Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Ik ga NIET stemmen op je 'vriendin'. Verder een lage streek iedereen op dit forum verzoeken niet op het nichtje van BBosman te stemmen. Vanaf vandaag ga ik iedere dag op haar stemmen.
Iedereen stemmen op het nichtje van BBosman! http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/stem-mn-nichtje-naar-high-school-amerika-289935/
@ericR ik heb je wel zien meelezen, ik heb 10x op jouw foto gestemd, minste wat je kan doen is ook minstens 1x voor mij stemmen;)
10x op de foto van eric stemmen en geen enkele stem op mijn foto's gehad. Maar raad eens wie hier de wedstrijd en een Canon 1100D heeft gewonnen?! :fu:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/op-naar-top-25-iedere-dag-stemmen-iedere-dag-karma-284251/

Doei!

Gestemd.

• Topic Starter Topic Starter
nice, maar hou die eiwitpot maar, een date met je nichtje is al voldoende (no strings attached). Desnoods gaan we met ons gedrieën bowlen ofzo :).

done

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 22:14 ----------

:roflol:
ok met die 'vriendin' dan.

post het op je facebook zodat er nog meer stemmen bijkomen en dan ben je wss de winnaar als zij wint en dan probeer ik zoiets wel te regelen:P (hoewel ik me afvraag wat jij als 26 jarige met een 15jarig meisje aan wilt vangen:roflol:)

(verder heb ik eigenlijk ook nog wel enkele geile nichtjes rondlopen van 18-20 jaar:D maar de pedo joke kon ik niet laten:))

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 22:19 ----------

ga jij eigenlijk nog stemmen?:rolleyes:

Al gedaan mijn vriend.

gestemd maar vind t filmpje wel waardeloos :p

gestemd maar vind t filmpje wel waardeloos :p

heb je sommige van de andere inzendingen gezien?:rolleyes: dit filmpje is puur goud vergeleken met dat, verder heeft ze toch wel een mooie tekenstijl vind ik:)
(vond zelf ook wel dat het filmpje iets korter had mogen zijn, dan was het nog beter geweest)

heb je sommige van de andere inzendingen gezien?:rolleyes: dit filmpje is puur goud vergeleken met dat, verder heeft ze toch wel een mooie tekenstijl vind ik:)
(vond zelf ook wel dat het filmpje iets korter had mogen zijn, dan was het nog beter geweest)

Heb niet naar de andere gekeken, ik stem gewoon omdat jij zegt dat ze er t'meeste werkt ingestoken heeft, als die andere gewoon een foto'tje maken verdienen ze het niet.

Succes :thumb:

done,

wel grappig dat je je vriendin wilt laten winnen, wil je van dr af?

:trollface:

Wel leuk en aardig, maar je valt wel op slechts 1 punt door de mand Angelus. Het is namelijk jouw vriendin en jij wilt ervoor zorgen dat je haar 1 heel jaar niet ziet? Dat doe je toch nooit met je vriendin... 1 jaar geen coïtus voor jou en wie weet wat ze strax met de quarterback van die schools team uit zit te snoepen:) Ze gaat heus niet 1 heel jaar geen coïtus hebben daar:D

Terug
Naar boven