gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
beste mensen van DBB
na een succes volle eerste log (http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/gokhanns-log-273326/) heb ik besloten om een nieuwe log te maken in deze sectie.
kracht stats zijn
Bench press: 1x135
sumo deadlift: 1x220
squat: 1x185
Alles is RAW
Lichaam stats zijn:
lengte: 1.68 nog steeds
gewicht: 83.0 kg (net gewogen) had dit gewicht na de ramadam rond de 86-87 kg gebracht maar toen kwam de london reis. daar ben ik afgevallen omdat ik bij een stel homo's liep die niks aten. werd er gewoon gek van
marja heb vorige jaar ook aan een paar wedtrijden meegedaan hieronder het resultaat:
Beginnerswedstrijd Powerliften
Squat: 1x180
sumo deadlift: 2x215
bench press: 1x127.5
en op wilks derde van de 15 geworden
.
NK powerliften junioren/masters
squat: 1x170
sumo deadlift: 1x217.5
eerste van mijn klasse geworden maar dat stelde niet veel voor. Zware teleurstelling na mijn Fail op de bp op 1x132.5 wat dus ook een nederlands record zou zijn. marja snel dit vergeten, behalve de ervaring die ik daar heb opgepikt
wil dit jaar weer meedoen aan het NK powerliften wat al in april plaatsvind. word dus hard trainen dit jaar.
eerste training komt er maandag op.
na een succes volle eerste log (http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/gokhanns-log-273326/) heb ik besloten om een nieuwe log te maken in deze sectie.
kracht stats zijn
Bench press: 1x135
sumo deadlift: 1x220
squat: 1x185
Alles is RAW
Lichaam stats zijn:
lengte: 1.68 nog steeds

gewicht: 83.0 kg (net gewogen) had dit gewicht na de ramadam rond de 86-87 kg gebracht maar toen kwam de london reis. daar ben ik afgevallen omdat ik bij een stel homo's liep die niks aten. werd er gewoon gek van
marja heb vorige jaar ook aan een paar wedtrijden meegedaan hieronder het resultaat:Beginnerswedstrijd Powerliften
Squat: 1x180
sumo deadlift: 2x215
en op wilks derde van de 15 geworden
. NK powerliften junioren/masters
squat: 1x170
sumo deadlift: 1x217.5
eerste van mijn klasse geworden maar dat stelde niet veel voor. Zware teleurstelling na mijn Fail op de bp op 1x132.5 wat dus ook een nederlands record zou zijn. marja snel dit vergeten, behalve de ervaring die ik daar heb opgepikt
wil dit jaar weer meedoen aan het NK powerliften wat al in april plaatsvind. word dus hard trainen dit jaar.eerste training komt er maandag op.

, wil gewoon sterk worden in de grote 3
zet em op man