XXL Nutrition

Steiner komt op TV!

Waarom is eigenlijk iedereen meteen pissed als er wat gepompt of situps moeten gedaan worden? Deze week nog, die met zn voet was te laat en dan moesten jullie 10x pompen en 10x situps doen en iedereen was meteen al kwaad :D. Ik bedoel, dat is nu toch echt geen moeite 10x pompen en 10x situp?

het is waarschijnlijk om het principe waarom ze moeten pompen

• Topic Starter Topic Starter
het is waarschijnlijk om het principe waarom ze moeten pompen

Jha,

10x pompen fzo (twas wel wat meer, maar toch niet echt een dodelijk aantal) is nu op zich niet erg, maar gewoon het feit bij mij dat het wéér door een bepaald persoon is...

Kijk es aan, je bent nr1 in de rangschikking :D

Steiner toch :D
Pester! Of is het nu plager?

Je baalde wel dat die andere de kaart beter las he :D
Ik weet niet of het in het echt ook zo was, maar op tv laten ze het alleszins zeer goed lijken dat je heel onredelijk bent tegenover die jongen die ondertussen toch zijn best doet en alleen maar terug aanvaard wil worden.

Vele betere afleveringen als vorig jaar wel.

• Topic Starter Topic Starter
Je baalde wel dat die andere de kaart beter las he :D
Ik weet niet of het in het echt ook zo was, maar op tv laten ze het alleszins zeer goed lijken dat je heel onredelijk bent tegenover die jongen die ondertussen toch zijn best doet en alleen maar terug aanvaard wil worden.

Die kaart was fout :rolleyes: xD

Maar ja, ik heb mijn fout ook toegegeven op tv he, en ja, ik had het moeilijk om hem toen terug te aanvaarden, maar naar het einde toe is dit veel beter gelukt hoor:thumbup:

haha was tijdje terug dit topic aan het lezen, altijd onthouden van "ahja, op dien moet ik gaan letten"
t programma is gewoon geweldig, content da dien groten dikken serieus op zen plaats werd gezet, en ja, dien vannuffel, man, erger me aan zen manier van doen en zennen idiote kop :p
maarja, met montage kunde inderdaad ook veel doen he...
wat me ook opviel: veel van die gasten zien er beter uit met hun broske dan ervoor, waaronder ook gij ja :p

nog 1 opmerking: ah zo veel lichaamsbeweging gekregen en nog geen betere pl-stats? :p

Die push ups van de meesten trekken ook op niets, sommigen zie je niet eens bewegen :p

hahaha ja dat programma, heb je al zin om te gaan rellen daar? :p

Waar kan je de afleveringen ergens terugzien? :D

u meid heeft anders ook wel een aparte manier van push ups doen:D

Terug
Naar boven