Fitness Seller

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

• Topic Starter Topic Starter
Het belangrijkste is dus van gewoon in de top 200 te zitten en dan is het gewoon kwestie van geluk. Ergens wel stom maar zo maak ik natuurlijk ook nog wel kans op de hoofdprijs want die is vrij onmogelijk nu. Met een tweede persoon in de top 200 maak ik natuurlijk dubbel zoveel kans om iets te winnen :)

mocht je met allebei de accounts kaartjes winnen verloot je deze natuurlijk onder je bodydildoing friends

mocht je met allebei de accounts kaartjes winnen verloot je deze natuurlijk onder je bodydildoing friends

Zelfs als ik maar twee kaartjes win deel ik er sowieso hier eentje uit, is nu wel het minste dat ik kan doen voor jullie die allemaal zo voor me blijven stemmen :)

Als ik op het einde van de dag nog karma over heb probeer ik de mensen die twee keer gestemd hebben twee keer karma te geven.

70 en 1401

1403 en 76

1405 en 78

hoi

80 en 1406. :)

Weer wat karma uitgedeeld, wovano jij hebt nog tegoed van me :)

91 en 1411. :)

Kan niet meer stemmen :(

Geen facebook meer?

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Weer wat karma uitgedeeld, paar mensen moeten nog krijgen van me want ik kan niet altijd geven als er relatief weinig mensen kort op mekaar stemmen.

en weer beiden een stem rijker gemaakt

Terug
Naar boven