XXL Nutrition

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

jij ook succes die weekend kevin:D

ppppfffffff: chewie maakt geen kans tegen de marshmellow viking knows as CP!! Mission objective: Destroy all ogres in sight!!!! Tools: Strength, Speed, Power, Coach who will kick chewie in the shins, mission outcome: 99% chance of SUCCES!

:roflol:

hansie the bet is still on my friend;)

Welke bet hebben wij dan?

ik kom na m'n eigen wedstrijd nog even langs, maar daar heb ik wel een adres voor nodig?!

Gezellig!!

je moet me sowieso verslaan hans... je bent de legendarische HCH

je moet me sowieso verslaan hans... je bent de legendarische HCH

Ow op die manier :p haha! Naja we kijken wel toch!! Zal niet al te moeilijk zijn om me te verslaan denk ik haha, voel me behoorlijk zwak en veel zin is er ook niet moet ik zeggen!

als ik dat op google maps intyp kom ik heel ergens anders uit dan in Brielle

Ja je komt precies op de plek waar je moet zijn!! Maar weetje, als je liever naar CP luistert doe je dat toch lekker....ik wou alleen maar behulpzaam zijn hoor, maar blijkbaar wordt mijn hardwerkende hulp weer eens niet op prijs gesteld.....

Oh man ik heb er zoveel zin in. Ik heb een paar super cd's gemaakt. Waaronder een cd met alleen de allerbeste speeches ever! oa: Inch by inch van any given sunday, I am the greatest van Ali, en natuurlijk I am a champion.

jep wordt lachen! morgen nog even een zonnedans doen!

Gijs moet je nog een mooie cd van mij? Denk dat de deelnemers daar wel blij van worden.

Wordt echt epic zaterdag jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vet!!

Oh man ik heb er zoveel zin in. Ik heb een paar super cd's gemaakt. Waaronder een cd met alleen de allerbeste speeches ever! oa: Inch by inch van any given sunday, I am the greatest van Ali, en natuurlijk I am a champion.

i am a champion mag bij mij op tijdens me deads en yoke

i am a champion mag bij mij op tijdens me deads en yoke

ze kunnen bij jou beter i am a champignon draaien

toad_standup.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar hele fraaie erop gezet nu ik doorhad dat ik ook youtube filmpjes kon omzetten in mp3. Man ik zit gewoon helemaal stoked achter de computer om te gaan trainen nu.

Niemand houd je tegen ;)

Ik heb een paar hele fraaie erop gezet nu ik doorhad dat ik ook youtube filmpjes kon omzetten in mp3. Man ik zit gewoon helemaal stoked achter de computer om te gaan trainen nu.
wacht maar tot de RPB promo-teaser zometeen geupload is...

Terug
Naar boven