Fitness Seller

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
choet eerlyk chestemt!

Als je daarmee impliceert dat er gecheat is door stemmen te ronselen van buitenaf dan kan ik je vertellen dat ik zowel Pun als Hil dat niet heb zien doen op social media.
Als jij het niet gezien hebt zal het inderdaad niet via prive messages of andere manieren gebeurt zijn inderdaad.

Boeit me verder weinig, wel jammer van de contest.

Jongens ik gun het iedereen, wel lief dat jullie aan me denken haha

Als jij het niet gezien hebt zal het inderdaad niet via prive messages of andere manieren gebeurt zijn inderdaad.

Boeit me verder weinig, wel jammer van de contest.

Als het gebeurd is wel. Maar ach, het is maar een kleine contest. Who cares.

Als het gebeurd is wel. Maar ach, het is maar een kleine contest. Who cares.

180eu eerste prijs is wel netjes. Maar beter hadden ze andere ook wat gegunt en dit met die stemmen maar bij 1 gedaan. Denk dat meeste wel een nare nasmaak aan deze contest overhouden als beide 1ste prijzen naar hun 2 gaat door dit gedoe.
Ook rip hunk/chick contest volgend jaar

Als je daarmee impliceert dat er gecheat is door stemmen te ronselen van buitenaf dan kan ik je vertellen dat ik zowel Pun als Hil dat niet heb zien doen op social media.

Waarschijnlijk gewoon op fb tjet berichtjes gestuurd. Is ook veel effectiever dan op je tijdlijn zetten

180eu eerste prijs is wel netjes. Maar beter hadden ze andere ook wat gegunt en dit met die stemmen maar bij 1 gedaan. Denk dat meeste wel een nare nasmaak aan deze contest overhouden als beide 1ste prijzen naar hun 2 gaat door dit gedoe.
Ook rip hunk/chick contest volgend jaar

Waarschijnlijk gewoon op fb tjet berichtjes gestuurd. Is ook veel effectiever dan op je tijdlijn zetten
Je gaat ineens zinnige dingen roepen:o

Hele concept van 3 keer stemmen zodat je een top 3 krijg is trouwens ook compleet verneukt nu omdat heel veel mensen nu op 1 iemand hebben gestemd. Mss de stemmen van iedereen die maar 1 keer heeft gestemd voor 0,33 stem of mss 0,5 stem te laten meetellen om het concept van 3 keer stemmen intact te houden.

Hele concept van 3 keer stemmen zodat je een top 3 krijg is trouwens ook compleet verneukt nu omdat heel veel mensen nu op 1 iemand hebben gestemd. Mss de stemmen van iedereen die maar 1 keer heeft gestemd voor 0,33 stem of mss 0,5 stem te laten meetellen om het concept van 3 keer stemmen intact te houden.
Of gewoon niet mee laten tellen

Slaat nergens op, met dat argument had je iemand 3 punten moeten kunnen geven, iemand 2 en iemand 1.

Slaat nergens op, met dat argument had je iemand 3 punten moeten kunnen geven, iemand 2 en iemand 1.
Zodat je mensen 6 punten zou kunnen geven in 1 keer. Denk dat een foto gallerij zoals beoordeeld in het forum contest de beste manier is.

Lol ik wil niet eens winnen.
Vlees als prijs haha nee dankje.

Ik ben voor @marina1975 wegens je enorme doorzettingsvermogen(:
Vlees als prijs? Doel je op MuscleMeat? Ze bieden veeeeeeel meer aan dan alleen vlees.

Ik heb nu al medelijden met je toekomstige vriend.

Hoop voor 'm dat ie heel lenig is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven