MuscleMeat

Stelling: Anabole Steroïden moeten gelegaliseerd worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie die mega bumps niet zitten.

Binnenkort opent de eerste sportschool met All-In-formule dwz:

- Trainingsbegeleiding
- dagelijkse opvolging, weging, vetmeting, ...
- wekelijks aangepast voedingsschema
- 10-wekelijks kuurschema met injecties geplaatst door lokale knappe verpleegstertjes
- oh ja, en er zijn ook douches...

Binnenkort opent de eerste sportschool met All-In-formule dwz:

- Trainingsbegeleiding
- dagelijkse opvolging, weging, vetmeting, ...
- wekelijks aangepast voedingsschema
- 10-wekelijks kuurschema met injecties geplaatst door lokale knappe verpleegstertjes
- oh ja, en er zijn ook douches...

Who cares about the showers :p
Douchen kan ik thuis ook :D

Ik ben er ook tegen, deze (zware) medicijnen zijn geen snoepjes. Hebben niet voor niets voorschrift van de dokter nodig.

Ik ben voor legalisering indien men ALLE producten op voorschrift kan krijgen en verplicht gevolgd wordt door een dokter.

Dus niet enkel deca en sustanon, maar alle andere producten ook (dus bijv ook 300 mg/ml test-e of 300 mg/ml nandrolone decanoate, dianabol, tren, etc)

Als dat niet kan (hetgeen mij waarschijnlijk lijkt omdat die producten voornamelijk hoger gedoseerd zijn omwille van het loutere gebruik in BB-milieus aangezien zulke hoeveelheden en producten weinig aangewezen zijn voor medische behandeling wegens overgedoseerd) vind ik dat alles maar illegaal moet blijven om zij die niet op een correcte manier geïnformeerd zijn, te beschermen.

(zie mijn post over de superdudes die in de zomer een kuurtje willen zetten en zich afvragen of test-entanthaat ook een vorm van testo is....)

Nee, ik vind het prima zoals het nu is. Als AS (legaal) zonder recept te koop zouden zijn, dan zouden ze de jacht op UG labs moeten openen aangezien die stukken goedkoper zijn dan de spullen die je dan bij de apotheek kan halen. Je cycles zouden alleen maar duurder worden.

Niet noodzakelijk.

Dit is enkel voor zover een patent zou bestaan op de formule van de AS.

Er zouden bijgevolg ook generische AS kunnen bestaan die veel goedkoper zijn maar toch evengoed gecontroleerd als gepatenteerde AS.

bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb wel een paar argumenten maar niet sterk genoeg:
- Met anabole kun je ook sommige ziektes verhelpen, je hebt bv. een ziekte dat je spieren afsterven, door anabole kun je dan toch een stuk langer met je spieren doen.
- .

Voor wat betreft die ziektes worden AS voorgeschreven en zijn ze dus de jure legaal aangezien je over een voorschrift beschikt.

Eh, sinds wanneer zijn anabole steroiden illegaal dan? Je kan niet iets legaliseren wat al legaal verhandeld wordt.

Ja op recept dat wel, maar dit soort medicijnen zijn verder gewoon legaal.

Vrijgeven voor gebruik is iets anders dan legaliseren.

Ik denk dat topicstarter bedoelt dat je een strafrechtelijk inbreuk begaat als je AS verhandelt/gebruikt voor zover dat niet toegestaan is door de wet, bijvoorbeeld na verkrijgen op medisch voorschrift.

Maw; wat voor jou illegaal is, is dat niet noodzakelijk voor een kankerpatiënt.

We moeten opletten dat iedereen dezelfde begrippen gebruikt voor dezelfde concepten, anders gaat iedereen hier maar wat door elkaar praten, niet ?

Overigens zijn anabolen volgens mij niet eens illegaal. Je mag ze hebben en gebruiken (behalve bij sommige beroepsgroepen waar er misschien op getest zal worden), het is echter alleen verboden om ze te verkopen.

Ik ben het met het meeste eens van wat je zegt, maar niet met bovenstaande uitspraak.

Gebruik van AS zonder voorschrift is eveneens een strafrechtelijk inbreuk (althans in België)

Voor wat Belgë betreft, bestraft middels de Dopingwet (zie www.dopinglijn.be en dan doorklikken naar regelgeving).

Heb je de discussie nog gewonnen?

Laatste Activiteit: 26 May 2006 15:10

Legaliseren : nee
invoeren, gebruik en bezit uit het strafrecht : ja

Wat wil je dan nog illegaal houden ? De verkoop ? Maar om te kunnen gebruiken moet je wel kopen... is een beetje contradictoir. Lijkt ook wel op het "gedoogbeleid/legalisering" van wiet in NL, niet ?

Maar het is alvast één van de betere suggesties die ik hier al gelezen heb VOOR ZOVER gebruik gekoppeld wordt aan het verplicht gevolgd worden door een arts.

Wat maakt het uit of het een bump is al dan niet? Spaart weer een topic uit :p
En het is een discussie die men eeuwig kan blijven voeren en altijd aan de orde is ;)
Nu ja, hier op het forum dan toch

Hoi luitjes,

ik stel nu pas vast (na het doorlezen van het hele topic) dat de discussie dan wel niet gedateerd is maar het topic alvast wel.

Mijn excuses :)

Maar, zoals gezegd, ik vind de discussie wel interessant.

Dus kunnen we ze evengoed verderzetten als er nog iemand iets heeft toe te voegen ?

Dus gaan er binnenkort steroid-cafees open?
Of roid-shops waar je je inject kan gaan laten zetten?
Nah, dat zie ik niet zitten.

Ik ben wel voor een soepelder beleid ivm steroiden. Maar niet zomaar iedereen
die het in zijn hoofd krijgt even te kuren, moet dat ook maar kunnen. Misschien
dat men rechtstreeks met sportscholen ofzo kan gaan samenwerken. Of op
basis van kennis, lichaamsbouw, etc een oordeel zou kunnen vellen.

Neej dat niet, maar wel bvb bij je (huis)dokter -die wel over de nodige info beschikt natuurlijk-
Dat moet toch kunnen?

Ja lijkt me wel goed voor de economie! Al die superdudes gaan dan voor de zomer effe een shitload AAS halen. Nee slecht ide natuurlijk het is niets voor niets illegaal hey, zitten toch redelijke gezondheidsrisicos aan bij verkeerd gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven