XLarge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XLarge zei:Nooit maar dan ook nooit Legaliseren, het stomste wat je kunt doen is dat wel
kan je er minder aan verdienen...jp79 zei:

bartp zei:

zeekip zei:In de koran staat niet dat anabolen steroiden verboden zijn, dus legaliseren!
lijkt mij logieschhhh
Wie was dit ook al weer? (serieus)JuggerNaut zei:I've got the solution for the steroid problem...!
I've got it..but nobody wants to hear it!
Not less steroids...
More steroids!! ....and give them to the right f*ckin people!
svang zei:bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb wel een paar argumenten maar niet sterk genoeg:
- Met anabole kun je ook sommige ziektes verhelpen, je hebt bv. een ziekte dat je spieren afsterven, door anabole kun je dan toch een stuk langer met je spieren doen.
- Door legalisering weten mensen echt wat het is en wat het met je doet.
- Iedereen moet zelf kiezen, roken is ook niet goed voor je, maar omdat dat legaal is weet iedereen wat het is en wat het met je doet.
wazzup zei:
. Punt. als ze zouden worden vrijgegeven, dan heb je nog altijd een arts nodig. Prozac en Valium kun je ook niet bij de Appie Happie kopen. (en ergens vind ik dat ook wel weer verstandig
).EricR zei:Eh, sinds wanneer zijn anabole steroiden illegaal dan? Je kan niet iets legaliseren wat al legaal verhandeld wordt.
Ja op recept dat wel, maar dit soort medicijnen zijn verder gewoon legaal.
Vrijgeven voor gebruik is iets anders dan legaliseren.
bartp zei:
Dennis Leary zei:And I'll tell you something else right now. I have the solution to the drug problem in this country. Nobody wants to hear it, but I have it. Not less drugs, more drugs. Get more drugs, and give 'em the right ****ing people. Mmm mm, cuz every time you hear about some famous guy overdosing on drugs, it's always some really talented guy. It's always like Len Bias, or Janis Joplin, or Jimi Hendrix, or John Belushi. You know what I mean!? The people you wanna have overdose on drugs never would! Like Motley Crue would never ****ing overdose man, never! You could put them in a room with two tons of crack. They come out a half an hour later, "Rock on man!" "****, they're still alive. ****! They're probly gonna make another double-live album now, God dammit!"
bartp zei:Je moet niet vergeten dat bepaalde mensen dingen zwaarder vinden wegen, dan andere dingen!
sport wonder zei:Blijkbaar zijn er dan toch meer (of iig zwaarder wegende) tegen argumenten als voor.
)jp79 zei:Of het gebruik minder zal worden: dat denk ik niet maar dat is denk ik ook niet de issue wanneer je het wil legaliseren. Wanneer je dit wil dat denk IK dat je de steroiden uit het criminele circuit wil halen en je de zekerheid hebt dat je zuiver spul hebt... Dat lijkt me toch 2 goede redenen om het te legaliseren. Topic starter wat voor redenen had jij eigenlijk? Nog niets maak ik op uit je topic....
(maar dan wel met de stelling voor of tegen..)