XXL Nutrition

stackers echt of nep

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
:)beste bb-ers
sorry dat ik jullie weer lastigval ik heb een origineel potje stacker 2 gekocht ben ermee bezig doet geen moer geen thermogeen effect
gelukkig ook geen andere bijwerkingen wel pis ( sorry ) ik mij helemaal
leeg nu heb ik mij op het net hellemaal de blubber gezocht en heb een paar vragen voor jullie als je zin hebt om mij te antwoorden graag

1.. op div. sites worden dezelfde potjes als mij aangeboden waarvan de een zegt ze zijn echt de ander ze zijn nep en komen uit china etc. ??
2.. als je dan reageert en vraagt om een goede foto van het etiket hoor
je niks meer dat zegt algenoeg denk ik ..??
3.. aangezien ze sinds 2004 geloof ik niet meer verkocht worden en op
mijn potje houdbaar tot 2010 staat word dan de werking niet minder??
4..ook heb ik een foto gezien van gele capsules met een zwarte code erop
en de letters st-2 erop heeft de mijne ook niet ..?
5..weten julie misschien hoe de echte eruit zien ???

ik ben ermee gestopt maar wil het toch graag weten ga gewoon
keihard trainen dan kom ik er ook wel
jullie zullen wel zeggen dat dit het slimste is :)

groeten gregor

DSCN2854A.jpg

DSCN2861A.jpg

Waar gekocht?

Mja, ziet er redelijk echt uit. Eet er een keertje 4 tegelijk dan merk je vanzelf wel of het wel of geen effect heeft.

• Topic Starter Topic Starter

via een maatje in de sportschool die heeft ze in een sportvoedings winkel
gekocht waar hij normaal ook zijn proteine etc koopt uiteraard onder de
toonbank ...

maar denken jullie ( zie foto ) of dit de echte zijn ??

gregor

hij is houdbaar tot 07-2011 hoor zo te zien :D

ahah, ik weet waar. dat zijn echte ja....

Mja, ziet er redelijk echt uit. Eet er een keertje 4 tegelijk dan merk je vanzelf wel of het wel of geen effect heeft.

oeps meen je dat nou .. ik zit al op 3 p.dag en pis mij al leeg ...
wat is eigenlijk gangbaar qua dosering ???

4 tegelijk doe ik wel op een vrije dag niet als ik moet werken sta ik op de steiger en dan hahahaha

groet gregor

ahah, ik weet waar. dat zijn echte ja....

dus denk je doorgaan .. niemand zegt dat je de side-effects moet krijgen .. wbt. veel pissen zou misschien in het begin zijn ?

ik zit nu op 3 pdag. 1x bij ontbijt 6.00 uur
1x bij lunch 12.00 uur
1xbij diner 18.00 uur

houden zo of omhoog ???

gregor

Veel pissen komt waarschijnlijk door caffeine wat er in zit. Dat drijft vocht af als de ziekte.

Zou je laatste pil vroeger nemen, tenzij je geen problemen hebt met slaap te vatten

ik heb precies dezelfde en ze zijn zeker echt.

Zijn echte volgens mij.. Ik heb er vorig jaar ook zo gehad en die zagen er hetzelfde uit voor zover ik zie op de foto :)
Er zit ook caffeïne en aspirine in; de perfecte combinatie dus om wat vet kwijt te spelen (in combinatie met goede voeding/training) ;)

Mbt thermo effect: het is ephedra extract hé, met pure ephedrine (HCL) ga je dat effect wel harder voelen..

Laatst bewerkt:
oke dank je wel ik hou het gewoon op 3p.dag ik hou je op de hoogte

ben al een stuk gerust gesteld dank je

gregor

Kun je ook iets vertellen over de werking van die pilletjes? :D

Het verbaasd me dat je geen bevende handen en/of een gejaagd gevoel hebt.
Je kan het altijd nog combineren met een aspirientje, krijg je de bekende eca stack.
Werkte vroeger als een trein bij mij.

ze lijken echt
ik heb er nu heel andere , heb ze ook gekocht in een suplementen winkel waar ik normaal de echte krijg zoals deze hierboven,maar nu zijn het er heel andere , ze zijn een stuk groter,er is niks van etiket ofzo op het potje, dus redelijk louche lijkt me , kneem ze nu een tijdje en ik moet zeggen , dat ze werken maar nu heb ik een heel vervelend probleem,zodra ik begin te zweten krijg ik overal jeuk ! echt felle jeuk ! en na een paar minuten is de jeuk weg, ook merk ik dat men zweet veel feller plakt dan anders
iemand een idee wat dt juist zou kunnen zijn? en wat raden jullie aan ? stoppen of verder doen aangezien ik er voor de rest niks negatief van merk..

ze lijken echt
ik heb er nu heel andere , heb ze ook gekocht in een suplementen winkel waar ik normaal de echte krijg zoals deze hierboven,maar nu zijn het er heel andere , ze zijn een stuk groter,er is niks van etiket ofzo op het potje, dus redelijk louche lijkt me , kneem ze nu een tijdje en ik moet zeggen , dat ze werken maar nu heb ik een heel vervelend probleem,zodra ik begin te zweten krijg ik overal jeuk ! echt felle jeuk ! en na een paar minuten is de jeuk weg, ook merk ik dat men zweet veel feller plakt dan anders
iemand een idee wat dt juist zou kunnen zijn? en wat raden jullie aan ? stoppen of verder doen aangezien ik er voor de rest niks negatief van merk..

voordat ik met de stackers begon ben ik even wat info gaan zoeken
daarom ook mijn oorspronkelijk bericht .. je hoort over thermogeen
gevoel daardoor ga je ook zweten je zou nerveus worden vingers beven
etc. was bij mij allemaal niet het geval ..alleen moest ik heel erg pissen
komt door de caffeine hoor ik nu wel had ik een misselijk gevoel is nu
ook weg door de info hier op het forum zo leer je altijd weer wat ..
ik neem er niet meer als 3pdag. zo.n beetje om de 6uur de laatste om
18.00 uur gaat goed nu
groet gregor

als ik er 3 p.dag neem kan ik er dan ook 3 asperines bij nemen ??
en hoeveel mg moeten de asperines dan zijn ??

gregor

probeer er eens 2 samen te nemen (dus in plaats van 1 + 1 + 1 mss eens proberen met 2 + 1?)

Aspirine is om je lichaam minder snel te laten wennen aan ephedra. Je moet er geen meer bijnemen want het zit al in die pillen (zie etiket "white willow bark" - dat is een "natuurlijke" vorm van aspirine)

Btw: hier een goede link met informatie over EC(A) : [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven