MuscleMeat

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Peter en Nico van Noort.
 
hoogtepunten laatste weken

- 3 x 3 x 180 kg squats
- 5 x 5 x 140 kg Zercher squat
- 3 x 3 x 105 kg clean & press
- 5 x 5 x 130 kg BOR

- 5 x 5 x 70 kg barbell curlzzz ;)

dieptepunt
- spiertje verrekt met DL (3 x 3 x 200 kg)
 
Netjes man, zonde van dat spiertje, maar toch verdomd nette deadlift ;) en ook een verdomd nette squat :P
 
Laatst bewerkt:
Nette squats, idd. Vooral die zerchers zijn pittig met 140.

Hoe gaat het met gooien ondertussen? En met Alaric?
 
Atletiek trainingen zijn verhelderend, echter puur op techniek.

Alaric loopt met rugklachten, beginnende hernia, opgelopen tijdens die Highlander Challenge in Hank, weet je nog ? Is wel weer in training....
 
Sterke zerchers! Is i.m.o. een goede oefening. Mijn pr zelf is 1x100.
 
Atletiek trainingen zijn verhelderend, echter puur op techniek.

Alaric loopt met rugklachten, beginnende hernia, opgelopen tijdens die Highlander Challenge in Hank, weet je nog ? Is wel weer in training....

Nog steeds? :( En jah, dat weet ik nog maar al te goed. Klote voor hem, doe hem maar de groeten.

Heb hier in de buurt wat gekeken, maar voor de dichtstbijzijnde fatsoenlijke werptrainers moet ik waarschijn lijk in rotterdam zijn en dat is echt hoerig slecht te doen voor mij op de tijden dat er getraind kan worden. Dat wordt volcontinue file happen :/

Dus moet misschien maar rondkijken naar een AV waar ze wel gewoon algemene trainers hebben voor basis techniek.
 
progressie laatste weken:

regular squats 5 x 180
box squats 3 x 220 (high box, maar evengoed parallel voor mij ;)
deadlift 2 x 220 (blijven achter...)
push press 3 x 100
Clean & press 2 x 110 en 1 x 115 (PR) :thumbs:

BW= 132 kg stabiel

HG:
heel techniek aangepast en erin geramd met oneindig veel drills
resultaat moet zich nog bewijzen...
 
Nog steeds? :( En jah, dat weet ik nog maar al te goed. Klote voor hem, doe hem maar de groeten.

Heb hier in de buurt wat gekeken, maar voor de dichtstbijzijnde fatsoenlijke werptrainers moet ik waarschijn lijk in rotterdam zijn en dat is echt hoerig slecht te doen voor mij op de tijden dat er getraind kan worden. Dat wordt volcontinue file happen :/

Dus moet misschien maar rondkijken naar een AV waar ze wel gewoon algemene trainers hebben voor basis techniek.

Op maandag is er bij mijn nieuwe club ook kogelstoot training.. Rotterdam Atletiek? Vanwaar moet je komen? Ik kan je misschien aan andere contacten/telefoonnummers brengen. In Papendrecht zit ook een goede maar daar weet ik het nummer niet van. Dat kan ik eventueel wel voor jullie regelen,

mvg,

Arjan
 
Lekkere progressie reus!

Waarom blijft je DL eigenlijk achter?

Ben wel benieuwd naar je techniekwijzigingen, misschien eens een tipje van de sluier oplichten?
 
Op maandag is er bij mijn nieuwe club ook kogelstoot training.. Rotterdam Atletiek? Vanwaar moet je komen? Ik kan je misschien aan andere contacten/telefoonnummers brengen. In Papendrecht zit ook een goede maar daar weet ik het nummer niet van. Dat kan ik eventueel wel voor jullie regelen,

mvg,

Arjan

Ik woon in Sliedrecht, Rotterdam Athletiek IS in principe wel te doen, maar dat kost gelijk zo'n berg tijd in de spits enzo...

Papendrecht daarentegen zou super zijn. Als je daar iets zou kunnen betekenen, zou dat erg relaxed zijn.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

progressie laatste weken:

regular squats 5 x 180
box squats 3 x 220 (high box, maar evengoed parallel voor mij ;)
deadlift 2 x 220 (blijven achter...)
push press 3 x 100
Clean & press 2 x 110 en 1 x 115 (PR) :thumbs:

BW= 132 kg stabiel

HG:
heel techniek aangepast en erin geramd met oneindig veel drills
resultaat moet zich nog bewijzen...

Hij laat niks van zich horen, maar stiekem issie goed bezig op de achtergrond! :D

netjes man, oneindig veel drills klinkt wel als the way to go als je zo een beetje rondkijkt in het HG wereldje. Ben benieuwd! Zelf ben ik natuurlijk weer in veel te veel sloten tegelijk aan het lopen, maar ja, als B-klasser mag dat nog, he :D
 
thanx jonkie :)

Lekkere progressie reus!

Waarom blijft je DL eigenlijk achter?

Ben wel benieuwd naar je techniekwijzigingen, misschien eens een tipje van de sluier oplichten?

Hij laat niks van zich horen, maar stiekem issie goed bezig op de achtergrond! :D

netjes man, oneindig veel drills klinkt wel als the way to go als je zo een beetje rondkijkt in het HG wereldje. Ben benieuwd! Zelf ben ik natuurlijk weer in veel te veel sloten tegelijk aan het lopen, maar ja, als B-klasser mag dat nog, he :D

PR DL ligt een stuk hoger vandaar...

tipje van de sluier: alles vanuit voet-knie-heup.
heb de laatste jaren veel t eveel vanuit het bovenlichaam (verrassend) gewerkt..
 
Back
Naar boven