- Waardering
- 30
Inderdaad, theoretische berekeningen zijn leuk maar de praktijk is vaak toch anders.ik druk 90 1x maar nooit 80 5x... naja iedereen is anders
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, theoretische berekeningen zijn leuk maar de praktijk is vaak toch anders.ik druk 90 1x maar nooit 80 5x... naja iedereen is anders
Nooit. Of je moet al verzuren bij 5reps ofzo.5 x 100 en dan 1 x 110......
Dan zou je 1RM theoretisch rond de 120 liggen.
3 setjes? 5x5luie (sterke) lamzak, train je lb es serieus, squats zijn de shit maar 1x per week alleen squats 3 setjes laat je benen nie groeien...
Chins vind ik maar k*t, kan maar 2 fatsoenlijke reps maken. Pulldowns kan ik niet doen omdat ik thuis train. Weeg nu ongeveer 107 met een te hoog vetpercentage.Ik heb een vraagje, ik heb nog even je logje doorlopen en ik zie dat je als je jouw rug traint je nooit chins of een pulldown doet? Enige reden hiervoor? Is imo toch belangrijk om een brede rug te krijgen niet? Hoeveel weeg je ondertussen al?
Ach, het geeft een lekker branderig gevoel in mijn tricepsWat heb je met kick backs? Volgens mij is het een flut oefening.

Op naar de 200!