AndroidHealthClinic

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Bezoekers in dit topic

1 lengte - lager als ooghoogte diskwalificatie
2 ogen - kop maakt geen reet uit, als de ogen maar spreken
3 lichaam -
Raphie kom erin šŸ¤£
speel kwartiertje is over, tis hier net of een paar brugklassers over meisjes praten. Onbegonnen werk om hieraan uit te leggen hoe het echt werkt.
 
1 lengte - lager als ooghoogte diskwalificatie
2 ogen - kop maakt geen reet uit, als de ogen maar spreken
3 lichaam -

speel kwartiertje is over, tis hier net of een paar brugklassers over meisjes praten. Onbegonnen werk om hieraan uit te leggen hoe het echt werkt.
2 en 3 valt bij jou sowieso al af. Ook al ben je zo lang als de fuckin Mount Everest, voor die lelijkheid van jou kun je onmogelijk compenseren.

En Je vergeet 4: Creditcard, want dat is het enige waar beta cuck providers zoals jij goed voor zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
2 en 3 valt bij jou sowieso al af. Ook al ben je zo lang als de fuckin Mount Everest, voor die lelijkheid van jou kun je onmogelijk compenseren.

En Je vergeet 4: Creditcard, want dat is het enige waar beta cuck providers zoals jij goed voor zijn.
Ach, voor jou loopt er vast ook nog wel iemand rond in Plopsalandā€¦.
 
Ach, voor jou loopt er vast ook nog wel iemand rond in Plopsalandā€¦.
Want ik ben ook echt een manlet. Elke discussie waar jij je in probeert mengen word je afgeslacht. Je poept elke keer maar wat maar je kunt geen enkel 'argument' onderbouwen met bewijs etc.

En om je labiele denkwijze te maskeren ben je zogenaamd aan het trollen. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
 
Want ik ben ook echt een manlet. Elke discussie waar jij je in probeert mengen word je afgeslacht. Je poept elke keer maar wat maar je kunt geen enkel 'argument' onderbouwen met bewijs etc.

En om je labiele denkwijze te maskeren ben je zogenaamd aan het trollen. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Want ik ben ook echt een manlet. Elke discussie waar jij je in probeert mengen word je afgeslacht. Je poept elke keer maar wat maar je kunt geen enkel 'argument' onderbouwen met bewijs etc.

En om je labiele denkwijze te maskeren ben je zogenaamd aan het trollen. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Thomaz, je staat in de krant, kleine golddigger van me :D
 
Hoe boomer wil je het hebben :roflol:

En: leuk geprobeerd maar ik ben al voorzien van genoeg sugar daddy's waar ik gelukkig geen goedkope homofiele kledij van Gymshark voor hoef te dragen.
 
Vind het gewoon leuk dat je weer verkering hebt.
 
waar ik gelukkig geen goedkope homofiele kledij van Gymshark voor hoef te dragen
Vrouwen die dit dragen zouden zowiezo een verbod moeten krijgen om dit te dragen als ze geen dikke squat booty hebben. Niets smerigers dan zo'n afhangende blubberkont in die broekjes.
Mannen die Gymshark dragen zijn dezelfde mannen die witte heuptastjes dragen en een gucci petje van de zwarte markt.
 
Vrouwen die dit dragen zouden zowiezo een verbod moeten krijgen om dit te dragen als ze geen dikke squat booty hebben. Niets smerigers dan zo'n afhangende blubberkont in die broekjes.
Mannen die Gymshark dragen zijn dezelfde mannen die witte heuptastjes dragen en een gucci petje van de zwarte markt.
Lekker dat buikvet wegstoppen in die leggings
 
Lekker dat buikvet wegstoppen in die leggings
1628928992698.png

ziet er ongeveer zo uit als je hun top omhoog zou doen
 
Vind het gewoon leuk dat je weer verkering hebt.
Voor jou zou dat inderdaad een prestatie zijn. Wanneer heeft een vrouw voor het laatst interesse in jou getoond, zonder dat je haar heb moeten omkopen?

Heb je overigens wel een DNA-testje op de kindjes laten uitvoeren? Zou me niets verbazen als die niet van jou zijn.
 
Lekker dat buikvet wegstoppen in die leggings
Gelukkig wel zeg.. je zou het er maar overheen laten hangenšŸ„ŗ

(Niet haten.. ze heeft net een kind gekregenšŸ˜…)
Screenshot_20210814-104117_Instagram.jpg
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven