AndroidHealthClinic

Start training + foto

Slasher85

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
84kg
Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik iets meer dan een week lid van dit forum en heb ik de nodige kennis op gedaan door veel te lezen. Ik ben altijd erg dun geweest, en moet ook veel eten om een normaal gewicht te halen. Mijn spijsvertering neemt maar 70% op van al het voedsel wat ik eet. Jarenlang ben ik op gewicht gebleven door veel chips (1 zak per dag), frisdrank (3 liter per dag) en nog veel meer ongezond voedsel.

Ik heb een periode van 5 jaar getraind, maar helaas dus zonder voedingsschema. Mijn training was verre van optimaal. Eerste jaren modderde ik maar wat aan, en heb slechts een half jaar echte progressie geboekt door goede trainingsschema's. Helaas heb ik tussentijds lange periodes niet getraind, waardoor ik weer rustig aan moest beginnen. Als ik kijk naar de resultaten van de meeste hier, heb ik zeer slechte resultaten geboekt. Ik heb ongeveer 2 jaar niet meer getraind. Nu wil ik het weer serieus gaan oppakken. Omdat ik jarenlang heb geprutst wil ik er zeker van zijn dat ik het nu wel goed doe. Daarom probeer ik mijn resultaten bij te houden middels mijn eigen topic.

Ik gok dat ik een vetpercentage heb van 15%, maar ik zou het eigenlijk niet weten.

In de post hierna zal ik mijn voedingsschemaen trainingschema posten.

85kilo op 6 aug 2012.jpg

Wat voor ziekte heb je?

• Topic Starter Topic Starter
Cystic Fibrosis

Vet is denk iets van 12-13%
Kun je veel vet vastpakken of heb je meer een ''dikke buik'' :P

Lijkt me toch meer 13%
Want het lijkt of je weinig vet aan je buik hebt maar datie gewoon uitpuilt snapje Xd

Als ik recht op sta kun je het niet goed zien, maar zo gauw ik een beetje inzak heb ik wel een soort van 'buikje'. In een zittende houding pak ik makkelijk een handvol vet ;)

Mijn armen hebben een omtrek van 33cm, en mijn buik (5cm boven mijn navel) 87cm. Volgens mij zijn deze verhoudingen niet echt goed. En ik heb ook geen idee hoe dit komt..

Als ik recht op sta kun je het niet goed zien, maar zo gauw ik een beetje inzak heb ik wel een soort van 'buikje'. In een zittende houding pak ik makkelijk een handvol vet ;)

Mijn armen hebben een omtrek van 33cm, en mijn buik (5cm boven mijn navel) 87cm. Volgens mij zijn deze verhoudingen niet echt goed. En ik heb ook geen idee hoe dit komt..

je moet buikomtrek 2cm boven navel meten.

Mijn biceps aangespannen zijn 34, en mijn navelhoogte is 86 cm. beetje gelijk dus :D Hoeveel cm is je borst (iets boven je tepel)

Ik heb alles nog even opgemeten.

Normaal/aangespannen.

Biceps: 34cm/36cm
Buik: 90cm/90cm
Borst: 101/105cm

Ik heb dus ongeveer dezelfde metingen van een 13-jarige :')

dan ben ik blessed met een smalle taille, mn taille is 80cm en daar moet nog een cm of 5 af:D

Hee slasher, hier nog een cf'er. Ik herken je verhaal man. Ik ben van een magere 60kg naar nu bijna 95kg gegaan bij 10-11%. Als je vragen hebt, of als je iets niet duidelijk is qua cf en eten met betrekken tot trainen let me know! In elk geval veel succes

Hee slasher, hier nog een cf'er. Ik herken je verhaal man. Ik ben van een magere 60kg naar nu bijna 95kg gegaan bij 10-11%. Als je vragen hebt, of als je iets niet duidelijk is qua cf en eten met betrekken tot trainen let me know! In elk geval veel succes

Wow, je hebt echt een heel mooi resultaat geboekt!

Nooit verwacht dat hier nog meer cf'ers zouden zijn. Laat staan ene die mijn topic leest. Ik ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen...

Succes man!

Wat de fuk is er met al die omtrek metingen? Jullie hebben vrijwel geen spiermassa en gaat nu al opmeten? Lawl.

Succes

Wat de fuk is er met al die omtrek metingen? Jullie hebben vrijwel geen spiermassa en gaat nu al opmeten? Lawl.

Succes

Omdat ik niet wist wat mijn VP is. En ik had ergens gelezen dat je dmv je taile en gewicht meten een indicatie kan stellen wat je VP is. Natuurlijk niet zo betrouwbaar, maar dan heb je iig iets. Daarbij kan ik mijn resultaten meten na verloop van tijd. Voor mij werkt dat motiverend als ik zie dat ik progressie maak.

En bedankt iedereen! :)

Koop een huidplooimeter, die is iig betrouwbaar.

Jarenlang ben ik op gewicht gebleven door veel chips (1 zak per dag), frisdrank (3 liter per dag) en nog veel meer ongezond voedsel................... ???

Umm... mis ik iets?

Ja mijn voeding was niet best. Maar wil je nu iets zeggen of vragen?

Terug
Naar boven