Fitness Seller

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

Ongeacht de ranking moet je sowieso hoog zitten als je de hoofdprijs wilt winnen.

Daar ga je zomaar vanuit? Er staat toch echt duidelijk dat er gewoon wordt geloot. Desondanks zal ik natuurlijk blijven stemmen, kan wel wat karma gebruiken ;)

• Topic Starter Topic Starter

Karma gegeven

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Daar ga je zomaar vanuit? Er staat toch echt duidelijk dat er gewoon wordt geloot. Desondanks zal ik natuurlijk blijven stemmen, kan wel wat karma gebruiken ;)

Ik vind het ook een beetje een rare werkwijze maar het is nu zo. Vermoedelijk is het gedaan om niet alleen de "hardcore" stemmenronselaars een kans te geven op een prijs.

Ja indd. Wel een beetje lullig wanneer je de meeste punten hebt en dan alsnog niks zou winnen. Ik las dat het tot oktober doorgaat dus we zullen het wel gaan zien! Heel wat karma te verdienen nog haha

Ja indd. Wel een beetje lullig wanneer je de meeste punten hebt en dan alsnog niks zou winnen. Ik las dat het tot oktober doorgaat dus we zullen het wel gaan zien! Heel wat karma te verdienen nog haha

Als je nog met een super idee afkomt (legaal) om wat stemmen te verkrijgen, geef ik je tot drie maand na de wedstrijd karma :D

Goed dat je me even een herinnering hebt gestuurd. Was het weekend druk dus was er bij ingeschoten om te stemmen. Alsnog gestemd:D:thumbup:

Gestemd! 505 punten nu!

Stemkarma weer uitgedeeld.

Gisteren weer 2 plaatsjes gepakt (van 17 naar 15), op 2 punten geeindigd van nr 14. Ook bijna 100 stemmen binnengehaald. Hopelijk kloppen we dat vandaag :)

http://mivbmusic.be/scorebord/658

Done

Vandaag weer gestemd, 509 :)

Gestemd, 524 punten.

528 :)

529 stemmen

531 stemmen :)

check

544 :)

Bedankt, ik zit voor de eerste keer sinds de wedstrijd ff aan de limiet qua karma dus dat is een mooi teken! Als ik binnen een paar uur terug karma heb deel ik terug uit :)

567 alweer.

Terug
Naar boven