XXL Nutrition

Steroiden maken je een echte vent

Concreet gezien is het zo.

De mannen willen de realiteit niet inzien en steken kop in zand.Spierbundels is het belangrijkste,het is zo lastig sjouwen voor die kistdragers als je zo groot bent,das wel jammer.I said enough.

Zegt een soepstengel van 2m lang met een gewicht van slechts 96kg. Ga ff spelen joh...bodybuilding is niet voor jou weggelegd.

Als het geen AAS waren zijn het wel krasloten en hamburgers of heroïne. Als je je shit niet kan regelen gaat het zoiezo niet goed met je.

Nuff said..

In deze 8 pagina's is dit het enigste wat juist is.
Als het geen AAS waren, was het wel iets anders geweest waar hij/zij zich aan had overgeleverd.

Als iemand veranderd in een arrogante kwal die denkt dat hij alles kan maken ben ik daar niet jaloers op.
Hij komt zichzelf wel tegen dat is een ding wat zeker is.
Niet zozeer zichzelf als wel een veel kleiner mannetje dat hem helemaal afrost alstie zo arrogant de prater loopt uit te hangen. :roflol:

Mooi side effect! ;)
[Link niet meer beschikbaar]

Slotje?

Ik ken Nico al 8j... Was een heel ander persoon geworden.
Had niks met de sport meer te maken.
Vroeger zo'n opgewekt en levendig persoon.
Is in een depressie geraakt en beginnen rokken jagen, iets dat ik van hem nooit verwacht had
Maar keur AAS zeker niet af, want ben ook gestart met een kuurtje...
Wil gewoon duidelijk maken dat het hem erg veranderd heeft

Wie was dit btw?
(gewoon uit interesse... ben tijdje niet zo actief geweest op DBB en er lijkt heel wat veranderd te zijn)
Jaartje- jaar en half geleden zaten hier nog een pak meer leden, waar ik veel van geleerd heb over AAS (numero uno op dit gebied is gelukkig wel nog actief hier), en daar zijn er een pak van verdwenen (sommigen ban, anderen gewoon niet meer actief).

Vandaar de vraag.

Wie was dit btw?
(gewoon uit interesse... ben tijdje niet zo actief geweest op DBB en er lijkt heel wat veranderd te zijn)
Jaartje- jaar en half geleden zaten hier nog een pak meer leden, waar ik veel van geleerd heb over AAS (numero uno op dit gebied is gelukkig wel nog actief hier), en daar zijn er een pak van verdwenen (sommigen ban, anderen gewoon niet meer actief).

Vandaar de vraag.

myjector
Die naam zal je wel iets zeggen wss

Laatst bewerkt:
Iedereen weet toch dat AAS troep is voor je lichaam, boeiend. Zijn zoveel andere producten die ongezond zijn maar ook dagelijks gebruikt worden door de maatschappij.
Overdreven stelling. TRT is juist GOED voor je lichaam. Lichte kuurtjes stellen ook niets voor in vergelijking met bijv. regelmatig gebruik van party drugs of alcoholmisbruik.

Overdreven stelling. TRT is juist GOED voor je lichaam. Lichte kuurtjes stellen ook niets voor in vergelijking met bijv. regelmatig gebruik van party drugs of alcoholmisbruik.
Is ook mijn mening...
Misbruik is nooit goed, maar verstandig gebruik kan imo geen kwaad.
Ik durf, net als Big T, zelfs te stellen dat het in bepaalde gevallen gezond kan zijn. Bv. TRT inderdaad, of HGH bij het ouder worden.

Heb net dezelfde mening over doping bij topsporters. Je lichaam kan dit van nature gewoonweg niet aan, en heeft wat meer nodig om te herstellen.

Gewoon 0,0 contact meer plots, je kan hem niet bereiken ofzo, geen vrienden die iets van hem weten, ... ?

Is ook mijn mening...
Misbruik is nooit goed, maar verstandig gebruik kan imo geen kwaad.
Ik durf, net als Big T, zelfs te stellen dat het in bepaalde gevallen gezond kan zijn. Bv. TRT inderdaad, of HGH bij het ouder worden.

Heb net dezelfde mening over doping bij topsporters. Je lichaam kan dit van nature gewoonweg niet aan, en heeft wat meer nodig om te herstellen.

