Fitness Seller

sterkste krachtsporters 19 juli

Mooi, heb er al zin in :D

Ik moet mijzelf helaas afmelden voor deze wedstrijd! Mijn teammaat Maurice heeft een scheur in z'n biceps en dat gaat niet op tijd genezen. :(

De officiele afmeldingsmail volgt nog.

Spijtig ! spoedig herstel

jammer dat het een teamwedstrijd is anders had ik wel een poging gewaagd, ziet er wel vet uit !

ik zou me god niet weten wie ??? dus als er iemand nog zoekt, pm ff ;)

weet ik maar hier zijn de gewichten wat makkelijker aangezien ik geen ervaring heb

Hyped zocht nog een teammaat, PM hem ff ofzo. Geen idee of hij nog steeds trek heeft mee te doen???

Zijn er parkeerplaatsen voorzien op de locatie?!

Zijn er parkeerplaatsen voorzien op de locatie?!

Er zijn rondom de markt sommige parkeer plaatsen waar je op zondag niet hoeft te betalen.Ik geloof dat je op de markt zelf ook kunt parkeren
En anders is er een Q parking waar je uiteraad moet betalen.

Zie je zondag!

• Topic Starter Topic Starter
Parkeren op de markt is niet mogelijk, rondom het centrum is parkeren (na de informatie die ik via de gemeente heb) gratis op zondag als het geen koopzondag betreft.
En het is GEEN koopzondag.

Verder raad ik iedereen aan om via Meerssen te rijden, aangezien het bij het kruispunt bij het Geusselt stadion nog wel eens druk zou kunnen zijn i.v.m de open dag van MVV.

Hmmm, ik hoop het, heb geen zin in (alweer) een parkeerboete en de ondergrondse is not done als je auto wat lager ligt :P

Ik heb er zin in!!!!

Is die auto nog steeds niet gefixt? :p

Terug
Naar boven