Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

• Topic Starter Topic Starter
Doe ik ook altijd, zeggen dat je ergens op gestemd hebt voor gratis karma. Lees al die enquetes en shit niet.

No worries though, op die van jou gewoon gestemd. En op die van EricR van paar maanden terug natuurlijk. Kontekussen bij mods is noodzakelijk.
en op die van mij stem je omdat je mij gewoon graag ziet dan?:D
nog steeds niet gevote.........:trollface:

als je het niet voor mij wil doen... je kan er een 16 jarig meisje, die duidelijk veel moeite en hoop erin gestoken heeft, een plezier mee doen;) (laat je hart spreken bro!)

hé Angelus ik heb gestemd voor je chick :)

en op die van mij stem je omdat je mij gewoon graag ziet dan?:D

Van de ene kant kan ik het wel respecteren dat je zo graag wilt dat een meisje die je niet eens kent graag naar America wilt sturen om haar droom te verwezenlijken.

Van de andere kant is het wel een beetje creepy aan het worden. Maargoed, daar ben je dan ook Angelus voor ;)

Van de ene kant kan ik het wel respecteren dat je zo graag wilt dat een meisje die je niet eens kent graag naar America wilt sturen om haar droom te verwezenlijken.

Van de andere kant is het wel een beetje creepy aan het worden. Maargoed, daar ben je dan ook Angelus voor ;)

:roflol:

voted!

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 20:48 ----------

Waar is trouwens je quote "doet niet meer mee aan karma"

heb weer ff gestemd, leuk video'tje trouwens.

heb weer gestemd...maar **** ze loopt nog behoorlijk achter. Zo ga je haar echt niet impressen angelus. Of is het juist part of your plan? Dat je juist niet wilt dat zij wint zodat ze niet weg gaat zodat je en meer tijd met haar hebt, plus dat ze verdrietig dan wordt en makkelijker toegankelijk wordt voor je. Damn you got this whole thing figured out.

heb weer gestemd...maar **** ze loopt nog behoorlijk achter. Zo ga je haar echt niet impressen angelus. Of is het juist part of your plan? Dat je juist niet wilt dat zij wint zodat ze niet weg gaat zodat je en meer tijd met haar hebt, plus dat ze verdrietig dan wordt en makkelijker toegankelijk wordt voor je. Damn you got this whole thing figured out.

Jaja Angie is en blijft de pua baas zelfs al heeft hij een vriendin :roflol:

kijk hoe lang geleden die andere mensen hun inzending hebben ingestuurd, we hebben nog tijd tot 31 oktober, wordt makkelijk ingehaald;) top 5 is guaranteed als dbb zo goed blijft meewerken:thumbs:

Zeg ff tegen die bish dat ze: [Link niet meer beschikbaar]

ook in der youtube description box moet zetten

Maak nou gewoon een topic aan op de misc dat je een pot whey gaat verloten aan een random stemmer, dan heb je zo gewonnen.

Maak nou gewoon een topic aan op de misc dat je een pot whey gaat verloten aan een random stemmer, dan heb je zo gewonnen.

gaan ze echt geloven van iemand die pas geregistreerd is, als je een account hebt, doe jij het dan aub:)

edit: of laat maar, misc kennende is ze binnen dit en no time gediskwalificeerd:roflol:

Ben laatst gebanned, maar als je het geloofwaardig kan laten overkomen en een goeie account kan vinden levert dat je echt ziek veel stemmen op.

Terug
Naar boven