MuscleMeat

Sterkste Limburger 2011

Dat is heel mooi nieuws! Super dus!

Mooi mooi lex! :) sterkste man komt zo goed in het nieuws

• Topic Starter Topic Starter
Dames en Heren, ik wil u met trots voorstellen aan ons wapenschild!!!

Hij zal als wisseltrofee gaan dienen voor de Sterkste Limburger. Bij winnen van het evenement zal je naam op de achterkant vereeuwigd worden. De wisseltrofee is een massieve metalen plaat die maar liefst 50kg weegt. Op de foto is ie nog niet af, als deze jomngen zondag naar Limburg komt zit er nog een houten voet onder. Ik ben enthousiast!!!

P1020130.jpeg

P1020131.jpeg

Mooie trofee, echt iets voor strongmen qua gewicht :D

Nice !

Brutaal!

Ik zie die gekke Limbo's er ook nog wel voor aan om met dat ding te gaan trainen. Mooi warmup-gewicht voor een OH-training in elk geval!

F.Heuts meld zich af, blessures.

Op mijn verzoek heb ik vanochtend van mijn huisarts nogmaals een cortisone spuit in mijn schouder gekregen. Tijdens de behandeling gaf hij de opmerking dat ik zeker de eerste paar dagen geen zware belastingen kon doen anders de schade wel eens nog groter zou worden . Daarbij gaf hij de boze opmerking dat ik, ondanks waarschuwingen, heb doorgetraind het waarschijnlijk van een slijmbeursontsteking uitgegroeid is in een scheurtje in mijn Rotator cuff . Tevens is mijn rechter bicep aanhechting behoorlijk overbelast en ook deze kan bij verder zware belasting afscheuren.

Tot op de dag van vandaag ging ik er van uit dat het allemaal nog goed zou komen, dat pakte verdomme anders uit.
Jammer, ik had graag de een of ander met mijn deelname willen verrassen.

Ik wens iedere gladiator een mooie, sportieve en vooral een blessure vrije wedstrijd a.s. Zondag.

Toy-toy-toy,:p

Jammer, toch lijkt het me een verstandige beslissing. Spoedig herstel gewenst!

Tja lijkt me ook verstandig dan Frans. Succes met herstel.

succes allen, maak er een wreed event van!

en die wisseltroffee is echt hard, als je wint moe je em zekr naar huis husafeld'en :P..naja 1 ding zijn jullie zeker van ,over 25 jaar staat ie niet scheef iig

Jammer van mn rug, ik had die troffee graag mee naar huis gehad :D

Heb je ook een precies adres voor mn gps 'Lex?
Hoe laat dienen de atleten aanwezig te zijn?

jammer Frans!

Ik ben wel benieuwd of mijn vensterbank die trofee houdt...

Tot zondag guys :fire:

Jammer trouwens Frans, maar verstandig! Herstel snel zou ik zeggen!

Markt Kerkrade is het adres. Atleten dienen uiterlijk om 11:30 uur aanwezig te zijn. Loten, kleden, warm up! Om kwart over twaalf beginnen we met het voorstellen van de atleten om 12:30 aanvang loglift!

Ja idd, maar dit jaar is Lambert vanwege een echt minder leuke reden afwezig. Het liedje wordt natuurlijk in ere gehouden, maar wie.... Ik heb wel een vermoeden!

Succes met het mentaal scherp stellen mannen!

succes Sanca !!! en hou wel je rug heel !

Laatst bewerkt:
Ik wens iedere deelnemer morgen heel veel suc6 (dat er vele pr's mogen sneuvelen) de kijkers veel kijkplezier en Frans natuurlijk een voorspoedig herstel! :)

Veel succes morgen mannen! Hopelijk is het een beetje uit te houden met het warme weer. ;)

Succes jongens! morgen ga ik bijkomen en starten met een carcircle te maken dus ik ben er niet bij.

Terug
Naar boven