starter en gaat die 55+10kg knallen kan ook zijn dat de stang 20 is maar boeit niet. de repper is mine!
tien minuten geleden gegeten.. maar boeit geen ****! vandaag the repper!

Komaan brainy, time for agression!!! :wl:

is het wel goed om morgen dan weer voor de repper te gaan? denk dat ik morgen ook voor de 55 ga ivm vermoeidheid! Het gaat lukken eerder ga ik niet weg uit de gym! Rond 1 uur ben ik weer terug met aanpassing logg. Wish me luck bitches (H)

Haha, toen ik een 1rm van 120 had heb ik een keer 50 reps met 50kg gesquat..

Hoe kan je in godsnaam maar 16 reps halen?

Mentaal gebroken.

Vroeger squaten ik altijd in een smith, (ja ja niet op afrekenen)

denk dat dit de 7de keer is dat ik los squat (sinds ik van gym veranderd ben)
dus is nogal wennen aan evenwicht en mentaal .

Owja, en ik ben jou niet :) haha no offence

Squat b*ch! :wl:

Als er iemand totaal geen mental toughness heeft ben ik het wel. Iedereen die ooit met me heeft getraint kan dat beamen :roflol:

oke sorry dat ik bleef hangen tot vannacht!

:( gromde als een beer, maar het is gelukt 55kg +10 x 20

w.up squat

40x10
50x5
55x20 (net net net)

Zie er tegenop om morgen weer de repper te doen.. of zal ik gewoon een 55 kg repper blijven houden en pas de training erna weer 5 kg verhogen ? want spieren moeten rusten hea!

de rest komt vanacht van de pull overs etc met de chins was ik tevreden !

Hoelang heb je gadaan over de squats? Ivm morgen kan ik je niet direct helpen, ik ben niet zo bekend met het schema....

:( gromde als een beer, maar het is gelukt 55kg +10 x 20

w.up squat

40x10
50x5
55x20 (net net net)

Zie er tegenop om morgen weer de repper te doen.. of zal ik gewoon een 55 kg repper blijven houden en pas de training erna weer 5 kg verhogen ? want spieren moeten rusten hea!

de rest komt vanacht van de pull overs etc met de chins was ik tevreden !

Hou je dan gewoon aan het schema, hoef je geen 2 dagen achter elkaar 20 rep squats te doen (ik weet sowieso niet hoe je op het idee kwam???). En nee, op hetzelfde gewicht blijven is geen optie, altijd 2,5 of 5kg erbij gooien.

goed zo.

Terug
Naar boven