Fitness Seller

sterk in woorden of sterk in daden?

t-beast

Cool Novice
Waardering
0
lees allerlei grote verhalen over wat voor kilos men allemaal niet buigt bankt of tilt zie er in het huidige wedstijdgebeuren maar weinig die het inderdaad ook waar maken zegt dit wat over de bond waar men voor tilt of over de persoon ? zomaar een reaktie

kijk wie op een forum liegt over wat hij kan of niet kan, bedriegt alleen zichzelf, want de meesten zijn anoniem. het enige echte bewijs dat kan geleverd worden is als je wedstrijden meedraait en je resultaten dus op de sites van de feds staan.

t-beast zei:
lees allerlei grote verhalen over wat voor kilos men allemaal niet buigt bankt of tilt zie er in het huidige wedstijdgebeuren maar weinig die het inderdaad ook waar maken zegt dit wat over de bond waar men voor tilt of over de persoon ? zomaar een reaktie
je hebt gelijk. Zoals Wakaera ook al zegt: men bedriegt er alleen zichzelf mee. Maar blijkbaar hebben veel mensen daar geen problemen mee. Ze doen maar. Ik weet wat ik wel en niet kan, en daar heb ik genoeg aan.

ik lieg niet hoor :D

Nou, voor een niet-pl zijn zijn stats best goed hoor!

Beetje te vergelijken met die van mij... ;) :D

(identieke grootte ook)

Naar mijn mening zullen er hier een aantal zijn die zichzelf voor de gek houden, maar nu komt de conclusie:

Je traint voor jezelf en niet voor een ander!

• Topic Starter Topic Starter
is 305 x2 met alleen bandjes goed voor buigen? :p

Dat is behoorlijk sick! dat is haast helemaal raw en squaten met 305 voor 2 reps met alleen kniebanden is RESPECT waard :)

:D

wat zijn je overige stats? gewicht, vet%, lengte, trainingsjaren, Bench, Deadlift, etc. vertel eens wat meer over jezelf.

oke oke ik kom er maar voor uit, eigelijk train ik in een schuur met superzware gewichten en heb een totaal van 1400 op de grote 3, maar dit zei ik maar nooit omdat andere mensen zich dan zouden schamen voor hun stats. :D

1400 is een redelijke waarde kerel!!! :D ;)

Het is vrij triest als je op het internet loopt op te scheppen tegen mensen die je niet kent en waarschijnlijk ook nooit zal ontmoeten.

Maargoed ik squat dus 400 kg, 12 reps.

Echt waar! Heus! :rolleyes:

Lauw zei:
Het is vrij triest als je op het internet loopt op te scheppen tegen mensen die je niet kent en waarschijnlijk ook nooit zal ontmoeten.

Maargoed ik squat dus 400 kg, 12 reps.

Echt waar! Heus! :rolleyes:

Dan zit jij dus waarschijnlijk ook rond de 1400 op de grote drie!!! Toevallig! Ik ook!

• Topic Starter Topic Starter
meer over mezelf oke

gew 117kg
vet % 15
lengte 187

status wedstrijdpowerlifter powerliftingholland/ wpf
2e nk 2004
1e wk 2003
1e ek 2004

o ja bijna vergeten 2e nk natural bodybuiding 1988 tot 80kg
1e nk natural bodybuilding 1991 tot 90kg
best lifts buigen 330 kg
banken 200 kg
tillen 310 kg :p

trainingskilos checken? elke zaterdag na 12 uur lokatie butzelaar emmeloord.
zware training wedstrijd powerlifters

Laatst bewerkt:
LeXxx zei:
Naar mijn mening zullen er hier een aantal zijn die zichzelf voor de gek houden, maar nu komt de conclusie:

Je traint voor jezelf en niet voor een ander!
En zo is het maar net :thumbs:

Nou, niet overdrijven, zo snel ging het niet omhoog ;)

t-beast zei:
meer over mezelf oke

gew 117kg
vet % 15
lengte 187

status wedstrijdpowerlifter powerliftingholland/ wpf
2e nk 2004
1e wk 2003
1e ek 2004

o ja bijna vergeten 2e nk natural bodybuiding 1988 tot 80kg
1e nk natural bodybuilding 1991 tot 90kg
best lifts buigen 330 kg
banken 200 kg
tillen 310 kg :p

trainingskilos checken? elke zaterdag na 12 uur lokatie butzelaar emmeloord.
zware training wedstrijd powerlifters
zal eens afkomen. Eens met wat maten een daguitstapje

Terug
Naar boven