IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een kennis aan mij heeft voorgesteld om mee te doen aan de wedstrijd en wil de prijs aan me geven als hij iets wint. Vermits er 100 winnaars uit de top 200 worden geloot verhoogd dit wel de kans om iets te winnen. Voortaan stemmen we dus op onderstaande link:
)
Ow nu op allebei gestemd even niet goed gelezen... was nog steeds met het project help wauter aan de top bezig... blonddtOp het juiste gestemd want ik was nr 59 dacht ik? Je moet op deze persoon http://mivbmusic.be/scorebord/3278 stemmen![]()
prijzen worden gewoon verloot onder de top 100 volgens mij, maakt dus niet uit.ik snap het niet
ik dacht dat je een betere prijs kreeg hoe beter je er voor stond
anyways heb gestemd
Dacht ik initieel ook maar ik heb het reglement dan eens goed doorgelezen en er waren wat dingen die mekaar tegenspraken. Ik heb dan maar eens een bericht gestuurd naar de wedstrijd: Beste, Ik heb een vraagje in verband met de wedstrijd "Ed Sheeran ontmoeten begint ook bij de MIVB ". In het wedstrijd reglement staan volgende twee alinea'sik snap het niet ik dacht dat je een betere prijs kreeg hoe beter je er voor stond anyways heb gestemd