XXL Nutrition

stel...

• Topic Starter Topic Starter
hou het ff on topic, bende homo's

Hehe, bedoelde eigenlijk in t algemeen, fappen de wat "oudere" mensen nog net zo vaak als de 18 jarige pubertjes???

Oudere mensen :roflol:

Als je me irl ziet denk je dat ik 29 ben, hooguit 30.

Ja gewoon alles nog zelfde, lekker rukken, me wijf een beurt geven van tijd tot tijd, naar de pro's voor het betere werk, twee tegelijk of je fantasie uitleven en bij mij gaan dat niet over zombies ;) tenzij ik een crackhoer zou pakken maar daar gaan we niet aan beginnen.

Ja zat!!! er gaat aardig wat keukenrol doorheen per week hier, maak je maar niet druk, als je 41 bent doet alles het gewoon net als 18.

Oudere mensen :roflol:

Als je me irl ziet denk je dat ik 29 ben, hooguit 30.

Ja gewoon alles nog zelfde, lekker rukken, me wijf een beurt geven van tijd tot tijd, naar de pro's voor het betere werk, twee tegelijk of je fantasie uitleven en bij mij gaan dat niet over zombies ;) tenzij ik een crackhoer zou pakken maar daar gaan we niet aan beginnen.

Ja zat!!! er gaat aardig wat keukenrol doorheen per week hier, maak je maar niet druk, als je 41 bent doet alles het gewoon net als 18.

Haha, so much awesomeness !

Thanks!

Ik heb vaak spontane gesprekken als ik me geboortedatum moet zeggen ergens, mensen vinden het leip.
Ik loop ook vaak op sportschoenen met trainingsbroek of jeans en rijd een scooter.

Ik voel mezelf ook niet echt een leeftijd en dat is best lastig, ik doe gewoon nog steeds hetzelfde wat ik altijd deed en dat is buitenspelen in de speeltuin die Amsterdam heet, je kan er heel veel leuks doen.
Heb gemerkt dat als je sportief blijft dat je veel minder verouderd, echt gezond heb ik eigenlijk nooit geleefd.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

hou het ff on topic, bende homo's
Sorry Angelus, ik ben al klaar :)

Thanks!

Ik heb vaak spontane gesprekken als ik me geboortedatum moet zeggen ergens, mensen vinden het leip.
Ik loop ook vaak op sportschoenen met trainingsbroek of jeans en rijd een scooter.

Ik voel mezelf ook niet echt een leeftijd en dat is best lastig, ik doe gewoon nog steeds hetzelfde wat ik altijd deed en dat is buitenspelen in de speeltuin die Amsterdam heet, je kan er heel veel leuks doen.
Heb gemerkt dat als je sportief blijft dat je veel minder verouderd, echt gezond heb ik eigenlijk nooit geleefd.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Sorry Angelus, ik ben al klaar :)

Ik speel ook wel eens buiten in de speeltuin die Amsterdam heet ;)

Ik zou een dik schip stelen, en voor anker liggen en met kleine bootjes supplies halen..

En schieten, heel veel schieten.

Ik speel ook wel eens buiten in de speeltuin die Amsterdam heet ;)

Gezellig :)
Des te meer zielen, des te meer vreugde.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik zou een dik schip stelen, en voor anker liggen en met kleine bootjes supplies halen..

En schieten, heel veel schieten.

Shotgun of zo een groot caliber sniper geweer.

ik sluit me op voor een tijd en leef van mijn voedselvoorraad waarna ik daarna op strooptocht ga in het politiebureau opzoek naar een me wagen voor vervoer wapens en alles wat me enigzins kan beschermen, daarna naar het ziekenhuis er tegenover waar ik meds haal en dan door naar supermakrten enzo met als klap op de vuurpijl de wapenwinkel hier om de hoek leegroven. met mijn acquired wapens en meds en eten zal ik verder op jacht gaan voor overleving en brandstoif en het lieft uitwijken naar haven om daar een boor te regelen en het grootste deel op zee te spenderen tot ik meer opties heb.

ik sluit me op voor een tijd en leef van mijn voedselvoorraad waarna ik daarna op strooptocht ga in het politiebureau opzoek naar een me wagen voor vervoer wapens en alles wat me enigzins kan beschermen, daarna naar het ziekenhuis er tegenover waar ik meds haal en dan door naar supermakrten enzo met als klap op de vuurpijl de wapenwinkel hier om de hoek leegroven. met mijn acquired wapens en meds en eten zal ik verder op jacht gaan voor overleving en brandstoif en het lieft uitwijken naar haven om daar een boor te regelen en het grootste deel op zee te spenderen tot ik meer opties heb.

Ik zou niet wachten, ik zou eerst wapens, eten, water/waterbron zoeken en dan jezelf 'opsluiten' of op een boot wonen. Als je een tijd wacht gaan andere overlevenden jouw wapens enz al hebben genomen, in zo'n situatie is het 'all you can carry'. Dus gaan ze niet wapens achterlaten die ze kunnen dragen/vervoeren zodat mogelijke andere mensen die overleefd hebben ze kunnen gebruiken.

Sowieso eerst teamen met wat maten. Vriend van me werkt bij een schietclub, daarheen en wapens halen. Supplies halen, waaronder zaaden e.d. die je kan planten om je eigen voorziening te creëren. Daarna naar Texel of een ander eilandje met de boot van een andere vriend, of een jatten als die niet meer beschikbaar is.
Daarna de bevolking daar uitmoorden en eventueel een select groepje als slaven laten leven.

Hmm, ik bedenk net dat je natuurlijk dan wel allemaal mensen krijgt die ook naar zo'n eiland willen. Het is ook een optie om de bevolking daar te vriend te houden en samen te toestroom van mensen te reguleren. Alleen nuttige mensen mogen het eiland op, die bepaalde skills, kennis of supplies hebben. De rest moet dood. DBB'ers zijn uiteraard wel welkom.

Een meester worden in Mkunga Lalem en lekker losgaan.

...
ook is dus ook niet goed...

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet eerst eerlijk bekennen, dat ik vrij weinig van de wandelende doden heb gezien :o
aangezien ik snel verslaafd aan dingen ben :p zal ik wel snel coke en heroïne gaan zoeken , serieus !

en dan gewoon als een mong**l verder gaan, zoals ik eigenlijk altijd wel doet...
ik hoop niet dat ik de regels heb overtreden, ik wil in ieder geval niet grappig zijn...

Groetjes, Ray...
is je gelukt

Terug
Naar boven