Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Allang gedaan snotaap, puur omdat het een grappig filmpje is.

nee karmapunten boeien me weinig, maar antwoordt nou maar...

• Topic Starter Topic Starter
nee karmapunten boeien me weinig, maar antwoordt nou maar...

ik zal je maar geloven zeker... bedankt voor je stem:)

maar ik heb anouck leren kennen doordat ik het grootste deel van mijn zomer in gelderland heb doorgebracht, mijn ouders zijn eind vorig jaar gescheiden en begin januari was mn vader naar gelderland verhuisd:)

daarom was ik in het begin van dit jaar ook een tijdje weg van dbb, was een beetje een moeilijke periode voor me en heb een hoop stomme dingen begaan:o

maar ik heb anouck leren kennen doordat ik het grootste deel van mijn zomer in gelderland heb doorgebracht, mijn ouders zijn eind vorig jaar gescheiden en begin januari was mn vader naar gelderland verhuisd:)

daarom was ik in het begin van dit jaar ook een tijdje weg van dbb, was een beetje een moeilijke periode voor me en heb een hoop stomme dingen begaan:o

hahahaha busted, ze woont in noord-brabant :roflol:

bullshit+detector+1.gif

Nee dat wist je niet, want dit had je vrij makkelijk op kunnen zoeken. Als je het wist, had je het wel verteld.

ik vond het idd al vreemd dat eddine wist dat mn vader in gelderland woonde:scratch: stond nergens dat anouck in gelderland woonde, want dan had ik wel iets gezegd:)

Hey Angelus ga jij trouwens elke keer helemaal naar Gelderland om je vriendin op te zoeken? Voor een meisje van 15, damn.

Ach ga toch weg nerd.

Je had makkelijk kunnen opzoeken dat ze in omgeving Eindhoven woont, als je dat wist had je makkelijk Eddine beantwoord daarmee.
Zegt al genoeg dat je de vraag ontwijkt.

Ach ga toch weg nerd.

Je had makkelijk kunnen opzoeken dat ze in omgeving Eindhoven woont, als je dat wist had je makkelijk Eddine beantwoord daarmee.
Zegt al genoeg dat je de vraag ontwijkt.
de vraag was:
"ga jij trouwens elke keer helemaal naar Gelderland om je vriendin op te zoeken? Voor een meisje van 15, damn"
en die heb ik helemaal niet ontweken.

mijn vader woont in het zuiden van gelderland en zoals je weet grenst gelderland aan de provincie noord brabant:) het is misschien 20 minuten fietsen van bij mijn vader tot aan anouck's huis.
Stond er verder niet bij stil.

Maar hoe dan ook, geloof het of geloof het niet, het enige wat me uitmaakt is dat je stemt op haar:)

Ik geloof Angelus :cool:
hij heeft nog NOOIT tegen MIJ gelogen ! :)

de vraag was:
"ga jij trouwens elke keer helemaal naar Gelderland om je vriendin op te zoeken? Voor een meisje van 15, damn"
en die heb ik helemaal niet ontweken.

mijn vader woont in het zuiden van gelderland en zoals je weet grenst gelderland aan de provincie noord brabant:) het is misschien 20 minuten fietsen van bij mijn vader tot aan anouck's huis.
Stond er verder niet bij stil.

Maar hoe dan ook, geloof het of geloof het niet, het enige wat me uitmaakt is dat je stemt op haar:)

Hahaha, 20 minuten fietsen van omgeving Eindhoven naar Gelderland.
Dan moet je ongeveer 105km per uur rijden.

Geef het nou maar op, ik had trouwens helemaal niet gestemd, maar goed.

Hahaha, 20 minuten fietsen van omgeving Eindhoven naar Gelderland.
Dan moet je ongeveer 105km per uur rijden.

Geef het nou maar op, ik had trouwens helemaal niet gestemd, maar goed.

lol, wat denk je dan:roflol: dat ik de waarheid ga vertellen hoe ik haar ken en mijn echte identiteit in het gedrang breng? als ik je zou zeggen hoe ik haar echt ken is het 3 dingen googlen en heel dbb weet wie ik ben, foto's inclusief:roflol:

lol, wat denk je dan:roflol: dat ik de waarheid ga vertellen hoe ik haar ken en mijn echte identiteit in het gedrang breng? als ik je zou zeggen hoe ik haar echt ken is het 3 dingen googlen en heel dbb weet wie ik ben, foto's inclusief:roflol:

:roflol: ja inderdaad :roflol: vind ik ook :roflol: hahaha jij bent :roflol: wel slim :roflol: man :roflol:

Maar hoezo vind ik resultaten dat zij tegen natuurbewegingen strijdt etc ?

Terug
Naar boven