prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ppppfffffff: chewie maakt geen kans tegen de marshmellow viking knows as CP!! Mission objective: Destroy all ogres in sight!!!! Tools: Strength, Speed, Power, Coach who will kick chewie in the shins, mission outcome: 99% chance of SUCCES!

ik kom na m'n eigen wedstrijd nog even langs, maar daar heb ik wel een adres voor nodig?!
als ik dat op google maps intyp kom ik heel ergens anders uit dan in Brielle
ik kom na m'n eigen wedstrijd nog even langs, maar daar heb ik wel een adres voor nodig?!
je moet me sowieso verslaan hans... je bent de legendarische HCH
haha! Naja we kijken wel toch!! Zal niet al te moeilijk zijn om me te verslaan denk ik haha, voel me behoorlijk zwak en veel zin is er ook niet moet ik zeggen!als ik dat op google maps intyp kom ik heel ergens anders uit dan in Brielle
Gijs moet je nog een mooie cd van mij? Denk dat de deelnemers daar wel blij van worden.

Oh man ik heb er zoveel zin in. Ik heb een paar super cd's gemaakt. Waaronder een cd met alleen de allerbeste speeches ever! oa: Inch by inch van any given sunday, I am the greatest van Ali, en natuurlijk I am a champion.
i am a champion mag bij mij op tijdens me deads en yoke
wacht maar tot de RPB promo-teaser zometeen geupload is...Ik heb een paar hele fraaie erop gezet nu ik doorhad dat ik ook youtube filmpjes kon omzetten in mp3. Man ik zit gewoon helemaal stoked achter de computer om te gaan trainen nu.