Fitness Seller

Steiner komt op TV!

u meid heeft anders ook wel een aparte manier van push ups doen:D

hahaha idd! dacht het ook op dat moment, ze voelde haar precies een vent die moest pompen tijdens de coïtus :d
maar geef toe steiner, van nuffel heeft je toch wel flink bij je pietje met het kaartlezen he :D:D

En wat voor een boerin is die dikke zeg, shit man heb me kreupel gelachen.

hahaha gister toevallig even gekeken en nu zie ik dat er hier eentje zit van die bende.....

hahaha idd! dacht het ook op dat moment, ze voelde haar precies een vent die moest pompen tijdens de coïtus :d
maar geef toe steiner, van nuffel heeft je toch wel flink bij je pietje met het kaartlezen he :D:D

Moet er nie mee lahn joengne, zie gie oek van Wes-Floandern. :D

• Topic Starter Topic Starter

Tuurlijk ^^
Kheb het dan ook openlijk toegegeven.

Maar die kaart was fout, ik zeg het u:mad:
Twas gwn de productie die mij wou kloten en mij een foute kaart gegeven heeft wrs xD

die is mateloos irritant. Dat accent :s een klein west-vlaams accentje vind ik wel kinky ma das een misvorming. Ze klaagt dat ze constant moet kuisen maar met haar accent is dat de enige job die ze ooit gaat kunnen krijgen.

die is mateloos irritant. Dat accent :s een klein west-vlaams accentje vind ik wel kinky ma das een misvorming. Ze klaagt dat ze constant moet kuisen maar met haar accent is dat de enige job die ze ooit gaat kunnen krijgen.

:D:D

ka beter thus gebleevn gelik de reste kging ton teminste da bus ier nie moen kuuschn

hahaha een bos dennenappelvrij maken :eek::D hilarisch was het hilarisch!

en joak ik komn van de west vloanders!

hehe gisteren dan eindelijk de aflevering van eergisteren gezien
manman
echt, die dikke, die kan nu is ni anders dan zagen zeg!

owned by van nuffel, how said :(

:D

Ik dacht hetzelfde :D
Ik had je wel ten minste op nr1 verwacht :p

haha die met zijn bril zag er ook echt zo'n pientere gast uit he zeg, maar wel chapeau, is een kerel die er voor gaat en wil scoren met punten, zoveels te beter voor hem.

hoveelste was steiner nu? 5de na van nuffel?
@hierboven: ja hij is diegene die met Kim heeft gekust.

hehe ik kan nog steeds niet met van nuffel zijn kop om he
en zijn reactie bij die "diploma-uitreiking" manman

chapeau da ge u daarmee hebt kunnen verzoenen :p

Heb ook een stukje gezien woensdag. Je ziet er aardig mager uit

Haha ben ik nu de enige die zich als kijker (heb wel maar paar afleveringen gezien maar soit) niet ergerde aan Van Huffel maar het net vet vond om er een rebel te zien. Ok, soms ging hij ver, maar zo'n programma heeft dat natuurlijk wel nodig. En ik vond hem ook leuker om naar te kijken dan naar een schaapje die alles gehoorzaamt. En ja ik weet het, anderen moesten afzien door hem en blah blah. Maar da's hun manier van straffen, gewoon meespelen met hun spel en het is helemaal een saaie bende.

Haha ben ik nu de enige die zich als kijker (heb wel maar paar afleveringen gezien maar soit) niet ergerde aan Van Huffel maar het net vet vond om er een rebel te zien. Ok, soms ging hij ver, maar zo'n programma heeft dat natuurlijk wel nodig. En ik vond hem ook leuker om naar te kijken dan naar een schaapje die alles gehoorzaamt. En ja ik weet het, anderen moesten afzien door hem en blah blah. Maar da's hun manier van straffen, gewoon meespelen met hun spel en het is helemaal een saaie bende.

True , de hele groep straffen omdat 1 iemand iets mis doet is gewoon de groepsdruk op die ene persoon zetten. En dan ' bedankt van nuffel ' zeggen terwijl je pijn lijdt versterkt dit nog , als je dan een makkelijk manipuleerbare groep hebt moet die ene persoon zich wel gedragen.

En dit was het geval deze jvt , als je als 1 blok staat tegenover de 'leraars' en gewoon lacht met het gezag en iedere dag het gene wat ze er proberen in te pompen negeert dan kunnen ze niet veel doen. Maarja in de meeste 'random' gekozen groepen zitten er natuurlijk altijd wel ' goody two-shoes '. Zoals dombrechts die reageerde zoals ze wilden ' blabla dat ik altijd moet boeten voor ulle dommerikken '. Boeten = 4x20 pompen? Als je dan toch aan zoiets meedoet , doe dan niet gewoon mee met peer pressure of vol het gezag niet. Waarom doe je anders mee , het was toch 3 weken in de vakantie?

Terug
Naar boven