Oke, maar ik merk in bijvoorbeeld achterstandswijken dat er veel om het daadwerkelijke probleem heen wordt gedraaid. Vervolgens gaan ze de hele wijk opplussen en er van de buitenkant mooi uit laten zien, terwijl de kern van het probleem de bevolking zelf is, dat vaak grotendeels allochtonen zijn, of dat de 'nieuwe' bewoners vaak van allochtoonse afkomst zijn(wat de ontwikkeling van een stad niet ten goede komt). Vervolgens willen de autochtonen niet meer in deze wijken wonen en de overgebleven autochtonen sterven in principe uit vanuit de oude volksbuurten(vaak de ouderen nu), anderen gaan over het algemeen steeds meer naar het platteland. Maar dit heeft dan weer niet veel te maken met de PVV en zijn partij, maar dat was meer de achterliggende gedachte wat ik bedoelde met; dat de partij dingen ziet op een bepaalde manier (en niet om een concreet probleem heen draaien, omdat politici bang zijn voor de reactie). Soms denk ik weleens, zijn alle politici echt bang om het probleem aan te kaarten(zie bevolkingscijfers binnen (grote) steden bijvoorbeeld), of hebben ze echt een plank voor hun kop, en deze groten problemen niet inzien(die alleen groter worden). Ben het er wel mee eens dat de PVV weinig echte goede standpunten heeft buiten het tegengaan van de islamisering.