AndroidHealthClinic

Staat jou facebookaccount zichtbaar voor iedereen?

Peiling Peiling Is jou facebook openbaar?

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij staat op niet zichtbaar dat resulteert ook vaak in chimeids die me toevoegen omdat ze meer fotos van me willen zien

Potverdomme, topic van het jaar gemist :(

Mijn fb is ook alleen vrienden. Als mensen mee willen kijken voegen ze me maar toe.

Ik weet cker, IWJ trollt noooit meer :roflol: die heeft echt geen oog dichtgedaan vanacht haha

Waarom denk je dat het topic niet meer bestaat, met een lekker warme kop chocolademelk in zijn slaapzak aan zijn bureau gezeten tot EricR of BigT online kwam om het topic vervolgens te reporten.

iemand cliffs van het originele topic?

Idd karma 4 cliffs

Jup, staat volgens mij gewoon zichtbaar voor iedereen.

cliffs:
wijf genaamd lisa opent thread met vraag
dbb kennende > alleen maar troll posts, achterhalen foto's enz
fotosoeps met derde beens en zo (en cumshots)
blijkt de verkeerde lisa te zijn geweest
shitstorm
cyber police inval bij iWJ deze nacht

uiteindelijk
niemand geband

had het, exploit gebruikt om wat mensen te hacken, is uitgekomen, facebook verwijdert.

Sindsdien niet meer opnieuw gedaan.

Hahaha was dat wel de verkeerde lisa? Hahaha prachtig! heeft niemand caps gemaakt? :P

Ik weet ckr als je 1 plaatje post = rode kaart. Dus denk niet dat dat het waard is.

Je moet niet door willen blijven gaan, tis een x leuk geweest

geef de link maar in pm dan naar de meme :p

Ik heb diverse plaatjes maar geloof me, je mist er niks aan. Het waren niet de plaatjes die grappig waren (alhoewel de cumshot van pinda epic was) maar de hele sfeer in het topic. Iedereen zat elkaar bang te maken en vooral iwj kneep hem want hij had de fotos als eerst geplaatst :p

Ik heb diverse plaatjes maar geloof me, je mist er niks aan. Het waren niet de plaatjes die grappig waren (alhoewel de cumshot van pinda epic was) maar de hele sfeer in het topic. Iedereen zat elkaar bang te maken en vooral iwj kneep hem want hij had de fotos als eerst geplaatst :p

pm = karma

Moet een strak topic geweest zijn :roflol:

OT: mijne is volledig afgeschermd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven