Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Ik had niet het idee dat ik ‘gepeopled’ werd op de herculeshold. Maar wat er precies aan de hand was is mij niet duidelijk. Er werd verteld dat het gewicht aan de grond stond. Dit leek mij een beetje onwaarschijnlijk. Dan zou de kracht naar één kant duidelijk voelbaar zijn. En ik denk ook niet dat het mogelijk is een stap naar links te zetten. Daar is de spanning te groot voor. Misschien dat één van de helpers sneller was met de gewichten te laten zakken t.o.v. de ander?!? En ik daardoor niet in het midden kwam te staan.
Bij zowel de eerste als tweede beurt kwam er flink wat kracht op mijn handen te staan. Ik kan niet echt zeggen of er een verschil in gewicht was.
Ik was er iig niet zo blij mee om dat het vlees in mijn hand oprolt en pijnlijk is. Zeker als je nog een tweede keer die handvaten moet vastpakken. Wellicht zal een video de uitkomst bieden!
Ik wil iig niet het idee wekken dat mijn eventuele winst hierdoor beïnvloed werd. Ik hou niet van als…. als…. Iedereen heeft in een wedstrijd wel zo een moment. De wedstrijdleiding constateert een fout en moet dan ingrijpen. Dat is eerlijk. Er is voor deze situatie een geschikte oplossing gekozen!
Groet Alex
---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Dank je beast! Tot over twee weken
Bij zowel de eerste als tweede beurt kwam er flink wat kracht op mijn handen te staan. Ik kan niet echt zeggen of er een verschil in gewicht was.
Ik was er iig niet zo blij mee om dat het vlees in mijn hand oprolt en pijnlijk is. Zeker als je nog een tweede keer die handvaten moet vastpakken. Wellicht zal een video de uitkomst bieden!
Ik wil iig niet het idee wekken dat mijn eventuele winst hierdoor beïnvloed werd. Ik hou niet van als…. als…. Iedereen heeft in een wedstrijd wel zo een moment. De wedstrijdleiding constateert een fout en moet dan ingrijpen. Dat is eerlijk. Er is voor deze situatie een geschikte oplossing gekozen!
Groet Alex
---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Dank je beast! Tot over twee weken

. Hij volgens mij ook aardig wat op
)en dat hebt je zeker wat extra opgeleverd !