MuscleMeat

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Ja idd... Bovendien is er ook helemaal geen sprake van racisme. Dus waar praten we over. Andere partijen proberen het racistisch laten lijken om haat te kweken tegen de PVV

Genoeg reden om niet te verbieden dus, je zegt hiermee eigenlijk alle nederlanders die pvv stemmen, de meerderheid kan de pot op.

Meerderheid? Als 30% van de Nederlanders op de PVV stemmen dan stemt 70% op wat anders. Wat is dan een meerderheid? Volgens mij die 70%

Waarom?

Als daar vanuit de samenleving genoeg steun voor is racisme te rechtvaardigen moet dat gewoon geaccepteerd worden. Anders slaat een democratie nergens op. (Dusja, in principe als op dit moment een kamermeerderheid stemt om de PVV te verbieden moet dat ook maar gebeuren ;))

wat een k*targument, Hitler is ook democratisch aan de macht gekomen.

Mits er geen racisme is bijvoorbeeld?

Je moet ook wel beetje logisch nadenken dat dat soort dingen toch nooit een meerderheid krijgen, dus dat je het ook niet moet verbieden. Een democratie lost dat soort dingen vanzelf op.

Ja, democratie moeten vertrekken vanuit oa. gelijkheid.

Of dergelijke partijen (racistisch, pedofilie,...) toch geen aanhang zullen kennen is niet enkel onzin maar ook geen zinnig argument. Je kan niet zomaar bepaalde ideologien toelaten die duidelijk onzin en schadelijk zijn voor je medemens. Aanhang boeit niet. Racisme is daar een goed voorbeeld van.

• Topic Starter Topic Starter
Waar sluit hij dan NEDERLANDERS buiten?!? Nergens.. kijk eens naar de USA, Australie, Duitsland... Kom je echt niet zomaar binnen. Prima dat we dat hier ook doen!

Alsof je ook zomaar hier in NL komt. Er zijn aardig wat procedures waar je eerst doorheen moet komen voordat je hier asiel krijgt of wat dan ook.

Dus als jij hier bent geboren en je leeft hier heel je leven al maar je ouders zijn niet NLs van afkomst, dan ben jij niet gelijk aan Piet waarvan beide ouders wel Nederlands zijn?

Genoeg reden om niet te verbieden dus, je zegt hiermee eigenlijk alle nederlanders die pvv stemmen, de meerderheid kan de pot op.

Ja, dat is dus ongeveer hetzelfde wat ik al zei:

Ze komen op voor een denkwijze die in de samenleving bestaat en een breed achterban heeft, daarom moet het vertegenwoordigt worden.

Ja idd... Bovendien is er ook helemaal geen sprake van racisme. Dus waar praten we over. Andere partijen proberen het racistisch laten lijken om haat te kweken tegen de PVV

Waarom is het geen racisme dan. Er wordt duidelijk een onderscheid gemaakt tussen Pietje met nederlandse ouders en een

Wat een fail topic.

Bovendien is er ook helemaal geen sprake van racisme. Dus waar praten we over.

Ik zei daarom: indien sprake van racisme moeten ze terechtgesteld worden. Maar das een taak voor advocaten, juristen en rechters.

haha ik wist dat de hitler voorbeeld eraan zou komen.

Alsof de internationale gemeenschap een persoon als Wilders of wie dan ook de kans zal geven om zoveel macht als Hitler te krijgen. Een dergelijke militaire macht of wat dan ook is onmogelijk tegenwoordig.

De grootste bedreiging voor ons volk is de groep die de processen stuurt en onder controle heeft, en op die manier het systeem naar zijn hand aan het zetten is. Je zou het de systeemregie kunnen noemen. (kruipend, sluipend proces) Hieronder vallen helaas ook niets vermoedende eigen landgenoten (die noem ik de nietsvermoedende-systeemknechten) zoals de premier zelf.(Momenteel de oppersysteemknecht ) (Vermoed ik ? Of zou hij het inmiddels al in de gaten hebben wat er zich om hem heen afspeelt ?) Hopelijk zet hij ook een keer een doorziende bril op, i.p.v. zijn bijziende bril. CDAllah.

Onder deze bedreiging valt het hele idee van de multikul inclusief de moslims (islam) Hierdoor is intussen de islam de grootste direkte (levens) bedreiging geworden voor ons westerlingen. Het islamiseringsproces het indirekte. Pas op de lange termijn bij overmacht een direkt gevaar voor alle blanken tot uitroeiing aan toe. En nee vanzelfsprekend niet de PVV verbieden we moeten alleen nog wat meer rechts worden dan de PVV.

En hoe wou je dat in de toekomst voorkomen dan? Alsof hij voor zn aanstelling al aangaf wat hij allemaal van plan was.

Ja, democratie moeten vertrekken vanuit oa. gelijkheid.

Of dergelijke partijen (racistisch, pedofilie,...) toch geen aanhang zullen kennen is niet enkel onzin maar ook geen zinnig argument. Je kan niet zomaar bepaalde ideologien toelaten die duidelijk onzin en schadelijk zijn voor je medemens. Aanhang boeit niet. Racisme is daar een goed voorbeeld van.
Tuurlijk kan dat wel... Sterker nog. Het móet toegelaten worden, anders is het geen democratie meer.

