AndroidHealthClinic

Stelling: Anabole Steroïden moeten gelegaliseerd worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
legalisering zal wel betekenen dat je het ook zal kunnen laten testen in nederland, hierdoor zal de kwaliteit van alles wel omhoog gaan denk ik.
en de prijs ook naar beneden omdat het dan masaaler gebruikt zal worden.

Van de ene kant zou ik wel willen dat het legaal wordt, maar van de andere kant lijkt mij dat onverantwoordelijk. Zoals al aangehaald zijn het zware medicijnen. Als dat spul legaal is, zullen veel mensen het gaan gebruiken omdat men denkt dat het niet zoveel kwaad kan. "Het is toch legaal!"

svang zei:
bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb wel een paar argumenten maar niet sterk genoeg:
- Met anabole kun je ook sommige ziektes verhelpen, je hebt bv. een ziekte dat je spieren afsterven, door anabole kun je dan toch een stuk langer met je spieren doen.
- Nieuwe economische tak- Door legalisering weten mensen echt wat het is en wat het met je doet.
- Iedereen moet zelf kiezen, roken is ook niet goed voor je, maar omdat dat legaal is weet iedereen wat het is en wat het met je doet. Genoeg mensen weten niet eens wat anabole is.

graag nog wat ''voordelen''.

Hahah

Ik ben vel tegen. Als je ziet hoeveel jongeren aan die AS zitten en sommige er ook aan onderdoor gaan, is niet te overzien.

De meesten hebben er nieteens verstand van, onder de jongeren die het toch allemaal 'proberen'. Je kunt het niet vergelijken met andere drugs. Hier heb je te maken met KUREN, roken is geen kuur.. je kunt stoppen en andere dossering pakken wat je maar wilt.. moeten hun weten. Maar met AS is gewoon verstand nodig en kennis hebben van zaken!

Je moet niet ziekenhuis acties vergelijken met de experimenten bij jongeren.
Tuurlijk kan testosteron spul goed werken bij patienten, maar ondertussen spuiten jongeren, ontwetend over het spul, zich helemaal naar de knaak.

volgens mij probeert svang hier gewoon wat uitspraken te ontlokken...

boerenkool zei:
volgens mij probeert svang hier gewoon wat uitspraken te ontlokken...

Ik geef hem geen ongelijk, hij is er misschien achter dat er toch hardere feiten zijn.. waarom het niet door zou moeten gaan. :D

Als mensen VOOR zijn, is het puur voor hun eigen (egoistisch vind ik).
Want kijk ook naar al die puberale gastjes die op het moment 10 dianabol pille per dag slikken 12 weken lang zonder nakuur bijvoorbeeld.. hoor ik maar al te vaak, zelfs van die jochies zelf.

Als het straks voor het rapen ligt, door zo'n voorstander, dan komt er een extra kliniek voor LEver,NIer en HArt. LENIHA Kliniek ofzo, ik heb dus alvast een naam bedacht.

goed idee man :D als het erdoor komt ben je binnen Instant BB :D

pff dat opstel is al lang voorbij mannen..

Legaliseren zou betekenen dat er nog meer mensen iets gaan doen waar ze helemaal geen verstand van hebben.
Jonge jongens die nu een potje Creatine na een maand trainen kopen, gaan dan een kuurtje proberen. Het is toch legaal, kan dan toch geen kwaad?:rolleyes: Ik hoor het ze al zeggen.

Nee, wat de meesten hier al hebben gezegd ben ik het mee eens; het zijn geen snoepjes. Er moet een behoorlijke drempel blijven om over te gaan tot gebruik.

Legaliseren : nee
invoeren, gebruik en bezit uit het strafrecht : ja

Chapeloere zei:
Legaliseren : nee
invoeren, gebruik en bezit uit het strafrecht : ja

ben het met je eens. Wel vind ik dat je begeleiding moet hebben als je een bepaalde leeftijd hebt.

wat wil je hiermee bereiken dan, dat steroiden legaal worden omdat mensen op dit forum gaan posten dat ze vinden dat het gelegaliseerd moet worden omdat ze het zelf willen gebruiken?

Brutale bump.

Komen steeds vaker voor, waarom???

Puik topic dit.

Legaliseren, ja, maar onder begeleiding.
Zolang je weet wat je doet, kan da geen kwaad denkik.
Zelfde met drinken, drink je 1 pint, geen prob...drink je een bak Duvel, tjah, probeer maar en zie de results :)

Legaliseren, ja, maar onder begeleiding.
Zolang je weet wat je doet, kan da geen kwaad denkik.
Zelfde met drinken, drink je 1 pint, geen prob...drink je een bak Duvel, tjah, probeer maar en zie de results :)

Dus gaan er binnenkort steroid-cafees open?
Of roid-shops waar je je inject kan gaan laten zetten?
Nah, dat zie ik niet zitten.

Ik ben wel voor een soepelder beleid ivm steroiden. Maar niet zomaar iedereen
die het in zijn hoofd krijgt even te kuren, moet dat ook maar kunnen. Misschien
dat men rechtstreeks met sportscholen ofzo kan gaan samenwerken. Of op
basis van kennis, lichaamsbouw, etc een oordeel zou kunnen vellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven