Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

• Topic Starter Topic Starter
heb proberen stemmen maar lukt niet? Kan nergens op klikken.
Btw: uw nichtje verdient het meer dan de andere poster's zusje.
Kusjes op je angelus xx
op de groene 'vind ik leuk' knop moet je klikken:)

verder is het mn vriendin en de andere poster's nichtje doet mee:P
Vind het een beetje jammer dat je je principes breekt voor een beetje p*ssy. Ik heb dan ook niet gestemd.

ik dacht dat we bro's waren, je stelt me teleur man:(

morgen ga ik overigens verder met karma uitdelen, heb max van 24 uur bereikt:)

leer jij eerst maar eens lidwoorden gebruiken vooraleer je probeert te spotten met anderen;)

gast ik ben een buitenlander over 1000 jaar leer ik dat niet eens. En ook al ken ik ze, blijf ik toch fouten maken omdat de logica voor mij er niet meer in zit en het fout heb aangeleerd. Dus ik ga helemaal niets leren. Maar jij moet geen slappe excuses hebben voor versieren van chicks.

gast ik ben een buitenlander over 1000 jaar leer ik dat niet eens. En ook al ken ik ze, blijf ik toch fouten maken omdat de logica voor mij er niet meer in zit en het fout heb aangeleerd. Dus ik ga helemaal niets leren. Maar jij moet geen slappe excuses hebben voor versieren van chicks.

dan zal ik het je vergeven, op voorwaarde dat je even stemt:)

Stiekem is angelus het zelf

ik klik maar er gebeurt niets ???

Angelus samen met een gleufdier ???

Coolstorybro.jpg

gestemd.

best sneu dat ik mijn eerste karma van jouw op deze manier moet ontvangen. dacht dat we vrienden waren. :(

done

Hoe lang ben je hier dan? Je spreekt absoluut goed Nederlands voor een allochtoon persoon.

waar is mn karma dan, bro? :(

done, morgen zal ik weer ff stemmen

Terug
Naar boven