De grootste bedreiging voor ons volk is de groep die de processen stuurt en onder controle heeft, en op die manier het systeem naar zijn hand aan het zetten is. Je zou het de systeemregie kunnen noemen. (kruipend, sluipend proces) Hieronder vallen helaas ook niets vermoedende eigen landgenoten (die noem ik de nietsvermoedende-systeemknechten) zoals de premier zelf.(Momenteel de oppersysteemknecht ) (Vermoed ik ? Of zou hij het inmiddels al in de gaten hebben wat er zich om hem heen afspeelt ?) Hopelijk zet hij ook een keer een doorziende bril op, i.p.v. zijn bijziende bril. CDAllah.

Onder deze bedreiging valt het hele idee van de multikul inclusief de moslims (islam) Hierdoor is intussen de islam de grootste direkte (levens) bedreiging geworden voor ons westerlingen. Het islamiseringsproces het indirekte. Pas op de lange termijn bij overmacht een direkt gevaar voor alle blanken tot uitroeiing aan toe. En nee vanzelfsprekend niet de PVV verbieden we moeten alleen nog wat meer rechts worden dan de PVV.

Mooi gesproken maat, ben trots op je.

En hoe wou je dat in de toekomst voorkomen dan? Alsof hij voor zn aanstelling al aangaf wat hij allemaal van plan was.

Tuurlijk kan dat wel... Sterker nog. Het móet toegelaten worden, anders is het geen democratie meer.

Ziehier:
there are two principles that any definition of democracy includes, equality and freedom.[4] These principles are reflected by all citizens being equal before the law, and having equal access to power.[5] Additionally, all citizens are able to enjoy legitimized freedoms and liberties, which are usually protected by a constitution.[6][7]

The constitutions of many countries have parts of them that restrict the nature of the types of laws that legislatures can pass. A fundamental idea behind some of these restrictions, is that the majority of a population and its elected legislature can often be the source of minority persecutions, such as with racial discrimination.

Nja mn punt is dat het niet uitmaakt of zo'n partij toegelaten wordt ofniet, omdat ze toch vrijwel geen stemmen krijgen.
Tweede punt is dat Wilders helemaal niet racistisch is. Hij wil gewoon de Nederlandse identiteit beschermen.

Als een partij klaar en duidelijk systhematisch racisme predikt, dan moet het gewoon verboden worden, ook al is de aanhang zeer klein. Dat laatste zou geen criteria mogen zijn om iets te aanvaarden of niet. Het gaat hem om enkel de inhoud van de partij en de mogelijke gevolgen. (een partij die haat predikt kan een samenleing ook destabiliseren).

Ik heb nooit beweerd dat Wilders een racist is.

Als een partij klaar en duidelijk systhematisch racisme predikt, dan moet het gewoon verboden worden, ook al is de aanhang zeer klein. Dat laatste zou geen criteria mogen zijn om iets te aanvaarden of niet. Het gaat hem om enkel de inhoud van de partij en de mogelijke gevolgen. (een partij die haat predikt kan een samenleing ook destabiliseren). Ik heb nooit beweerd dat Wilders een racist is.

Noem jij het rascisme op om op te staan tegen een geloof (groepering) wat op termijn een bedreiging zal zijn voor je land en volk?

Er wordt altijd zo makkeljk gegrepen naar het woord rascisme als we het over rechtsdenkende hebben terwijl de moslims zelf de rascisten zijn lees de koran er maar eens op na.

Als een partij klaar en duidelijk systhematisch racisme predikt, dan moet het gewoon verboden worden, ook al is de aanhang zeer klein. Dat laatste zou geen criteria mogen zijn om iets te aanvaarden of niet. Het gaat hem om enkel de inhoud van de partij en de mogelijke gevolgen. (een partij die haat predikt kan een samenleing ook destabiliseren).

Ik heb nooit beweerd dat Wilders een racist is.

maar kom op; Wilders destabiliseert nederland toch ook? Er zijn genoeg cijfers dat er meer vechtpartijen/conflicten tussen allochtonen en autochtonen zijn sinds zijn uitspraken.

En waarom zijn dit geen racistische punten dan?
:

-Allochtonen die een misdrijf plegen het land uit.
-Immigratiestop niet westerse allochtonen voor 5 jaar.
-Eerste 10 jaar mogen immigranten geen uitkering krijgen.
- Preekverbod buitenlandse imams.
- Kopvoddenbelasting

Er kunnen vete's ontstaan door zijn uitspraken, maar hij spoort niet mensen actief op om te destabiliseren. Dus hijzelf kan daarvoor niet verantwoordelijk voor worden gesteld.

Ik durf gewoon geen uitspraak te doen of wilders racistische punten heeft, omdat ik niet weet uit welk redenatie dergelijke punten zijn ontstaan. Het is mogelijk om voor een immigratiestop zijn om de situatie van de huidige allochtonen en andere groepen te verbeteren en dat zie ik niet in als iets racistisch. Ik zeg wel niet dat dit wilder's ideeen zijn. Ik vel gewoon geen oordeel omdat ik te weinig info heb over Wilders. Ik laat dat aan u over ;)

haha ik wist dat de hitler voorbeeld eraan zou komen.

Alsof de internationale gemeenschap een persoon als Wilders of wie dan ook de kans zal geven om zoveel macht als Hitler te krijgen. Een dergelijke militaire macht of wat dan ook is onmogelijk tegenwoordig.

:orly: en wat het systematisch kapotmaken van het palestijnse grondgebied?
mijn voorbeeld verwees ook niet specifiek naar Wilders, maar naar denaieve grondgedachte dat democratie alleen zaligmakend is.

Terug
Naar boven