Fitness Seller

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

Gestemd! 450 punten nu!

Gestemd en wederom gedeeld !

456 punten nu :)

457 :)
459, via mijn broers account :)

Done

gestemd. nog steeds #15. Stappen om omhoog te gaan worden groot nu man. je hebt meer publiek nodig! :D

• Topic Starter Topic Starter
gestemd. nog steeds #15. Stappen om omhoog te gaan worden groot nu man. je hebt meer publiek nodig! :D

Thanks, als jullie nog ideeën hebben laat je het maar weten. Beste waaraan ik denk op dit moment zou zijn als jullie op een relatief groot forum zitten (je hobby of een andere interesse) en daar een topic op maken en mijn verhaal uitleggen. Ik heb al gemerkt dat als je out of the blue ergens post de response bijna onbestaande is. Eens een gerespecteerd lid de deur voor me geopend heeft kan ik zelf wel het topic onderhouden :cool:

gestemd wauterke! succes

Voor wie doe jij zoveel moeite?

Done!!

Hoe zit dit eigenlijk?

''De 100 winnaars zullen geloot worden onder de 200 deelnemers die de meeste punten hebben verzameld.''

Moet je dus gewoon in de top 200 komen kwa punten en dan hopen dat je geluk hebt?

done

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit dit eigenlijk? ''De 100 winnaars zullen geloot worden onder de 200 deelnemers die de meeste punten hebben verzameld.'' Moet je dus gewoon in de top 200 komen kwa punten en dan hopen dat je geluk hebt?

Ongeacht de ranking moet je sowieso hoog zitten als je de hoofdprijs wilt winnen.

Stem allen!

Terug
Naar boven