MuscleMeat

Sterkste Man van Nederland 2009

behalve als ze strontlazerus en stoned zijn.... dat versta ik er helemaal niets meer van ;)

voorbeeld;
Nafzger: "ghklnuh jhuioksw blan hjdheufkl vrachtwagentrekken hjhgdjknijah jd sdwfwioh8 "
ik: "nee"(is veilig)

:D

nafzger was een dikke overloper ! hij hoorde niet bij de echte limburgers stahm :D

nafzger was een dikke overloper ! hij hoorde niet bij de echte limburgers stahm :D

:roflol: Hij zat tussen de "rooien"...met als "opperhoofd" Marcel Mostert en mocht meteen nadat hij was "overgelopen" dat rode T-shirt wat hij had gekregen uittrekken...(geen offence against Richard) maar dat kon natuurlijk niet in het vak "van" Alex.

De "echte" Limburgers zaten dus in het vak tegenover de "rooien"...wellicht dat we volgend jaar ook maar een uniforme kleur moeten aantrekken, maar we hebben in elk geval van ons laten "horen" ;)

het enige wat ik altijd hoor is wereldrecord en vrachtwagen trekken

:roflol: Hij zat tussen de "rooien"...met als "opperhoofd" Marcel Mostert en mocht meteen nadat hij was "overgelopen" dat rode T-shirt wat hij had gekregen uittrekken...(geen offence against Richard) maar dat kon natuurlijk niet in het vak "van" Alex.

De "echte" Limburgers zaten dus in het vak tegenover de "rooien"...wellicht dat we volgend jaar ook maar een uniforme kleur moeten aantrekken, maar we hebben in elk geval van ons laten "horen" ;)

Ik kwam voor dorpsgenoot Richard, maar als Nafzger ÉN Roy met een rood shirt aanzitten, pas ik ECHT ....
:D

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Waarschijnlijk vroeg ie of jij zijn wereld record vrachtwagentrekken geloofde.

geloof jij het niet dan ???

;)

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

het enige wat ik altijd hoor is wereldrecord en vrachtwagen trekken

de rest versta je idd niet....

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

zat dan niet naast mij ?
Ik was met vrouw en twee kids ....

jawel wulbert hij zat naast je maar jullie hadden niet in de gaten dat jullie naast legendes zaten :P ik zag je wel nog wilde nog na je toe komen maar je had het te druk !

die bedoeld die ja

dan had je ze moeten caber tossen :D

Ik vind die roy maar een rare vent zag op een foto dat die zelfs met een of andere band om zijn hoofd zat, die hadden ze lekker strak aan moeten trekken!!!!!!!!!!!!!!
Wat doet die roy eigenlijk voor de sport of wat heeft ie ooit gedaan? Weet nog wel toen Fouad is super vorm was hing die steeds om Fouad heen. Nou dan zal die volgend jaar wel een shirt van alex aan hebben, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij.

Ja die is echt reclame voor de sport....

be strong holland!

Roy vertegenwoordigt het gemiddeld gewicht van de internationale top-strongmen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind die roy maar een rare vent zag op een foto dat die zelfs met een of andere band om zijn hoofd zat, die hadden ze lekker strak aan moeten trekken!!!!!!!!!!!!!!
Wat doet die roy eigenlijk voor de sport of wat heeft ie ooit gedaan? Weet nog wel toen Fouad is super vorm was hing die steeds om Fouad heen. Nou dan zal die volgend jaar wel een shirt van alex aan hebben, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij.

Ken je hem? Dit is GEEN aanval op jou hoor! :D

Ik denk nml. dat hij de beste bedoelingen heeft met de SM-sport.
Hij zet zich alleen soms teveel en te heftig af tegen de gevestigde orde.
En hij schiet regelmatig door met zijn (ongepaste) opmerkingen.

Dit is geen verdediging van Roy; ik heb hem ook al eens aangevallen.

Hoe meer zielen de sport een goed hart toedragen, hoe liever!
En daar zitten wel eens rotte appels tussen! :D

Ken je hem? Dit is GEEN aanval op jou hoor! :D

Ik denk nml. dat hij de beste bedoelingen heeft met de SM-sport.
Hij zet zich alleen soms teveel en te heftig af tegen de gevestigde orde.
En hij schiet regelmatig door met zijn (ongepaste) opmerkingen.

Dit is geen verdediging van Roy; ik heb hem ook al eens aangevallen.

Hoe meer zielen de sport een goed hart toedragen, hoe liever!
En daar zitten wel eens rotte appels tussen! :D

Roy is mijn held!

Terug
Naar boven