XXL Nutrition

steroiden en uitscheuren

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Op de sportschool bij ons zit een jongen die met as gebruik flink is uitgescheurd op de huid bij de oksels, hij zegt dat dit komt van zijn as gebruik en dat meerdere mensen dit hebben.

Vreemd genoeg heb ik nog nooit hier wat over gelezen op dit forum.

Kan as echt zulke scheuringen veroorzaken (deze gozer zijn voeding was alles behalve goed, niet op de eiwitten letten veel frituur, chips, ernstig drugs gebruik enz.), en is hier wat tegen te doen als het van de as is?

NEE.. onderste huidlaag is gewoon niet zo rekbaar als de bovenste in zijn geval..
Is Heel normaal.. bij mij is het gestopt na magnesium, zink, calcium en genoeg meervoudig onverzadigde vetten..

AAS kan het juist helpen stoppen, door het sneller herstel van weefsels

Als gevolg van de AAS zou het kunnen zijn dat hij door te snelle groei striae oploopt.

De een is daar gevoeliger voor dan de ander, weinig aan te doen - hoog in je zink gluconaat (60 mg ED) wil wel helpen bij sommige.

Groet Smalluser :thumb:

toen ik het kreeg ben ik geen cm gegroeid.. geld voor mijn maat ook.. geen cm gegroeid en ineens kwam het..

huid

Champ zei:
toen ik het kreeg ben ik geen cm gegroeid.. geld voor mijn maat ook.. geen cm gegroeid en ineens kwam het..

Regelmatig vis eten is een goede oplossing want daar wordt je huid rekbaar van.
Zeg niet dat het alles opvangt maar wel een grote deel, en het is nog goed voor je eiwitten.

Groetjes ADRBEEST

Champ zei:

Ik dus ook, ben in sept. begonnen met cutten, afgelopen 3 jaar nergens last van gehad en nu ineens heb op me lats en de aanhechting naar me borst strepen zitten.. En ik ben aan het cutten, dus erg groeien zal ik niet..

200 kg met wat ?

Hahahaha tnx soulreaver! Was relaxed dat je er was:thumbs:

200kg Bankdrukken

Champ zei:
Hahahaha tnx soulreaver! Was relaxed dat je er was:thumbs:

200kg Bankdrukken

Was wel lachen ja :) Damn... maar dat ene wijf zeg, echt een tank, hoeveel drukte die wel niet weg ?? brrrrrrrrrr.... ziekelijk gewoon..

Netjes hoor 200 kg :clap:

Groet Smalluser :thumb:

damn, kom ik aan met me 4x60 :P

:D ik had niet opgelet.. maar ik dacht dat ze 145kg drukte.. De wel bekende Ilya Strik

...Ik dacht dat jij wel een middeltje kon adviseren Champ?

Th...uit Spanje....? :D

ff on topic: ik kreeg deze striea al toen ik net 3 maandfjes trainde ook bij mij schouder of eigenlijk okseels. Eerst waren ze niet zo groot dit was iest meer dan 3 jaar trug maar ze zijn wel verder ingescheurd. In mijn kuur heb ik er 2 bijgekregen. De ouwe die er al zatenb zij n nu ongeveer 10 cm lang en die nieuwe zitten er iets boven en zijn ongeveer 1 a 2 cm. Niet zo mooi vooral in de winter erg duidelijk zichtbaar deoor de witte huid dan zijn die dingen rooier. In de zomer als ik negerbruin ben dan zie je ze niet aleen als ik mn ermane omhoog doe en zelf dan moet je goed kijken dus kheb er geen problemen mee gewoon zorgen dat ik in de zomer goed bruin ben!

hoi ik las dus dat die jongen was uit gescheurd klopt heb het zelf namelijk ook bij mijn oksel van een d-bol kuur ik denk dat je gewoon te snel groeid of heb ik dat mis eerder had ik het gewoon niet

seeker zei:
Op de sportschool bij ons zit een jongen die met as gebruik flink is uitgescheurd op de huid bij de oksels, hij zegt dat dit komt van zijn as gebruik en dat meerdere mensen dit hebben.

Vreemd genoeg heb ik nog nooit hier wat over gelezen op dit forum.

Kan as echt zulke scheuringen veroorzaken (deze gozer zijn voeding was alles behalve goed, niet op de eiwitten letten veel frituur, chips, ernstig drugs gebruik enz.), en is hier wat tegen te doen als het van de as is?

Tsja er zijn er idd meerdere op de sportschool die flink aan het uitscheuren zijn....

Maar ik zag laatst dat jij ook flink in de plooi zit...ahahahaha

Het Twijgje zei:
Tsja er zijn er idd meerdere op de sportschool die flink aan het uitscheuren zijn....

Maar ik zag laatst dat jij ook flink in de plooi zit...ahahahaha

Jij hebt anders ook geen klagen, kleine boom.

Terug
Naar boven