MuscleMeat

Stelling: Anabole Steroïden moeten gelegaliseerd worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit maar dan ook nooit Legaliseren, het stomste wat je kunt doen is dat wel

In de koran staat niet dat anabolen steroiden verboden zijn, dus legaliseren!

lijkt mij logieschhhh

dit topic is een waardeloze bedoeling

Kipzeeeeee leees lekker verder!!! :stupid:

Eh, sinds wanneer zijn anabole steroiden illegaal dan? Je kan niet iets legaliseren wat al legaal verhandeld wordt.

Ja op recept dat wel, maar dit soort medicijnen zijn verder gewoon legaal.

Vrijgeven voor gebruik is iets anders dan legaliseren.

I've got the solution for the steroid problem...!

I've got it..but nobody wants to hear it!

Not less steroids...

More steroids!! ....and give them to the right f*ckin people!

JuggerNaut zei:
I've got the solution for the steroid problem...!

I've got it..but nobody wants to hear it!

Not less steroids...

More steroids!! ....and give them to the right f*ckin people!
Wie was dit ook al weer? (serieus)

svang zei:
bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb wel een paar argumenten maar niet sterk genoeg:
- Met anabole kun je ook sommige ziektes verhelpen, je hebt bv. een ziekte dat je spieren afsterven, door anabole kun je dan toch een stuk langer met je spieren doen.

Bullshit. Anabolen worden nu al voorgeschreven in dergelijke gevallen.

bullshit. Dan kunnen we ook alle drugs wel vrij gaan geven. En de wapenhandel... al hoewel misschien levert het wel meer klandizie op voor de ziekenhuizen als mensen gaan "experimenteren" en overdoseren.

- Door legalisering weten mensen echt wat het is en wat het met je doet.

Alsjeblieft, probeer deze niet op school.

- Iedereen moet zelf kiezen, roken is ook niet goed voor je, maar omdat dat legaal is weet iedereen wat het is en wat het met je doet.

Deze ook maar niet gebruiken. Mensen weten niet dat roken slecht voor je is OMDAT het legaal is, maar gewoon omdat het slecht voor je is.

Genoeg mensen weten niet eens wat anabole is.

en sommige mensen kunnen het nog niet eens fatsoenlijk schrijven. (hint: het had moeten zijn "anabolen" en "zijn").

Overigens zijn anabolen volgens mij niet eens illegaal. Je mag ze hebben en gebruiken (behalve bij sommige beroepsgroepen waar er misschien op getest zal worden), het is echter alleen verboden om ze te verkopen.

hint: zoek een ander onderwerp.

moeilijke keuze, ergens ben ik ervoor om mensen volledige vrijheid over hun lichaam te geven. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen keuzes. Daarnaast is in een proces van legalisering vaak sprake van een tijdelijke stijging van gebruik, waarna het aantal gebruikers weer afneemt, tot gelijke hoogte er voor, of lager. (vgl drugsgebruik onder jongeren in Nederland en buitenland)
MAAR, het gaat hier om medicijnen. En daar heb is dus een ARTS voor nodig :D. Punt. als ze zouden worden vrijgegeven, dan heb je nog altijd een arts nodig. Prozac en Valium kun je ook niet bij de Appie Happie kopen. (en ergens vind ik dat ook wel weer verstandig :D).
Wellicht dat er in de particuliere plastische chirurgie een plek voor is. Maar dan gaat je kuurtje wel een hoger prijskaartje hebben.

niet vrijgeven...zo krijgen wij as-gebruikers teveel concurrentie

EricR zei:
Eh, sinds wanneer zijn anabole steroiden illegaal dan? Je kan niet iets legaliseren wat al legaal verhandeld wordt.

Ja op recept dat wel, maar dit soort medicijnen zijn verder gewoon legaal.

Vrijgeven voor gebruik is iets anders dan legaliseren.

Volgens mij leest iedereen erover heen, maar dit is wel een mooi stukje voor in een debat.

Je laat eerst de tegenstanders hun zegje doen en dan zeg jij bovenstaand stuk. Volgens mij is de discussie dan afgelopen en kan je je leerkracht voor lul zetten dat die zo'n stom discussiepunt heeft bedacht.

Dan ga je weer terug achter je bankje zitten met een huge smile terwijl je weer rustig in slaap dommeld voor de rest van de les...

Idd, gewoon naast de peuken in de schappen bij Appie Heijn pleuren die meuk. Natuurlijk wel de tekst op het etiket: Pas op, deze produkten kunnen als bijwerking hebben dat je spieren wat harder groeien dan gemiddeld.

bartp zei:
Wie was dit ook al weer? (serieus)

Dennis Leary?

Dennis Leary zei:
And I'll tell you something else right now. I have the solution to the drug problem in this country. Nobody wants to hear it, but I have it. Not less drugs, more drugs. Get more drugs, and give 'em the right ****ing people. Mmm mm, cuz every time you hear about some famous guy overdosing on drugs, it's always some really talented guy. It's always like Len Bias, or Janis Joplin, or Jimi Hendrix, or John Belushi. You know what I mean!? The people you wanna have overdose on drugs never would! Like Motley Crue would never ****ing overdose man, never! You could put them in a room with two tons of crack. They come out a half an hour later, "Rock on man!" "****, they're still alive. ****! They're probly gonna make another double-live album now, God dammit!"

bartp zei:
Je moet niet vergeten dat bepaalde mensen dingen zwaarder vinden wegen, dan andere dingen!

sport wonder zei:
Blijkbaar zijn er dan toch meer (of iig zwaarder wegende) tegen argumenten als voor.

Benoem ik toch duidelijk? Verder staan sommige er gewoon niet voor open. Begrijp ik op een bepaalde manier ook wel. Al vind ik dat het probleem van de gebruiker zelf. (en zelfs dan krijg je weer dingen als, het zou mijn zoon kunnen zijn etc. Zo kun je eeuwen doorgaan :P )

jp79 zei:
Of het gebruik minder zal worden: dat denk ik niet maar dat is denk ik ook niet de issue wanneer je het wil legaliseren. Wanneer je dit wil dat denk IK dat je de steroiden uit het criminele circuit wil halen en je de zekerheid hebt dat je zuiver spul hebt... Dat lijkt me toch 2 goede redenen om het te legaliseren. Topic starter wat voor redenen had jij eigenlijk? Nog niets maak ik op uit je topic....

Dus zit je nu gewoon voor en nadelen tegen elkaar uit te werken net zoals ik en iedereen dat doet bij een debat :) (maar dan wel met de stelling voor of tegen..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven