XXL Nutrition

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Bezoekers in dit topic

Maar hoezo Joel? Ik begrijp je punt niet. We hebben het over de taille van Wovano, die is nog veel te chubby als die nog iets wil dit seizoen.
en om die te verbeteren zijn er 2 zaken nodig 1. Omlaag met VP, 2 core trainen voor meer definitie. Er is nog geen lijn te zien. (oorzaak zowel vet als geen definitie)
waarom jij Joel nou in die discussie betrekt is mij een raadsel.
Core trainen gaat echt nada doen voor definitie. Gewoon vetpercentage omlaag.

Hij gaat het makkelijk redden, ik denk niet dat die veel waarde hecht aan de mening van iemand die echt geen idee heeft waarover die lult en ook nog eens op 20% + staat. Hou eerst eens zelf je dieet vol slappe.
 
Maar hoezo Joel? Ik begrijp je punt niet. We hebben het over de taille van Wovano, die is nog veel te chubby als die nog iets wil dit seizoen.
en om die te verbeteren zijn er 2 zaken nodig 1. Omlaag met VP, 2 core trainen voor meer definitie. Er is nog geen lijn te zien. (oorzaak zowel vet als geen definitie)
waarom jij Joel nou in die discussie betrekt is mij een raadsel.

Huh wat, core trainen voor meer definitie?

Ik weet niet waar deze discussie precies over gaat maar het gaat Wovano echt wel lukken om zijn midsectie on point te krijgen.
Gaan we het hier bij elke prep over hebben? Het komt toch elke keer goed?

Sinds wanneer ben jij een gebied op het expert van cutten? Je zit zelf nu al te zaniken terwijl je nog tegen de 20% aan staat.
 
Was a.d.h.v. zijn foto en wedstrijd ambitie voor dit seizoen En zijn feedback over de dexa scan.
Ging niet over mij en ook niet of Wovano dit nog wel of niet op tijd kan fixen.
Maar op de foto nog te hoog IMHO. Verder niks.
 
Vorige wedstrijd stond hij volgens mij ook nog redelijk massief rond zijn heupen, tot de laatste week het allemaal 'miraculeus' verdween op een relatief korte periode en toch een goede shape heeft neergezet :).
Komt wel goed dus.
 
Als dit niet natty te bereiken valt, waar traint een natty überhaupt dan voor:roflol: Die beentjes en armen. Enige wat iets van volheid heeft is z’n chest joh. Vypaw was al groter dan Joel voor zn MK uitprobeersel. Apw heeft ook al 3x zo grote benen man. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik snap echt niet hoe mensen bij zulke beweringen komen. De enige waarvan ik accusations enigszins zou snappen is bij Sam Hoogland.

Ik kan me een foto van Joel dn beukerd herinneren van 10j geleden ofzo waar hij er wel heel erg juicy uit zag. Zou me niet verbazen als hij AAS heeft gebruikt iig.
 
Ik kan me een foto van Joel dn beukerd herinneren van 10j geleden ofzo waar hij er wel heel erg juicy uit zag. Zou me niet verbazen als hij AAS heeft gebruikt iig.
Kun je die foto dan laten zien?
 
Hoezo hebben we het ineens over Wovano?
 
Als Wovano chubby is dan ben ik Jabba de Hutt.
 
Maar hoezo Joel? Ik begrijp je punt niet. We hebben het over de taille van Wovano, die is nog veel te chubby als die nog iets wil dit seizoen.
en om die te verbeteren zijn er 2 zaken nodig 1. Omlaag met VP, 2 core trainen voor meer definitie. Er is nog geen lijn te zien. (oorzaak zowel vet als geen definitie)
waarom jij Joel nou in die discussie betrekt is mij een raadsel.
Wat lul jij op dit forum onzin man.
Zelf niks bereikt en anderen maar advies geven . Begin eerst eens bij jezelf.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven