- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort opent de eerste sportschool met All-In-formule dwz:
- Trainingsbegeleiding
- dagelijkse opvolging, weging, vetmeting, ...
- wekelijks aangepast voedingsschema
- 10-wekelijks kuurschema met injecties geplaatst door lokale knappe verpleegstertjes
- oh ja, en er zijn ook douches...

Ik ben er ook tegen, deze (zware) medicijnen zijn geen snoepjes. Hebben niet voor niets voorschrift van de dokter nodig.
Nee, ik vind het prima zoals het nu is. Als AS (legaal) zonder recept te koop zouden zijn, dan zouden ze de jacht op UG labs moeten openen aangezien die stukken goedkoper zijn dan de spullen die je dan bij de apotheek kan halen. Je cycles zouden alleen maar duurder worden.
bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb wel een paar argumenten maar niet sterk genoeg:
- Met anabole kun je ook sommige ziektes verhelpen, je hebt bv. een ziekte dat je spieren afsterven, door anabole kun je dan toch een stuk langer met je spieren doen.
- .
Eh, sinds wanneer zijn anabole steroiden illegaal dan? Je kan niet iets legaliseren wat al legaal verhandeld wordt.
Ja op recept dat wel, maar dit soort medicijnen zijn verder gewoon legaal.
Vrijgeven voor gebruik is iets anders dan legaliseren.
Overigens zijn anabolen volgens mij niet eens illegaal. Je mag ze hebben en gebruiken (behalve bij sommige beroepsgroepen waar er misschien op getest zal worden), het is echter alleen verboden om ze te verkopen.
Legaliseren : nee
invoeren, gebruik en bezit uit het strafrecht : ja
Stop met oude topics bumpen aub.wat wil je hiermee bereiken dan, dat steroiden legaal worden omdat mensen op dit forum gaan posten dat ze vinden dat het gelegaliseerd moet worden omdat ze het zelf willen gebruiken?
Dus gaan er binnenkort steroid-cafees open?
Of roid-shops waar je je inject kan gaan laten zetten?
Nah, dat zie ik niet zitten.
Ik ben wel voor een soepelder beleid ivm steroiden. Maar niet zomaar iedereen
die het in zijn hoofd krijgt even te kuren, moet dat ook maar kunnen. Misschien
dat men rechtstreeks met sportscholen ofzo kan gaan samenwerken. Of op
basis van kennis, lichaamsbouw, etc een oordeel zou kunnen vellen.