AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Nederland 2009

Peter...... gedraag je! ;)

Mijn insteek is; hoe meer zielen de SM-sport een goed hart toedragen hoe liever.

Nee joh...... ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt hoor...........ik draag de sport een warm hart toe en ook de mensen die dat ook doen.

Ik bulk soms gewoon een beetje over van het sarcasme, en dan moet ik dat ff kwijt haha;)

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

En daar komt bij ik ken roy niet.... dus heb ook geen oordeel over hem....... al heb ik al wel eens wat negatieve stukjes over hem gelezen (die hij zelf geschreven heeft).

• Topic Starter Topic Starter
Nee joh...... ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt hoor...........ik draag de sport een warm hart toe en ook de mensen die dat ook doen.

Ik bulk soms gewoon een beetje over van het sarcasme, en dan moet ik dat ff kwijt haha;)

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

En daar komt bij ik ken roy niet.... dus heb ook geen oordeel over hem....... al heb ik al wel eens wat negatieve stukjes over hem gelezen (die hij zelf geschreven heeft).

OK, NP; jullie lijken wel een beetje op elkaar Roy en jij! :D
Qua reactie dan......

Ben je zondag ook in Stadskanaal?

OK, NP; jullie lijken wel een beetje op elkaar Roy en jij! :D
Qua reactie dan......

Ben je zondag ook in Stadskanaal?

Dat vind ik een beetje een beledeging..... roy was toch een tijdje geleden ingelogd als lockgeit ofzo?...... hij had toen van die rare uitspraken naar jarno enz toe en van dat slappe gebitch allemaal toch? ..... nee daar voel ik me niet echt 1 mee haha........;)

Ik hou ook van jou hoor doetje........... eehm doetze:D

en ja ik ga wel ff in stadkanaal kijken ja....

Zie je dan wel:)

Ik vind roy wel oke... hij slaat soms een beetje overdreven door... maar hij heeft goeie bedoelingen en hij heeft respect voor je... zover ik hem ken is die in de omgang zeker relaxt !

• Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik een beetje een beledeging..... roy was toch een tijdje geleden ingelogd als lockgeit ofzo?...... hij had toen van die rare uitspraken naar jarno enz toe en van dat slappe gebitch allemaal toch? ..... nee daar voel ik me niet echt 1 mee haha........;)

Ik hou ook van jou hoor doetje........... eehm doetze:D

en ja ik ga wel ff in stadkanaal kijken ja....

Zie je dan wel:)

Dat van lockgeit wist ik niet, maar rare uitspraken naar Jarno en Jarno-clan is hem niet vreemd.
Als je zo doorgaat met stalken weet ik nog wel een foto te vinden met jou in een lichtblauw Il Lago traingspak ;-)
Ik neem zondag een DVD met foto's voor je mee.

Waar is Jarno eigenlijk?

Ben wel benieuwd wat hij van de wedstrijd vond. Wel nog wel lachen toen ie tegen Simon zoiets zei van: Je hebt nu wel gewonnen, maar je blijft een homo! :D

Dat van lockgeit wist ik niet, maar rare uitspraken naar Jarno en Jarno-clan is hem niet vreemd.
Als je zo doorgaat met stalken weet ik nog wel een foto te vinden met jou in een lichtblauw Il Lago traingspak ;-)
Ik neem zondag een DVD met foto's voor je mee.

haha......... jij kan gewoon chanteren met foto's he?:D..........

Ik hou me wijselijk stil haha;)

Tof van de dvd en foto's........... zie je zondag.....

voor zover ik hem ken wel... maar ik ken hem natuurlijk niet goed... ik heb iig geen slechte verhalen van hem gehoord... ik zeg neit dat je geen gelijk hebt peter ;) maar ik weet het niet

Ow ik wil ook geen gelijk ofzo hoor haha....... ach iedereen gaat op z'n eigen manier met de sport om he......

Het enige waar ik me wat aan stoorde was een aantal berichten wat hij een tijd geleden stuurde onder de naam lockgeit hier op het forum, wat ik als erg beledigend en onrespectvol over vond komen......... ach mischien had hij toen wat min zin haha... we trappen allemaal wel eens ergens tegen aan.

Vond trouwens de sfeer van de limbo's wel erg positief bij de finale zaterdag.... tof om te zien.

Hij Peter, hoe is het nog met die Irakezen afgelopen?

Zijn ze nog niet met een bomgordel bij je aan de deur geweest? :D

Nou ik ken Roy wel en weet ook wat voor rare streken hij uitgehaald heeft.
Deze man is zeker GEEN reclame voor de sport. Het enige wat hij wil is ZELF in de belangstelling willen staan. pffffffff. Het is gewoon een meeloper en nu probeert hij zich in te likken bij Richard. Richard mag wel uitkijken met hem!

hey doetze bedankt de fotos zijn super mijn dank daarvoor
groetjes arno

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

trouwens jan wanneer laat je die steen weer eens los haha

Misschien houd richard wel van likken, hahhahahahahhahaha!

groetjes arno

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

trouwens jan wanneer laat je die steen weer eens los haha

geweldig :roflol:

Deze man is zeker GEEN reclame voor de sport. Het enige wat hij wil is ZELF in de belangstelling willen staan. pffffffff. Het is gewoon een meeloper en nu probeert hij zich in te likken bij Richard. Richard mag wel uitkijken met hem!

mijn idee, ik zal Rich waarschuwen....

groetjes arno

Ouwe Lauw ook online :thumbs:

Daar ben ik altijd zelf nog bij als dat zo is!!

Terug
Naar boven