Fitness Seller

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

We lijken wel een Jojo , we gaan gewoon weer verder :D

• Topic Starter Topic Starter
We gaan de plannen lichtjes aanpassen als dat goed is voor jullie :) Een kennis aan mij heeft voorgesteld om mee te doen aan de wedstrijd en wil de prijs aan me geven als hij iets wint. Vermits er 100 winnaars uit de top 200 worden geloot verhoogd dit wel de kans om iets te winnen. Voortaan stemmen we dus op onderstaande link:

http://mivbmusic.be/scorebord/3278

Done, 52

oke :)
54

Doen we die gewoon.

Je kan trouwens op meerdere personen per dag stemmen dus als je vandaag al op mij gestemd hebt kan je dat voor deze persoon ook nog :)

Ik heb op beide gestemd.

Karma weer uitgedeeld

1379 en 58

stemkarma terug uitgedeeld :)

en er weer eentje bij!

ik snap het niet

ik dacht dat je een betere prijs kreeg hoe beter je er voor stond

anyways heb gestemd

ik snap het niet ik dacht dat je een betere prijs kreeg hoe beter je er voor stond anyways heb gestemd
Dacht ik initieel ook maar ik heb het reglement dan eens goed doorgelezen en er waren wat dingen die mekaar tegenspraken. Ik heb dan maar eens een bericht gestuurd naar de wedstrijd: Beste, Ik heb een vraagje in verband met de wedstrijd "Ed Sheeran ontmoeten begint ook bij de MIVB ". In het wedstrijd reglement staan volgende twee alinea's
  • - De 100 winnaars zullen geloot worden onder de 200 deelnemers die de meeste punten hebben verzameld.
  • - De eerste 2 prijzen: een Meet and Greet met Ed Sheeran, twee tickets voor zijn concert in Brussel op 4 november 2014 en zijn nieuwste album gesigneerd. Van de 3de tot de 20ste: 2 tickets voor het concert van Ed Sheeran in Brussel op 4 november 2014 en een armband. Van de 21ste tot de 60ste: een album van Ed Sheeran X gesigneerd door de zanger. Van de 61ste prijs tot de 70ste: een vinylplaat en een armband van Ed Sheeran. Van de 71ste prijs tot de 100ste: een armband van Ed Sheeran.

• Ben ik correct als ik zeg dat de winnaars uiteindelijk geloot worden uit de 200 personen met de meeste punten en daarna deze 100 personen gerangschikt worden volgens puntenaantal en de twee personen met de meeste punten dan de meet en greet winnen en de personen met de 3de tot 20ste meeste punten de tickets winnen en et cetera? Of heeft iedereen uit de gelote 100 personen evenveel kans op elke prijs?
  • Met vriendelijke groeten,
  • MIVB OfficieelDag Wauter,
    Uit de 200 deelnemers met de meeste punten, worden 100 winnaars geloot. Bij de 100 winnaars speelt het puntenaantal geen rol meer. Er wordt per prijs namelijk een winnaar geloot uit de 200 deelnemers met de meeste punten. De 100 winnaars maken dus elk evenveel kans op elke prijs.
    Alvast veel succes!
    Kim - MIVB Officieel

62 en 1395

Terug
Naar boven