MuscleMeat

Sterkste man Midden nederland

bij de eerste paar zaten 2 gasten die me een partij aan het bouncen waren... die hoefden nog maar vanaf hun knieen de lift echt te pullen... vond het maar apart dat dat goed werd gekeurd.

bounce is geen kwestie van banden of niet imo, wel goede strenge maar rechtvaardige scheidsrechter die pas bij deadstop signaal 'lift' geeft

david vrind, het ge wel mn post gelezen? bij een 1rm kan je niet bouncen, of je nu banden of whatever hebt:P

david vrind, het ge wel mn post gelezen? bij een 1rm kan je niet bouncen, of je nu banden of whatever hebt:P

was een reactie op de quote in jouw post, twas al laat hé :o my mistake
maar idd of max effort, of bak, of banden of niet... doet er niet toe: correcte scheidsrechters, that's all!

scheidsrechter

waarom nemen ze geen internationale scheidsrechter ,dan wordt de sport weer aantrekkelijk , nu is het niet leuk meer als een scheidsrechter de boel besjoemeld bah.

waarom nemen ze geen internationale scheidsrechter ,dan wordt de sport weer aantrekkelijk , nu is het niet leuk meer als een scheidsrechter de boel besjoemeld bah.

Heeft Berend gesjoemeld dan ?

Waar zijn beelden ervan te zien?

dit gaat wel gelijk erg ver, Berend zat er wel recht voor en zal vast een goede reden hebben gehad. wat heeft hij eraan om mensen te naaien :rolleyes:

Teunis, oftewel Ton.
Met alle respect jij bent niet echt objectief.
En hebt denk ik over Berend nog nooit wat goeds gemeld.
Berend zat fout en heeft dit later o.a. ook aan Fouad toegegeven.
En hij heeft dacht ik een punt extra gekregen.(of herhaling)
Ze hadden en met ze bedoel ik ook Fokko duidelijker moeten zijn met jureren.
Daar wordt nu aan gewerkt. Je kan overigens in het filmpje van ik dacht Richard horen dat ook tegen hem gezegd wordt niet bouncen.

Desondanks was het een spannende wedstrijd.
De twee sterksten hebben zich geplaatst voor de finale en dus is er eigenlijk niets aan de hand.....

scheidsrechter

ja jarno je heb wel een beetje gelijk , ik vond het toch wel positief dat hij het toe gaf , maar je weet het ik kom van het kamp van van der parre ha ha ha groeten ton.

??

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nobody is perfect but i,m nobody

ik vindt het allemaal dorgestoken kaart!!! die berend trekt al die gasten die hij kent voor gaat nergens meer over, is er geen andere bond dan ga ik me daar inschrijven sissies!!!!!!!!

:roflol:

Waarschijnlijk past de volleybalbond wat beter bij je ?

zijn er al meer filmpjes?

mooi gesproken jullie zijn allemaal weggooiers domme vette rolmopsen.als het op conditie aankomt lach ik jullie allemaal vierkant uit PANNEKOEKEN, kijk maar in hoofddorp daar ga ik jullie laten zien wie de sterkste en de snelste is. ps maak me niet kwaad want ik weet jullie ALLEMAAL te vinden grrrrrrrrr

skinnie bang....:)

ja jarno je heb wel een beetje gelijk , ik vond het toch wel positief dat hij het toe gaf , maar je weet het ik kom van het kamp van van der parre ha ha ha groeten ton.

Die kampen waren er vroeger. Ik doe al jaren m'n best om dat te voorkomen dat dat opnieuw gebeurd.
Niemand is zonder fouten. Maar het is een kleine sport en we kunnen er beter voor zorgen dat de koppen zoveel mogelijk dezelfde kant op staan. En dat we ervoor zorgen dat de sport niet alleen in de breedte groeit maar ook in de top..

Oh en ik ken een piet f. Piet Flikweerd. En die moest het vroeger al niet van z'n conditie hebben. Die heb ik in 1997 als broekie van 22 al verslagen.
Maar dat zal vast niet deze Piet zijn maar weer zo'n internet held :D

Terug
Naar boven