MuscleMeat

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

tis een mooie extra trainingsfactor;) , maar gainen zit er indd niet echt in..wel mental toughning..en dat kank wel gebruiken want mn doorbijtlevel is om te huilen..

Leuk voor de top 3 :p ik zal mn eigen sups wel meenemen :D

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemerslijst aangepast.

Wie is er nu weer uit?

edit: Jelle

Laatst bewerkt:
Sterkste man van Bruisend Brielle 2011
Reglement
Onderdeel 1 OH medley
In de volgende volgorde moeten de onderdelen gedaan worden:
50kg fatdumbbell / 65kg keg / 75kg zwerfkei / 95kg log / 110 kg axle / 120 kg log
-Elk onderdeel moet even onder controle zijn bovenin, pas na signaal scheids weer laten zakken. Achter de rug laten droppen is afkeur en ook het onderdeel bovenin gewoon loslaten en naar de grond laten storten. Denk om je eigen veiligheid vooral de zwerfkei kan flink stuiteren dus denk om je enkels. Tijdslimiet voor het onderdeel is 2 minuten. Na elk object is er ook een tussentijd. Riem mag gesp naar voren. Keg mag 1 hand boven en 1 onder bij de dumbbell is een snatch toegestaan, dan is de start met 1 hand. Pak je de dumbbell met 2 handen vast dan moet hij eerst via de schouder, dit om het voor de scheidsrechter duidelijk te maken dat het geen dubbelhandige lift is. Atleet start achter een streep en na signaal start.

Onderdeel 2 Axle deadlift
De axle is een 50mm massieve axle. Straps, suit, belt toegestaan. Startgewicht 220kg. Volgende gewichten 240-260 vanaf 260 met 10kg omhoog. Principe take it or leave it. Iemand die pas instapt bij 260 en op hetzelfde gewicht eindigt als iemand die start met 220 krijgt evenveel punten! Ook hier pas down bij signaal scheidsrechter.

Onderdeel 3 Laadrace
Ook in de juiste volgorde: 50kg boomstam / 65kg keg / 80kg zwerfkei / 100kg zandzak. Alles op 130cm hoogte.
Let erop dat alles op het platform komt en niet er overheen. Er zijn helpers maar die krijgen liever geen 80kg steen op hun gezicht. Tijd wordt gestopt als de zandzak er volledig op ligt!! Ook hier wordt er per object een tussentijd gemeten. Maximale tijdsduur 90sec. Atleet start achter streep en na signaal start.

Onderdeel 4 Yokerace 340kg
Afstand is 25m. De yoke is verstelbaar. De yoke moet over de streep zijn dus niet alleen de atleet. Tijd wordt gestopt als de achterkant van de yoke de lijn passeert. Maximale tijdsduur 90 sec.

Onderdeel 5 Farmers walk 110kg per hand op afstand
Atleet mag de farmers beetpakken en starten wanneer klaar. Maximale afstand. Magnesium toegestaan geen hars/spuithars etc.

Onderdeel 6 Stones of strength
95 / 110 / 120 / 130 20inch / 150 20inch alles op 130cm
Belt en hars toegestaan. Maximale tijdsduur 2 minuten. Elke Stone wordt ook geklokt. Atleet achter de streep en start na signaal.

Begint t al te kriebelen jonkies??

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 13:41 ----------

WTF haha, denk gooi t topic weer ff omhoog :p post ik staat er een heel verhaal :D ff lezen :D

bump

Duidelijk!! Jammer dat bij de yoke niet alleen de atleet over de streep goed is :p anders had ik gwn een sprintje van 25 m gemaakt haha :D

duidelijk!

Succes iedereen.
Duimen voor goed weer!

ik ga hup corpaul roepen!
en misschien dat ik over het hek klim en hem een paar flinke petsen in zijn nek geef:)

Ga je hem kussen als hij wint..?

mennekes toch......

pure tormentation...

Gijs. Timbers neem ik aan wanneer drop is het afgelopen..? :cool:

Ja.

Ik loop gewoon door hoor als ik de timber drop!! Doe gewoon hijgen en puffen dan heeft niemand t in de gaten haha!

@Ninja: Doe je mee?

Axle mag op je riem rusten?
Mn leren voorarm beschermers op stones mag ook?

Terug
Naar boven