Doetze
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
Peter...... gedraag je!

Mijn insteek is; hoe meer zielen de SM-sport een goed hart toedragen hoe liever.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Peter...... gedraag je!
Mijn insteek is; hoe meer zielen de SM-sport een goed hart toedragen hoe liever.

Nee joh...... ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt hoor...........ik draag de sport een warm hart toe en ook de mensen die dat ook doen.
Ik bulk soms gewoon een beetje over van het sarcasme, en dan moet ik dat ff kwijt haha
---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------
En daar komt bij ik ken roy niet.... dus heb ook geen oordeel over hem....... al heb ik al wel eens wat negatieve stukjes over hem gelezen (die hij zelf geschreven heeft).

OK, NP; jullie lijken wel een beetje op elkaar Roy en jij!
Qua reactie dan......
Ben je zondag ook in Stadskanaal?

Ik vind roy wel oke... hij slaat soms een beetje overdreven door... maar hij heeft goeie bedoelingen en hij heeft respect voor je... zover ik hem ken is die in de omgang zeker relaxt !
Dat vind ik een beetje een beledeging..... roy was toch een tijdje geleden ingelogd als lockgeit ofzo?...... hij had toen van die rare uitspraken naar jarno enz toe en van dat slappe gebitch allemaal toch? ..... nee daar voel ik me niet echt 1 mee haha........
Ik hou ook van jou hoor doetje........... eehm doetze
en ja ik ga wel ff in stadkanaal kijken ja....
Zie je dan wel![]()
Dat van lockgeit wist ik niet, maar rare uitspraken naar Jarno en Jarno-clan is hem niet vreemd.
Als je zo doorgaat met stalken weet ik nog wel een foto te vinden met jou in een lichtblauw Il Lago traingspak ;-)
Ik neem zondag een DVD met foto's voor je mee.
..........
maar ik weet het nietvoor zover ik hem ken wel... maar ik ken hem natuurlijk niet goed... ik heb iig geen slechte verhalen van hem gehoord... ik zeg neit dat je geen gelijk hebt petermaar ik weet het niet
hey doetze bedankt de fotos zijn super mijn dank daarvoor
groetjes arno
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
trouwens jan wanneer laat je die steen weer eens los haha

Nou ik ken Roy wel en weet ook wat voor rare streken hij uitgehaald heeft.
Deze man is zeker GEEN reclame voor de sport. Het enige wat hij wil is ZELF in de belangstelling willen staan. pffffffff. Het is gewoon een meeloper en nu probeert hij zich in te likken bij Richard. Richard mag wel uitkijken met hem!
hey doetze bedankt de fotos zijn super mijn dank daarvoor
groetjes arno
Nou ik ken Roy wel en weet ook wat voor rare streken hij uitgehaald heeft.
Deze man is zeker GEEN reclame voor de sport. Het enige wat hij wil is ZELF in de belangstelling willen staan. pffffffff. Het is gewoon een meeloper en nu probeert hij zich in te likken bij Richard. Richard mag wel uitkijken met hem!
misschien houd richard wel van likken, hahhahahahahhahaha!

?? Wat een zielepiet ben jij!!!