XXL Nutrition

Sterkste Team v. Biest-Houtakker ‏ 2009

Hmm ik heb nog tijd? En maar 5 teams...

Hoezo mooie training zo

ik doe niet meer mee met mn maat.. mn maat heeft iets met zn biceps!:(.. dus t gaat over.. njah sterkste junior komt nog;)

gewoon doen gijs !! @ erwin ik ben er ook benieuwd naar wel cool jong tegen oud :P maar die oude garde zijn kennelijk geen lichte mannen :p maarja tis vrij conditioneel + snelheid dus wie weet :p khad liever log op max gehad :P

die dikke Katrinus moet zich schamen om de C-wedstrijd te gaan doen!Foei!

ook nog plek in de C klasse?Mijn bro wil ook wel graag es een meet doen!

Hehe nog een x mezelf verdedigen heb sinds winschoten nauwelijks meer getraind blessure plus het feit dat ik 5 weken bij mn meisje in noord-holland heb gezeten en niet getraind.

Hm... plek nog in de B klasse... hmmmm

Hey ik zie dat Arjan Voorburg ook mee doet, die stond toch op de sterkste-man van Ned vorig jaar. Daar vond ik het echt een beest!

ik wel erwin !

Weet niet of het al bekend is bij jullie maar zojuist deze mail gehad over de regels :

Boomstam tillen op herhaling

Zoveel mogelijk correcte herhalingen vanaf de grond tot geheel uitgestrekte armen binnen een tijdslimiet van 90 seconden. Een beurt wordt goedgekeurd als de armen gestrekt zijn en je stilstaat met de benen naast elkaar. Na uitstrekking de boomstam terug op de borst en van daaruit terug op de autobanden. Je mag afwisselen door de je teamgenoot aan te tikken. Er moet minimaal 1 keer gewisseld worden. Als bij de laatste beurt de armen gestrekt zijn tijdens het eindsignaal telt deze mee. De scheidsrechter geeft aan als een beurt goed is.
C: 65 kilo
B: 90 kilo

Wheelflip

De band zo snel mogelijk 12 keer omgooien ( 6 heen en 6 terug ). De andere persoon mag meelopen en afwisselen door aan te tikken. Er moet minimaal 1 keer gewisseld worden. Bij gelijk aantal flippen is de tijd bepalend. Op aangeven van het team wordt de tijd stilgezet ( bij eindpunt automatisch ). Tijdslimiet 2,5 minuten.
C: 250 kilo
B: 350 kilo

Powerstairs

De gewichten zo snel mogelijk de trap opbrengen. Op de bovenste trede moet het gewicht er helemaal opstaan. Er moet minimaal 1 keer gewisseld worden. Als een persoon het gewicht niet boven krijgt mag er gewisseld worden door aan te tikken. Op aangeven van het team wordt de tijd stilgezet ( bij eindpunt automatisch ). Tijdslimiet 2,5 minuten.
C: 125-150-175 kilo
B: 175-200-225 kilo

Fusten op verhoging

De fusten om en om zo snel mogelijk op de verhoging plaatsen. Als een poging niet lukt mag er gewisseld worden door aan te tikken. Op aangeven van het team wordt de tijd stilgezet ( bij eindpunt automatisch ).
C: 65-75-85-95-105-115 kilo
B: 65-75-85-95-105-115-125-135 kilo

Farmers walk

De gewichten zo snel mogelijk over een afstand van 10 meter verplaatsen. De gewichten mogen tussentijds op de grond gezet worden. Als de gewichten geheel over de streep zijn mag de andere persoon oppakken en gaan lopen. Er moeten per persoon 2 afstanden gelopen worden en er mag niet gewisseld worden. Op aangeven van het team wordt de tijd stilgezet (bij eindpunt automatisch ).
C: 70-80-90-100 kilo
B: 90-100-110-120 kilo

Terug
Naar boven