Fitness Seller

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig dat hillr en punjab allebei bovenaan staan

Goed topic

vote for pallas

Punjab is in 1 nacht van 6 naar 32 stemmen gegaan. Hill van een -30 stemmen achterstand op @Pallas Athene naar deze klassering.

180eu eerste prijs is wel netjes. Maar beter hadden ze andere ook wat gegunt en dit met die stemmen maar bij 1 gedaan. Denk dat meeste wel een nare nasmaak aan deze contest overhouden als beide 1ste prijzen naar hun 2 gaat door dit gedoe.
Ook rip hunk/chick contest volgend jaar

Waarschijnlijk gewoon op fb tjet berichtjes gestuurd. Is ook veel effectiever dan op je tijdlijn zetten

Ik heb al bevestiging van meerdere mensen :roflol:

Droeftoeters.

Bijna 370 eu aan prijzen binnenkort op de mat bij @Punjab en @HillR

en daar hoef je dan alleen wat social media voor aan te boren

Moet ze wel credit geven dat de stemmers zich niet deze week hebben aangemeld als ik zo een aantal aanklik.

Hoe is men er zo zeker van dat er uit man en macht stemmen zijn geronseld? Als een dbb'er grote t**ten ziet stemt hij daar toch al automatisch op?

Die twee aas boeken zullen wel snel weer op de markt komen, of kunnen die twee al lezen?

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk wakker worden zo.

Beetje jammer dat dit het niveau van DBB weer is. Ik heb niemand geronseld. Ik heb wel de mensen die ik ken en bijvoorbeeld op facebook heb en op whatsapp gevraagd of ze misschien op mij willen stemmen, de meeste hadden al gestemd of bewust op iemand anders gestemd :roflol: Dit zijn niet meer dan 5 mensen geweest.

Dat jullie blijkbaar liever Pallas zien winnen, of wie dan ook dat is allemaal jullie goed recht en vind ik helemaal prima, maar dat jullie mij daarvoor zo in de grond moeten boren is echt megakansloos. Jullie zijn degene die deze wedstrijd een nare smaak geven. Ik vind er in ieder geval al geen ruk meer aan. Iedereen mag stemmen op wie hij wil, niemand wordt gedwongen op mij te stemmen, dat ik dan deze shitload over me heen krijg is echt laag.

@LeonM ik weet niet wat je probleem met mij ineens is, maar pm me gerust als je erover wilt praten, het zit je volgens mij nogal hoog.

@SkyBlazer jij bent degene die maar niet ophoudt over mn t**ten. That was back in the days, let it go.

En guys, het is een foto van mij in bikini. Zo zie ik eruit in bikini en ga ik naar het zwembad en naar het strand. De foto staat ook al maanden in mijn log en op instagram. Nu ik m gebruik voor de contest is het ineens een drama. Daarvoor heb ik niemand horen klagen.

Maar jullie hebben je doel bereikt hoor, klasse.

Ik nam het voor jou en P. op. Snap niet waarom je me mee quote.

Ik nam het voor jou en P. op. Snap niet waarom je me mee quote.

Oh sorry, had er op willen reageren dat wij idd niemand hebben gevraagd een account ofzo te maken, zijn denk ik gewoon gaan stemmen nadat ze in het hunktopic zijn geweest, maar mijn verhaal was al zo lang, heb het over het hoofd gezien, thanks..
Geldt ook voor de post van @euphorea

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,

Wat leuk wakker worden zo.

Beetje jammer dat dit het niveau van DBB weer is. Ik heb niemand geronseld. Ik heb wel de mensen die ik ken en bijvoorbeeld op facebook heb en op whatsapp gevraagd of ze misschien op mij willen stemmen, de meeste hadden al gestemd of bewust op iemand anders gestemd :roflol: Dit zijn niet meer dan 5 mensen geweest.

Dat jullie blijkbaar liever Pallas zien winnen, of wie dan ook dat is allemaal jullie goed recht en vind ik helemaal prima, maar dat jullie mij daarvoor zo in de grond moeten boren is echt megakansloos. Jullie zijn degene die deze wedstrijd een nare smaak geven. Ik vind er in ieder geval al geen ruk meer aan. Iedereen mag stemmen op wie hij wil, niemand wordt gedwongen op mij te stemmen, dat ik dan deze shitload over me heen krijg is echt laag.

