MuscleMeat

Stack om scherper en harder te worden

Anavar may be what we'd call a "fat-burning steroid". Abdominal and visceral fat were both reduced in one study when subjects in the low/normal natural testosterone range used anavar (4). In another study, appendicular, total, and trunk fat were all reduced with a relatively small dose of 20mgs/day (8), and no exercise. In addition, weight gained with anavar may be nearly permanent too. It might not be much, but you'll stand a good chance of keeping most of it.

Anavar (Oxandrolone) - Anabolic steroid

Var is natuurlijk wel prijslijk (toch zeker het dubbel van winny tabs rekenen)

Verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Verkeerd topic

Laatst bewerkt:
Mijn excuses ik heb geantwoord in het verkeerde topic,maar kan het niet zelf weghalen.:o

Misschien geen van mijn betere adviezen, maar heb je ook al eens Paratabs overwogen ?
Ik denk dat die, ook al zijn het echt leverkillers, je echt wel aan je doel kunnen helpen...
Ik bekijk het zo: als je anavar en winstrol oraal inneemt, is dit ook wel een opdoffer voor de lever hoor...

Mafkees, je gaat toch niet aan de eerste de beste paratabs aanraden.

Als je echt leanmass wilt waarbij je totaal geen extra vocht of vet bij aanzet, zou ik kiezen uit deze 3; masteron, winny of primo.

Tren zou ik niet direct voor gaan hou het eerst bij basic spullen waarvan je ook wat makkelijker hersteld, scheelt een hoop ellende later.

Terug
Naar boven