XXL Nutrition

Stack om scherper en harder te worden

Anoniem_1986_4

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo iedereen, heb mij juist geregistreerd op dutchbodybuilding.com en heb hiermee mijn eerste vraag.

Ik ben na 6jaar harde training op het punt gekomen dat ik een licht kuurtje wil ondergaan.

Nu heb ik wel een principes die ik nu nog niet wil overschreiden...

Eerst en vooral wil ik beginnen met een orale inname, omdat ik nog niemand heb gevonden die mij de kunsten van het injecteren kan aanleren

Vervolgens zijn mijn doelen zeer scherp worden en lichte spieropbouw.
Hierbij heb ik een mooi voorbeeld: http://i161.photobucket.com/albums/t234/tommeij/P1000070.jpg?t=1204656805

En dit is een foto van een jarenhalf geleden, dus heb ik nu wel beetje meer spiermassa: http://i161.photobucket.com/albums/t234/tommeij/6.jpg?t=1204656853

Ik had gedacht aan een combinatie van anavar en clen. Clen wil ik eigenlijk sowieso al gebruiken, maar zou er graag nog een lichte steroid aan toevoegen.

Graag had ik jullie meningen

Alvast bedankt, groetjes

Ik zou voor een test prop/winny stack gaan samen met clen en proper dieet.

Laat me raden; je wilt niet spuiten? :)

winny injects?

btw proviron is een erg goed middel om keihard te komen mischien ook een optie

Aah ok.e

• Topic Starter Topic Starter
Wel ja, zoals ik in mijn eerste post zei: Eerst en vooral wil ik beginnen met een orale inname, omdat ik nog niemand heb gevonden die mij de kunsten van het injecteren kan aanleren...

En wat dachten jullie van een var/proviron stack?

Wat ik al een beetje vermoed is dat clen niet goed samengaat met een AS, klopt dat?

Prov valt niet oraal in te nemen?

Var/proviron kan ook maar met var/winny ga je meer resultaat behalen wel zwaarder voor je lever ed.

Ok, bedankt vooruitdanmaar.

Winny lijkt me idd wat zwaar voor mijn lever, dat bewaar ik mss best na ik heb leren injecteren

Aan de andere kant wil ik mijn spieren gewoon harder, zeer afgelijnde look. Dus aangezien hetgeen ik hoor lijken mijn beste keuzes prov/var en clen. Alle drie lijkt me wat veel, maar mijn hoofdprioriteit is zo scherp mogelijk komen. En wil niet meer dan twee combineren om te starten. Welke van de drie zou ik dan het beste schrappen, want ben nu al zeker dat het 2 uit deze drie gaan worden eigenlijk. Grtjs!

ohja, primo leek mij ook wel goed. Dus nemen jullie maar de 2 beste uit var, clen, prov en primo, met als hoofdprioriteit zeer scherp en geen massaverlies, en als tweede harde spieren en misschien een beetje massawinst zelfs :) ik weet het, ik ben wat veeleisend :D grtjs

Wel ja, zoals ik in mijn eerste post zei: Eerst en vooral wil ik beginnen met een orale inname, omdat ik nog niemand heb gevonden die mij de kunsten van het injecteren kan aanleren...

En wat dachten jullie van een var/proviron stack?

Wat ik al een beetje vermoed is dat clenbuterol niet goed samengaat met een AS, klopt dat?

de kunsten van het spuiten..? Wat dacht je van de instructies die overal te vinden zijn, waar waarschijnlijk 90% van de mensen het mee heeft gedaan..?

Ok, bedankt vooruitdanmaar.

Winny lijkt me idd wat zwaar voor mijn lever, dat bewaar ik mss best na ik heb leren injecteren

Aan de andere kant wil ik mijn spieren gewoon harder, zeer afgelijnde look. Dus aangezien hetgeen ik hoor lijken mijn beste keuzes prov/var en clenbuterol. Alle drie lijkt me wat veel, maar mijn hoofdprioriteit is zo scherp mogelijk komen. En wil niet meer dan twee combineren om te starten. Welke van de drie zou ik dan het beste schrappen, want ben nu al zeker dat het 2 uit deze drie gaan worden eigenlijk. Grtjs!

Ik zou geen clen nemen...heavy shit met veel nare bijwerkingen dus : var en proviron beide op 50mg ed zou moeten volstaan
wil je het gek maken dan beide op 100mg ed maar dan ga je volgens mij bijna uit je vel barsten en var is duur spul.

Oké, na lang zoeken heb ik dus dit gevonden:

18. CYTOMEL, CLENBUTEROL, ANAVAR &-OR WINSTROL

Adding winstrol and - or anavar to clenbuterol and cytomel (T3 dus) will give you a couple of pound of lean muscle mass on an all oral cycle:
If you want lean and hard body of a model this one is for you. (mijn doel dus ook)

Cytomel clenbuterol anavar

Ga dus ook voor de anavar - clen cycle gaan.

De veranderingen dat ik zou doorvoeren is de cytomel vervangen door een Ephedrine Coffeine stack die ik nu ook al gebruik.

Graag had ik jullie mening nog eens gehad van deze cycle.

(voor diegene die zich weer interessant willen maken, ik luister heus wel naar jullie mening, was eerst van plan om met de var-prov cycle te gaan, tot ik tegen dit stuitte. Ik apprecieer jullie mening enorm en hou er zeker en vast rekening mee)

Alvast bedankt, grtjs

Misschien geen van mijn betere adviezen, maar heb je ook al eens Paratabs overwogen ?
Ik denk dat die, ook al zijn het echt leverkillers, je echt wel aan je doel kunnen helpen...
Ik bekijk het zo: als je anavar en winstrol oraal inneemt, is dit ook wel een opdoffer voor de lever hoor...

Als je dan toch een oral neemt en je moet kiezen tussen var en winny dan zou ik voor winny gaan.

Als je voor beide orals gaat zou ik daarna evt ook wat mariadistel erbij nemen voor de reiniging van de lever. 2 orals lijkt me toch behoorlijk zwaar.

Terug
Naar boven