@LeonM ik weet niet wat je probleem met mij ineens is, maar pm me gerust als je erover wilt praten, het zit je volgens mij nogal hoog.

@SkyBlazer jij bent degene die maar niet ophoudt over mn t**ten. That was back in the days, let it go.

En guys, het is een foto van mij in bikini. Zo zie ik eruit in bikini en ga ik naar het zwembad en naar het strand. De foto staat ook al maanden in mijn log en op instagram. Nu ik m gebruik voor de contest is het ineens een drama. Daarvoor heb ik niemand horen klagen.

Maar jullie hebben je doel bereikt hoor, klasse.

Je moet toegeven dat het wel enorm verdacht is.
Ineens hebben jullie er allebei een shitload aan stemmen bij van leden die niet actief zijn of net nieuw zijn.

Je moet toegeven dat het wel enorm verdacht is.
Ineens hebben jullie er allebei een shitload aan stemmen bij van leden die niet actief zijn of net nieuw zijn.

@Sanca heeft in het hunk topic al aangegeven dat dat helemaal niet zo is..

Mooi wel hoe de kerels op DBB de hoogste oestrogeenwaardes etaleren :dunno:

Ja idd. fleur mijn vroege dienst eens op, het is saai op het werk

• Topic Starter Topic Starter
Oh sorry, had er op willen reageren dat wij idd niemand hebben gevraagd een account ofzo te maken

Fuark, mijn inbox loopt over door deze shit, ik zal nog eens iets organiseren :mad:

Er zitten wel degelijk stemmen tussen van leden die hier al letterlijk jaren niet meer actief zijn geweest en dan gewoon even komen inloggen om op jou of op @Punjab te stemmen en dat vind ik jammer, deze wedstrijd wordt oa. gesponsord om iets extra te doen voor en door de actieve leden. Als ik geen moderator was had ik de link ook wel in mijn log gezet hoor maar ik zou geen slapende members gaan wakker maken.

Ik benadruk mn punt dat ik slechts gestemd heb op de dikke tata's van Hill (ja ja ze is ook een vriendinnetje maar mijn stem had ze evengoed wel gehad), de mooie ogen van Nuke en het algehele "GODDAMN!" gehalte van Pallas. Dem wheels. Hnng.

Anyway, jammer dat er weer modder geslingerd moet worden hier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het boeit me ook vrij weinig wie wint verder in zon onzin contest. Uberhaupt is "hunk" of "chick" niet van te voren gedefinieerd dus weet je uberhaupt niet op wat je stemt eigenlijk. Van mij mag iedereen ook lekker stemmetjes sprokkelen en begrijp niet waarom iedereen daat zo gerusteled over is, stond nergens in de regels dat dit niet mag. En bij de dbb contest gebeurt dit rustig al jaren lang.

Het boeit me ook vrij weinig wie wint verder in zon onzin contest. Uberhaupt is "hunk" of "chick" niet van te voren gedefinieerd dus weet je uberhaupt niet op wat je stemt eigenlijk. Van mij mag iedereen ook lekker stemmetjes sprokkelen en begrijp niet waarom iedereen daat zo gerusteled over is, stond nergens in de regels dat dit niet mag. En bij de dbb contest gebeurt dit rustig al jaren lang.

Is net zou oud als DBB inderdaad.. Maar hey, zodra iets niet voldoet aan het verwachtingspatroon van dezen of genen, dan heb je de DBB poppetjes aan het dansen :D

rekt

rekt.JPG

Het is toch redelijk normaal dat je stemmen gaat ronselen als je wilt winnen? Dat is de hele bedoeling van een verkiezing, je moet er actief mee bezig zijn om te winnen.. Als je dat gedaan hebt ben je gewoon slim bezig, het gaat om een aardige prijs namelijk. Het is volgens de regels ook, nergens werd aangegeven dat je geen slapende leden even mocht wakker trappen of zelfs even mensen lid laten worden.

Het enige wat je kan winnen zonder inspanning is de loterij!

Volgende keer misschien instellen dat mensen actief geweest moeten zijn, maar is dit keer niet zo, respect the hustle homies

Niet zo zeiken, tet*en kijken!

@HillR
Laat ze toch kletsen. Wat is er mis mee om een paar prachtige prammen in de strijd te gooien? Een beetje vent weet dat te waarderen. Ik heb in ieder geval op ze gestemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven