RealDutchPower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
bounce is geen kwestie van banden of niet imo, wel goede strenge maar rechtvaardige scheidsrechter die pas bij deadstop signaal 'lift' geeft
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bounce is geen kwestie van banden of niet imo, wel goede strenge maar rechtvaardige scheidsrechter die pas bij deadstop signaal 'lift' geeft

david vrind, het ge wel mn post gelezen? bij een 1rm kan je niet bouncen, of je nu banden of whatever hebt![]()
my mistakewaarom nemen ze geen internationale scheidsrechter ,dan wordt de sport weer aantrekkelijk , nu is het niet leuk meer als een scheidsrechter de boel besjoemeld bah.
waarom nemen ze geen internationale scheidsrechter ,dan wordt de sport weer aantrekkelijk , nu is het niet leuk meer als een scheidsrechter de boel besjoemeld bah.

waarom nemen ze geen internationale scheidsrechter ,dan wordt de sport weer aantrekkelijk , nu is het niet leuk meer als een scheidsrechter de boel besjoemeld bah.
ik vindt het allemaal dorgestoken kaart!!! die berend trekt al die gasten die hij kent voor gaat nergens meer over, is er geen andere bond dan ga ik me daar inschrijven sissies!!!!!!!!
Weet niet waar je irritatie vandaan komt maar doe effe normaal man.
Een scheids maakt wel eens fouten,en dat toegeven is netjes Klaar.
mooi gesproken jullie zijn allemaal weggooiers domme vette rolmopsen.als het op conditie aankomt lach ik jullie allemaal vierkant uit PANNEKOEKEN, kijk maar in hoofddorp daar ga ik jullie laten zien wie de sterkste en de snelste is. ps maak me niet kwaad want ik weet jullie ALLEMAAL te vinden grrrrrrrrr

ja jarno je heb wel een beetje gelijk , ik vond het toch wel positief dat hij het toe gaf , maar je weet het ik kom van het kamp van van der parre ha ha ha groeten ton.