Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Punjab is in 1 nacht van 6 naar 32 stemmen gegaan. Hill van een -30 stemmen achterstand op @Pallas Athene naar deze klassering.
Fucking sneu voor een paar cadeaubonnenPunjab is in 1 nacht van 6 naar 32 stemmen gegaan. Hill van een -30 stemmen achterstand op @Pallas Athene naar deze klassering.
.Als jij het niet gezien hebt zal het inderdaad niet via prive messages of andere manieren gebeurt zijn inderdaad.Als je daarmee impliceert dat er gecheat is door stemmen te ronselen van buitenaf dan kan ik je vertellen dat ik zowel Pun als Hil dat niet heb zien doen op social media.
Als jij het niet gezien hebt zal het inderdaad niet via prive messages of andere manieren gebeurt zijn inderdaad.
Boeit me verder weinig, wel jammer van de contest.
Nee! Maar hoe kunnen alle stemmen opgeteld nou 196% zijn.![]()
PLS help
Als het gebeurd is wel. Maar ach, het is maar een kleine contest. Who cares.
Als je daarmee impliceert dat er gecheat is door stemmen te ronselen van buitenaf dan kan ik je vertellen dat ik zowel Pun als Hil dat niet heb zien doen op social media.
Mensen die op je hebben gestemd binnen het Totaal aantal verschillende mensen die hebben gestemd.omdat je 3 keer kan stemmen? Dus dan zou je op 300% uitkomen als iedereen 3 keer stemt?
Je gaat ineens zinnige dingen roepen180eu eerste prijs is wel netjes. Maar beter hadden ze andere ook wat gegunt en dit met die stemmen maar bij 1 gedaan. Denk dat meeste wel een nare nasmaak aan deze contest overhouden als beide 1ste prijzen naar hun 2 gaat door dit gedoe.
Ook rip hunk/chick contest volgend jaar
Waarschijnlijk gewoon op fb tjet berichtjes gestuurd. Is ook veel effectiever dan op je tijdlijn zetten

Ik heb al bevestiging van meerdere mensenWaarschijnlijk gewoon op fb tjet berichtjes gestuurd. Is ook veel effectiever dan op je tijdlijn zetten

Of gewoon niet mee laten tellenHele concept van 3 keer stemmen zodat je een top 3 krijg is trouwens ook compleet verneukt nu omdat heel veel mensen nu op 1 iemand hebben gestemd. Mss de stemmen van iedereen die maar 1 keer heeft gestemd voor 0,33 stem of mss 0,5 stem te laten meetellen om het concept van 3 keer stemmen intact te houden.
Hele concept van 3 keer stemmen zodat je een top 3 krijg is trouwens ook compleet verneukt nu omdat heel veel mensen nu op 1 iemand hebben gestemd. Mss de stemmen van iedereen die maar 1 keer heeft gestemd voor 0,33 stem of mss 0,5 stem te laten meetellen om het concept van 3 keer stemmen intact te houden.
Zodat je mensen 6 punten zou kunnen geven in 1 keer. Denk dat een foto gallerij zoals beoordeeld in het forum contest de beste manier is.Slaat nergens op, met dat argument had je iemand 3 punten moeten kunnen geven, iemand 2 en iemand 1.
Vlees als prijs? Doel je op MuscleMeat? Ze bieden veeeeeeel meer aan dan alleen vlees.Lol ik wil niet eens winnen.
Vlees als prijs haha nee dankje.
Ik ben voor @marina1975 wegens je enorme doorzettingsvermogen(: