MuscleMeat

Stacker t5 info ?

ZyzzBrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ik had een vraag of er mensen zijn die me kunnen helpen.
ikzelf begin weer met trainen na 6maande out.. en heb redelijk veel vet rond de buik gekregen.. mijn collega die stackter T-5 gebruikt hijzelf zegt dat dit heel goef is voor me en heb vorige week 1 genomen van hem eerste uurtje niks en toen kreeg ik een enorme energy boost.. zweten.. trillen.. ik kon niet stil zitte tijdens het werk.. rond de middag kreeg ik dan een enorme dip.. nergens zin in en wouw echt gewoon slapen.. snapte er niks van.. dus.. T5? Goeie vet verbrander ? Zouw ik hem kopen? of zijn er nog andere die goed werken?

Het is geen vetverbrander, het verbrand zo'n 3% extra kcal ooit ergens gelezen. Heb t zelf wel gebruikt voor extra energie en honger onderdrukking tijdens cut. Daar werkt het wel goed voor ja, maar heb zelf eca+dmaa (t6)

• Topic Starter Topic Starter
Het is geen vetverbrander, het verbrand zo'n 3% extra kcal ooit ergens gelezen. Heb t zelf wel gebruikt voor extra energie en honger onderdrukking tijdens cut. Daar werkt het wel goed voor ja, maar heb zelf eca+dmaa (t6)
Staat wel op het potje, welke fatburner raad jij mss aan?

Staat wel op het potje, welke fatburner raad jij mss aan?
en pot pindakaas over je buik smeren raad ik aan.

Geloof jij alles wat er op een verpakking/reclame staat.. it's amazing brahhh. Voor de rest is je vraag kansloos, je dieet is je fatburner niet het middel en waarom open je 2 dezelfde topics? Ga gewoon lekker trainen en op je eten letten ipv dit maargoed je komt over als een type alleen al door je forum naam die dat toch niet gaat doen en denkt dat de middelen het gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
en pot pindakaas over je buik smeren raad ik aan.

Geloof jij alles wat er op een verpakking/reclame staat.. it's amazing brahhh. Voor de rest is je vraag kansloos, je dieet is je fatburner niet het middel en waarom open je 2 dezelfde topics? Ga gewoon lekker trainen en op je eten letten ipv dit maargoed je komt over als een type alleen al door je forum naam die dat toch niet gaat doen en denkt dat de middelen het gaan doen.
Was maar gewoon een vraag daarvoor hoef je niet zo te reageren. en heb de andere vergete te verwijdere...

Was maar gewoon een vraag daarvoor hoef je niet zo te reageren. en heb de andere vergete te verwijdere...
ik heb je toch evengoed advies gegeven dat had ik ook niet kunnen doen.

eten is je fatburner en het mooie is kost je ook nog eens minder.

Dieet.

Ik geloof dat de toename in expenditure tot zo'n 10% kan zijn. Iets meer dan 3% maar eigenlijk alsnog niet heel boeiend dus :p. De stimulerende en honger onderdrukkende werking zijn veel interessanter.

Volgens mij wordt er vaak veel te veel verwacht van efedrine, het gaat je geen DNP fat loss opleveren. :p

Dieet werkt beter dan een T5. Begin daar maar eerst mee

Ik geloof dat de toename in expenditure tot zo'n 10% kan zijn. Iets meer dan 3% maar eigenlijk alsnog niet heel boeiend dus :p. De stimulerende en honger onderdrukkende werking zijn veel interessanter.

Volgens mij wordt er vaak veel te veel verwacht van efedrine, het gaat je geen DNP fat loss opleveren. :p
ik noem bewust geen dnp :roflol:

Pak T5 (eca) enkel om de honger te drukken tijdens het cutten ...niet T5 pakken om te kunnen cutten natuurlijk

10 joh? Dat klinkt dan al wat rendabeler. De energie was chill, de crash totaal niet. Bleef maar caffeine redosen om niet in te kakken op werk enzo, had het idee dat dmaa wat langer werkte

Dieet evt cardio toevoegen. Laatste is nog niet eens perse nodig. En veranderd please je forum naam

Dieet evt cardio toevoegen. Laatste is nog niet eens perse nodig. En veranderd please je forum naam
Tbh pak ik zelf liever een capsule ephedrine dan dat ik cardio, als het echt 10% metabolisme versnelt. Ben op mijn kcal al snel 350-400kcal extra kwjjt dan. Ben als 't op cardio aan komt gewoon echt een luie hond ja

Tbh pak ik zelf liever een capsule ephedrine dan dat ik cardio, als het echt 10% metabolisme versnelt. Ben op mijn kcal al snel 350-400kcal extra kwjjt dan. Ben als 't op cardio aan komt gewoon echt een luie hond ja

EPH en andere stimulerende middelen daarbij treed gewenning op. Als je voor een sneller metabolisme aimt, kun je beter je pijlen richten op T3/T4.

EPH en andere stimulerende middelen daarbij treed gewenning op. Als je voor een sneller metabolisme aimt, kun je beter je pijlen richten op T3/T4.
effectiviteit van efedrine neemt alleen maar toe bij langdurig gebruik wat effect op metabolisme betreft :)

Terug
Naar boven