XXL Nutrition

Staat jou facebookaccount zichtbaar voor iedereen?

Peiling Peiling Is jou facebook openbaar?

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stuur niemand iets. Tis klaar zo

Topic ging op den duur alleen maar over getroll , je moest naar de eerste pagina gaan om te kijken waarover het topic precies over ging , was wsl TS eerste en laaste post .

nadat mijn ma begon te dreigen dat ze een fb ging aanmaken, heb ik mijn privacy instellingen wat strenger gezet :p

(en je ziet direct waarvoor het goed is, zie lisa topic :p )

nadat mijn ma begon te dreigen dat ze een fb ging aanmaken, heb ik mijn privacy instellingen wat strenger gezet :p

(en je ziet direct waarvoor het goed is, zie lisa topic :p )
:roflol: haar fb is nu ook niet volledig meer zichtbaar

Edit: lukt blijkbaar toch nog, foutje probs :p

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 12:11 ----------

:eek:heb nog iets leuks gevonden, niet erg speciaal maar vind het wel leuk:D

Laatst bewerkt:
Nou ik had mn account dus altijd zichtbaar hè, maar je raadt nooit wat er een keer gebeurt is.

Ik had een topic gemaakt met een vraag op een forum met veel meiden. Hadden er een paar mn facebook opgezocht en allerlei foto's gepost. Haalde een meid het in dr gekke kop om een foto van mij uit te printen, er vol overheen te squirten en vervolgens een foto daarvan te posten in dat topic. Aangezien ik me niet leen voor dat soort praktijken heb ik mn facebook sindsdien op privé staan.

Nou ik had mn account dus altijd zichtbaar hè, maar je raadt nooit wat er een keer gebeurt is.

Ik had een topic gemaakt met een vraag op een forum met veel meiden. Hadden er een paar mn facebook opgezocht en allerlei foto's gepost. Haalde een meid het in dr gekke kop om een foto van mij uit te printen, er vol overheen te squirten en vervolgens een foto daarvan te posten in dat topic. Aangezien ik me niet leen voor dat soort praktijken heb ik mn facebook sindsdien op privé staan.
Not funny, kill barteh biebers!!!:mad::D

Trots om te zeggen dat ik niet mee doe met social networks.

Mijn facebook is verborgen :o
Alleen via vrienden te vinden die mij in hun lijst hebben

ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest toen ik vanochtend mijn computer aanzette

maar gelukkig voor jullie leef ik nog jongens :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven