XXL Nutrition

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
het is een partij die mensen buitensluit.

Ik zoek goede voor en tegen argumenten dus:

DISCUSS!

PVV moet aan de macht,met die geblondeerde Indo aan de macht zullen nederlanders weer de baas zijn over hun eigen land...Ik zeg Heil Geert!

Niet dat ik tegen Geert ben, het is alleen wel een beetje beangstigend als een extreem persoon als Geert aan de macht komt. Dat zou dus ook een tegenargument kunnen zijn. Voor de rest vind ik hem veel OK ideen hebben, en prachtig om discussiesmet hem te lezen/horen.

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik tegen Geert ben, het is alleen wel een beetje beangstigend als een extreem persoon als Geert aan de macht komt. Dat zou dus ook een tegenargument kunnen zijn. Voor de rest vind ik hem veel OK ideen hebben, en prachtig om discussiesmet hem te lezen/horen.

hmmm vind het geen fantastisch argument.

dit heb ik als een tegenargument:

Ze komen op voor een denkwijze die in de samenleving bestaat en een breed achterban heeft, daarom moet het vertegenwoordigt worden.

Laatst bewerkt:
Geert helpt ons land net zo hard naar de kloten als de marokkanen en linkse rakkers. Extremisten in wat voor vorm ook moet je met zn allen op een eiland in de oceaan zetten en voor de rest lekker van af blijven.

(Moslims, allochtonen)
voor argument:

De PVV meet duidelijk in 2 maten en dat kan niet in een land met het gelijkheidsbeginsel. volgende voorbeelden:
-Allochtonen die een misdrijf plegen het land uit.
-Immigratiestop niet westerse allochtonen voor 5 jaar.
-Eerste 10 jaar mogen immigranten geen uitkering krijgen.
- Preekverbod buitenlandse imams.

(Moslims, allochtonen)
voor argument:

De PVV meet duidelijk in 2 maten en dat kan niet in een land met het gelijkheidsbeginsel. volgende voorbeelden:

Hier ben ik het op zich wel mee eens. Maar dan wel gelijk een preekverbod voor alle godsdiensten.

Hier ben ik het op zich wel mee eens. Maar dan wel gelijk een preekverbod voor alle godsdiensten.
Je bent er dus niet mee eens. Want hij wilt dit ALLEEN bij buitenlandse imams. De rest mag hun gang gaan als het ware.

Iemand met wat argumenten??

Een partij verbieden??

Tuurlijk niet.... Dat zou de hele democratie onderuit halen.

Vind persoonlijk dat een pedopartij ook niet verboden zou moeten worden. Zo'n partij wordt toch door niemand op gestemd.

Pvv moet niet verboden worden, zeker niet als het de 2e grootste partij is.

Pvv verbieden is de ondergang van nederland en het cultuur.

Indien racistisch, dan ja.

Waarom?

Als daar vanuit de samenleving genoeg steun voor is racisme te rechtvaardigen moet dat gewoon geaccepteerd worden. Anders slaat een democratie nergens op. (Dusja, in principe als op dit moment een kamermeerderheid stemt om de PVV te verbieden moet dat ook maar gebeuren ;))

Dan moet je eerst kunnen aantonen dat er in hun programma (of in de toespraken) duidelijk sprake is van 'mensen uitsluiten'.

Een politieke partij moet zich ook aan de wet houden, maar meestal zijn ze daar aardig goed in, en dan valt al het overige gewoon onder vrije meningsuiting en democratie.

Een partij verbieden??

Tuurlijk niet.... Dat zou de hele democratie onderuit halen.

Vind persoonlijk dat een pedopartij ook niet verboden zou moeten worden. Zo'n partij wordt toch door niemand op gestemd.

Dus jou tegenargument is: dat je in een democratie geen partijen mag uitsluiten? Dus de pedo partij en alles wat erger is mag ook gewoon meedoen aan verkiezingen?

Pvv moet niet verboden worden, zeker niet als het de 2e grootste partij is.

Pvv verbieden is de ondergang van nederland en het cultuur.

Gozer, geef wat argumenten. Ik weet best dat er op DBB maar wat getypt wordt in discussies en dat je daaraan gewend bent geraakt. Maar probeer een beetje te redeneren.

Wat is racistisch en wie beslist wat racistisch is? En waar ligt de grens?

Ik vertel je toch..als het de 2e grootste partij is betekend het dat veel nederlanders stemmen, hoe kun je dan ooit zon partij verbieden ?

Dan luister je dus niet naar het nederlandse volk en is dat ondemocratisch.

En dat is dus een groot gevaar

Ik vertel je toch..als het de 2e grootste partij is betekend het dat veel nederlanders stemmen, hoe kun je dan ooit zon partij verbieden ?

Dan luister je dus niet naar het nederlandse volk en is dat ondemocratisch.

En dat is dus een groot gevaar
Volgens de huidige peiling is het zelfs de grootste partij :D

Waarom?

Als daar vanuit de samenleving genoeg steun voor is racisme te rechtvaardigen moet dat gewoon geaccepteerd worden. Anders slaat een democratie nergens op. (Dusja, in principe als op dit moment een kamermeerderheid stemt om de PVV te verbieden moet dat ook maar gebeuren ;))

Onzin, een democratie hoort te bestaan onder bepaalde voorwaarden.

Wat is racistisch en wie beslist wat racistisch is? En waar ligt de grens?
De rechterlijke macht bepaalt of wilders racistisch bezig is met hun argumenten daarvoor.

Onzin, een democratie hoort te bestaan onder bepaalde voorwaarden.

De rechterlijke macht bepaalt of wilders racistisch bezig is met hun argumenten daarvoor.
Mits er geen racisme is bijvoorbeeld?

Je moet ook wel beetje logisch nadenken dat dat soort dingen toch nooit een meerderheid krijgen, dus dat je het ook niet moet verbieden. Een democratie lost dat soort dingen vanzelf op.

(Moslims, allochtonen)
voor argument:

Waar sluit hij dan NEDERLANDERS buiten?!? Nergens.. kijk eens naar de USA, Australie, Duitsland... Kom je echt niet zomaar binnen. Prima dat we dat hier ook doen!

Terug
Naar boven