XXL Nutrition

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

zij is trouwens wel echt gruwelijk lelijk :roflol:

done.

Weer gestemd.

Zij kan er niks aan doen, als het jouw vriendin was kan je er wel wat aan doen :)

L53lJ.jpg

Ik wacht echt totdat je, jezelf verspreekt. Maar tot nu toe is je troll grap 'goed' uitgewerkt.

Waarom wil je je vriendin weg hebben?

Ik heb even dit topic naar haar door gestuurd zodat ze ons kan bedanken :)

Geen Dank,
Dennis

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even dit topic naar haar door gestuurd zodat ze ons kan bedanken :)

Geen Dank,
Dennis

ik zie je plan wel, je wil haar naar hier lokken om zo achter mijn ware identiteit te komen;) Pech voor jou want ze zal mijn vertrouwen nooit beschamen;)

edit: en ook al was dit een troll en kende ik haar helemaal niet, dan gaat ze gewoon meespelen om meer stemmen te vergaren, dat doen intelligente mensen namelijk;)

Nog steeds wel een beetje verdacht... 15 jarige met 21 jarige...

Belgie mag dan wel een raar land zijn, maar dit moet toch wel tegen de wet zijn?

Hey Angelus ga jij trouwens elke keer helemaal naar Gelderland om je vriendin op te zoeken? Voor een meisje van 15, damn.

En een mooie weekban voor een grappenmaker.

Bedankt voor de toegestuurde link heren.

Ik apprecieer de moeite voor deze inzamelingsactie voor het werven van stemmen zodat ik mijn droom kan beleven!

Echter, ben ik er niet van gediend dat deze persoon genaamd ''Angelus'', zich voordoet als mijn vriend. Op het moment ben ik vrijgezel en heb ik geen enkel contact met een 21jarige jongen die zich bezig houdt met Bodybuilding.

Bedankt voor de moeite jongens.

Mvg,
Anouck

Ik ben Belg en single!
Interesse? pm me...

Ciaaao

whaha mind**** hiero

Geef eens antwoord op me vraag

Terug
Naar boven