MuscleMeat

Stanozolol

jazz88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo Allemaal,

Eerst even voorstellen! Nou ik ben Jaz..een liefhebber van fitness..train nu al ongeveer 3 jaar en wil aan me eerste kuurtje beginnen ( Stanozolol oral ) Ik heb me aardig verdiept in het gebruik van stanozolol maar zit toch nog met de vraag van de hoeveelheid en de duur van de kuur het is me geadviseerd 30 milligram verspreid over de dag en 8 weken lang gewoon de zelfde dossis dan? Is dat goed of raden jullie mij iets anders aan?

Hallo Allemaal,

Eerst even voorstellen! Nou ik ben Jaz..een liefhebber van fitness..train nu al ongeveer 3 jaar en wil aan me eerste kuurtje beginnen ( Stanozolol oral ) Ik heb me aardig verdiept in het gebruik van stanozolol maar zit toch nog met de vraag van de hoeveelheid en de duur van de kuur het is me geadviseerd 30 milligram verspreid over de dag en 8 weken lang gewoon de zelfde dossis dan? Is dat goed of raden jullie mij iets anders aan?

ja denk er goed over na met zulke stats, plus nog wat veder verdiepen want zomaar 9 weken aan de stano is wel een beedje aan de lange kant.

• Topic Starter Topic Starter
ja denk er goed over na met zulke stats, plus nog wat veder verdiepen want zomaar 9 weken aan de stano is wel een beedje aan de lange kant.

Thks voor reactie, Dus het is niet verstandig om met zo'n gewicht te gaan kuren? en wat is volgens jou wel goed 6 weken?

Thks voor reactie, Dus het is niet verstandig om met zo'n gewicht te gaan kuren? en wat is volgens jou wel goed 6 weken?

simpel gezegd NEE, niet doen geduld hebben eerst weten wat goed eten en trainen is mooie basis opbouwen dan pas gaan kuren. geloof me maar, later zul je dbb er dankbaar over zijn.

Ps: aan je avatar te zien zou ik er zowiezo nog 3 jaar mee wachten.

orals zowiezo is niet echt slim, max 6 weken ja.

wat is je trainingshema?
heb je een voedingshema?
wat zijn je krachtstats?
heb je gedacht aan bloed onderzoek
bijwerkingen/?
enz enz

Laatst bewerkt:
Mens health heeft een keer een artikel over winstrol met een link naar dbb op de pagina en ineens zie je opvallend veel topics met winstrol only.

@TS wat is je plan wat nakuren betreft?

wat dacht je?
Ik plaats dezelfde post gewoon nog een keer?
Nogmaals: dit is geen fitnessforum en voor fitness hoef je niet te kuren

ik heb ee vraatje aan jullie, wat denk jullie als ik stanozolol zeg maarmg p/d gebruik + 3 keer whey een elke vrijdag 240mg testo? doe ik goed of niet?

ik heb zelf, 83k, 1,75m!

Hallo Allemaal,

Permban voor het 'goede' verdiepen.

Is winstrol hetzelfde als stanozolol ?

Nog een permban voor het verdiepen

ik heb ee vraatje aan jullie, wat denk jullie als ik stanozolol zeg maarmg p/d gebruik + 3 keer whey een elke vrijdag 240mg testo? doe ik goed of niet?

ik heb zelf, 83k, 1,75m!

Nekschot voor de gehele post. (Zal het even vertalen ook nog, dan kan hij het ook lezen ;))

N eksg OT vor jau Brasilian se ,, wan did slat ner ches op

Permban voor het 'goede' verdiepen.

Nog een permban voor het verdiepen

Nekschot voor de gehele post. (Zal het even vertalen ook nog, dan kan hij het ook lezen ;))

N eksg OT vor jau Brasilian se ,, wan did slat ner ches op

Hahaha ik lig dubbel hier!

Maar inderdaad het is weer in en in triest en helaas komen ook altijd weer dezelfde domme hersenloze vragen en gedachte gangen over aas terug.

Sorry maar ik ben in nerderland 1 jaar , dus ik kan niet zo goed
Ned. Schrijven, maar wat ik wil weten is als ik 40mg stanozolol per dag insliken + s'ochent whey pro daarnaar naar de krachttreining whey Pro + Bcaa voor cardio. Zal ik meer vetverbrand dan mijn spieren? Ah en elke vrijdag 240mg testosteron!

Ik hoop mijn buijk verlizen ( lose) en mijn spieren houden!

sorry maar daar gaat wat winstrol dus echt niets voor je doen. Vet ga je zowieso niet verliezen en je spieren behouden....tja niet lullig bedoelt maar welke spieren? Heb je 100kg droge spiermassa dan dat je bang bent om spiermassa te verliezen? Heb je zo'n strak en diep voedingsschemadat je perse aas erbij moet hebben voor spierbehoud? ook niet. Enig wat het voor je gaat doen mits je nog fatsoenlijk eet en trained wat je hoogswaarschijnlijk ook niet doet is dan een beetje vochtverlies en iets vollere spieren door de verhoogde glucose opslag in je spiermassa. Heb je leuk kuurtje gedaan en 3 dagen nadat je bent gestopt ben je het ook direct kwijt. Waard voor je?

sorry maar daar gaat wat winstrol dus echt niets voor je doen. Vet ga je zowieso niet verliezen en je spieren behouden....tja niet lullig bedoelt maar welke spieren? Heb je 100kg droge spiermassa dan dat je bang bent om spiermassa te verliezen? Heb je zo'n strak en diep voedingsschemadat je perse aas erbij moet hebben voor spierbehoud? ook niet. Enig wat het voor je gaat doen mits je nog fatsoenlijk eet en trained wat je hoogswaarschijnlijk ook niet doet is dan een beetje vochtverlies en iets vollere spieren door de verhoogde glucose opslag in je spiermassa. Heb je leuk kuurtje gedaan en 3 dagen nadat je bent gestopt ben je het ook direct kwijt. Waard voor je?

Heel waard, ik ben niet sterker dat is zeker, maar ik heb allen
en buikje die ik niet tevreden ben, ik doe cardio 3 keer per week zeg maar 35 min. Loopband! Zal met stanozolol dan niet helpen dan moet ik met wat? Maar op het zelf moment wil ik groeien want in setember naar Brazilië dus mooie vrouwen, ik niet daar zijn met een dik buik!! Kkkkkkk

Terug
Naar boven