Fitness Seller

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

• Topic Starter Topic Starter
alext: doordat ik de repper had gefailed wou ik hem vandaag terugpakken. daarom. Maar we rusten maar even uit voor het weekend en knallen daarna terug! 5 kilo hogerop !

voeding zit goed 4/6 liter melk per dag en voldoende eten.

gewichtstats worden per week bijgehouden in grammen!

alext: doordat ik de repper had gefailed wou ik hem vandaag terugpakken. daarom. Maar we rusten maar even uit voor het weekend en knallen daarna terug! 5 kilo hogerop !

voeding zit goed 4/6 liter melk per dag en voldoende eten.

gewichtstats worden per week bijgehouden in grammen!

:hedbang:

haha leuk hoe die kassa-sletjes reageren als je opeens 12 kannne 2L op de band zet ;P met 4dozen eieren . haha 'heb je een feestje' ? :P haha nee is voor 4 dagen ben over 2 dagen weer terug :P geweldig hoe ze dan kijken .

MAANDAG WEER EEN TRAININGSLOG,

haha leuk hoe die kassa-sletjes reageren als je opeens 12 kannne 2L op de band zet ;P met 4dozen eieren . haha 'heb je een feestje' ? :P haha nee is voor 4 dagen ben over 2 dagen weer terug :P geweldig hoe ze dan kijken .

Hehe, ik neem ook altijd de hele voorraad kwark mee (gemiddeld 10potjes) en een paar dagen erna sta ik er dan weeral terug

Can hardly wait for monday :wl:

Raar feestje had ze dan in gedachten :scratch:

20x60 is comming !
als t mentaal mee zit 20x65

weet iemand of ik ook nog leg extensions erbij mag doen? erna bijvoorbeeld.. gewoon even flink afstraffen. want de echte spierpijn heb ik nog niet gehad! (dat je op de wc wilt zitten en dat jedan pijn hebt, i love that feeling)

Na je 20 repper moeten je benen net in brand staan, ofniet......

haha.. ja maar als ik leg extensions erbij doe denk ik dat k dit gevoel meer krijg. pak ik de benen extra aan he. ook ben ik van plan kuiten vanaf maandag erin te gooien 3x per week

Na je 20 repper moeten je benen net in brand staan, ofniet......

Het is inderdaad vermoeiend echt vermoeiend dit ontken ik niet! Maar ik denk dat dit programma meer mentaal is dat fysiek. Ik heb daarna ook geen zin meer om te squaten. Maar de pijn is wel te harden!

Terug
Naar boven