Fitness Seller

Stacker t5 info ?

Ik zouw het niet kopen nee.

Specifieke onderzoeksresultaten van toevallig? Ben wel benieuwd namelijk :)
zal eens even zoeken

ben nog aan het lezen maar o.a. hier staat veel informatie over efedrine. en hier staat het een en ander over desensitization en resensitization van de b2 receptor. de verminderde beta 2 gevoeligheid lijkt maar van korte duur te zijn.

Laatst bewerkt:
dit vond ik op het interwebs maar dit is van een forum dus geen bron of onderzoeksresultaten

"Long term use of the ECA stack does lead to beta-2 downregulation. It does not cause rapid desensitization and/or down-regulation of adrenergic receptors, however after about 4 months it will cause the beta-2 receptors on muscle and fat cells will be drawn into the cell membrane to reduce their availability. This is the cause of the loss of stimulatory effects associated with the ECA stack. However, thermogenesis is actually increasing through beta-3 receptor stimulation."

4+ maanden eca is wel wat overkill denk ik :D

4+ maanden eca is wel wat overkill denk ik :D
ik heb wel eens mensen horen zeggen dat ze gewoon year round op eca zitten :roflol: maar dat zijn dan wel vrij lage dosissen geloof ik

still not sure if particularly verstandig of nuttig though :roflol:

ik zeg trouwens uit gewoonte en omdat het zo vaak gezegd wordt eca maar afaik is de toegevoegde waarde van die aspirine op vrij weinig gebaseerd behalve 1 matige onderzoek in extreem obese populatie dus het zou net zo goed gewoon ec kunnen zijn

for some reason blijven ze maar aspirine in die stack stoppen

ik heb wel eens mensen horen zeggen dat ze gewoon year round op eca zitten :roflol: maar dat zijn dan wel vrij lage dosissen geloof ik

ik zeg trouwens uit gewoonte en omdat het zo vaak gezegd wordt eca maar afaik is de toegevoegde waarde van die aspirine op vrij weinig gebaseerd behalve 1 matige onderzoek in extreem obese populatie dus het zou net zo goed gewoon ec kunnen zijn

ik kan je zeggen uit eigen ervaring (half jaar of langer zelfs) dat de crash als je stopt niet normaal is (en je tollerantie voor efedrine en cafeïne is absurd hoog dan) :o

Vond die aspirine wel handig, om evt bloeddruk in control te houden :p

Terug
Naar boven