AndroidHealthClinic

sterk in woorden of sterk in daden?

ach ja voor powerlifter is misschien belangrijk maar voor bber moet dat volgens mij niks boeien

Is eens leuk om te zien hoe anderen trainen. En in groep liggen de results altijd veel hoger..... Als ik eens afkom is het wel om mee te trainen want zou dat niet kunnen aanzien hoe anderen trainen en dat ik dan aan de kant moet toekijken...

munk zei:
Is eens leuk om te zien hoe anderen trainen. En in groep liggen de results altijd veel hoger..... Als ik eens afkom is het wel om mee te trainen want zou dat niet kunnen aanzien hoe anderen trainen en dat ik dan aan de kant moet toekijken...
I'm in!

ok dan. ik wist wel dat jij van de party ging zijn:)

zou cool zijn, ma 't is da geld en den tijd hé :s da kan ik dus echt nooit ni op voorhand zeggen van ok

• Topic Starter Topic Starter
en bedankt ded zal de volgende keer eens wat meer druk zetten bij het masseren :mad:

ik snap natuurlijk wel dat jullie denken dat ik lieg over mijn massive 1rm van 70kg/125kg op de bank/squat :D

:o

OK PIT people, ik verwacht jullie, ook namens t-beast, sowieso als Belgisch team eind feb op de open nederlandse in Emmeloord (NL). Daarvoor (januari) zien we jullie graag op zaterdag van 12.00 - 17.00. Meer dan welkom. Munk, regel jij dat?

die afspraak op zaterdag, is dat voor groepstraining?

• Topic Starter Topic Starter
normaal gesproken trainen de wedstrijdpwl uit e,oord en omgeving op iedere zaterdag van 12.00 tot plusminus 17.00 zeker als men zich voorbereid op een wedstrijd.
ded en wat andere pwl zijn dit weekeind naar mexico voor de wk.
een ieder die eens wil kijken of mee wil trainen is van harte welkom alleen als je met een hele kluit komt geef het effe door dat is wat handiger .
alledrie de oefeningen worden afgewerkt.
los ballos

ded zei:
OK PIT people, ik verwacht jullie, ook namens t-beast, sowieso als Belgisch team eind feb op de open nederlandse in Emmeloord (NL). Daarvoor (januari) zien we jullie graag op zaterdag van 12.00 - 17.00. Meer dan welkom. Munk, regel jij dat?
komt goed, we zullen scherp staan!

ik zal wel scherp moeten staan of ik weeg te veel

ik wil je zo rap mogelijk op uw doze geven in dezelfde gewichtsklasse daar komt het op neer. En de vrouwkes vallen niet echt op padden:)

Wakaera zei:
nou, SCHERP niet meteen, met mijn pens :D

jama gij zijt nen dikke vetz*k geworden, en't wordt der met den tijd ni beter op hé :D

munk zei:
ik zal wel scherp moeten staan of ik weeg te veel

haha, nog zo een... ik ook, ik zit trug op 90,5kg... naja, zal da gewoon wa in't oog houden

Wakaera zei:
jij bent een f**got! "ow ik weeg teveel, Bhoo-whoo"

*slap* Be a man and eat!

ni iedereen wilt erbij lopen gelijk iemand da elken dag naar de mc donalds gaat :D

munk zei:
ik wil je zo rap mogelijk op uw doze geven in dezelfde gewichtsklasse daar komt het op neer. En de vrouwkes vallen niet echt op padden:)

right on !! geeft mij een paar jaarkes en ik zal der ook wel komen in de -110 lol ma dan droger dan den dries ;)

Wakaera zei:
vrouwkes? jij bent toch een f**got ???

neemt ge u dromen voor werkelijkheid manneken?

spike, koffie drinken enkele dagen voor de contest:)

we gaan dienen dikken e keer op zijn nummer moeten zetten hé, hij wordt paddig

Terug
Naar boven