Gewoon 0,0 contact meer plots, je kan hem niet bereiken ofzo, geen vrienden die iets van hem weten, ... ?

Ik heb wel horen zeggen van een vriendin van z'n ex dat hij naar Thailand zou verhuisd zijn... En ook gehoord dat hij nog een 2de kind zou hebben rondlopen bij een liefje van hem geweest

En dat is DE grote probleemvraag. Wat valt onder lichte, niet-schadelijke kuurtjes, als tegenwoordig zelf gewone beginners al op 500 test 400 deca en 40dbol kickstart gaan zitten.

Iedereen heeft daar zijn eigen mening over en geen enkele van die meningen kunnen wetenschappelijk worden onderbouwd.

IMO zit elk middel op een dosering en tijdsduur dat je as platlegt al onder misbruik. Dus alle 19nors al zeker, en test boven 250mg voor dan x weken(persoonsafhankelijk).

Elk bekend sterk leverschadelijk middel of cholesterol verkloot middel ook na 4 weken. Winny, halo, dbol, drol, methyltest,...

Wat blijft er dan over, korte kuurtjes met matige dosis var, boldenone acetate(quasi onvindbaar omdat je er rotziek van wordt), primo, orale test, TRT, transdermale test, mast prop,...

Dat zijn de enige die ik onder "gebruik" zou zien. Ook al pak je maar een paar kilos. Maar wie van de bigorexia-patienten gaat kuren voor een paar kilos.

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is het platleggen van je eigen test schadelijk?

500 mg test/ week met kickstart zie ik idd nog als licht.

Aangezien je daarachter met een periode met een laag testniveau zit waar een heleboel complicaties mee samen kunnen gaan. Iets dat je beter kan vermijden.

Het is niet per direct zo schadelijk nee. Maar er is zeker geen voordeel aan, en het is te vermijden.

Laatst bewerkt:
Aangezien je daarachter met een periode met een laag testniveau zit waar een heleboel complicaties mee samen kunnen gaan. Iets dat je beter kan vermijden.

Het is niet per direct zo schadelijk nee. Maar er is zeker geen voordeel aan, en het is te vermijden.
Laag test is onwenselijk maar (permanente) schade zal je er niet door ondervinden. Nu is dat bij een lichte kuur nog relatief makkelijk te herstellen. Bij hoge dosissen nandrolon of stacks met nandrolon kan dat een probleem worden. Zeker als je tijdelijk verlies van libido onder schade wil plaatsen.

Laag test is onwenselijk maar (permanente) schade zal je er niet door ondervinden. Nu is dat bij een lichte kuur nog relatief makkelijk te herstellen. Bij hoge dosissen nandrolon of stacks met nandrolon kan dat een probleem worden. Zeker als je tijdelijk verlies van libido onder schade wil plaatsen.

Ik doel inderdaad niet alleen op de lichamelijke schade, maar ook de eventuele mentale en psychologische effecten die een goede levenskwaliteit hinderen. Libido is daar 1 van.

Laatst bewerkt:
Zegt een soepstengel van 2m lang met een gewicht van slechts 96kg. Ga ff spelen joh...bodybuilding is niet voor jou weggelegd.

Tis inmiddels 104 hihihihi :p

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Ik doel inderdaad niet alleen op de lichamelijke schade, maar ook de eventuele mentale en psychologische effecten die een goede levenskwaliteit hinderen. Libido is daar 1 van.

Duidelijk.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Nu koppel je iemand zijn psychische probleem weer aan AAS. Blijf je aan de gang? Wanneer zie je nou eens in dat ALLES wat jij zegt non-onderbouwde bullshit is!

Ik WEET dat AAS schadelijk is en ik WEET ook dat dat bij lange na niet zo schadelijk is als jij probeert te schetsen.

Nou **** off KEREL!!!

Heb je last van de warmte, nu al..haha.

Waarom kom ik nu nooit eens zo een agressieve schooljongen in het echie tegen, heel vreemd, zou het aan mij liggen....:D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Ja, voor ieders zelfbescherming !
Haha

Peace, me gone......:cool:

.

Waarom kom ik nu nooit eens zo een agressieve schooljongen in het echie tegen, heel vreemd, zou het aan mij liggen....

a. je komt nooit buiten
b. je zit op een eiland, afgesneden van de rest van de wereld
c. je bent zo een zageman dat iedereen in een wijde boog rond je loopt
d. al het bovenstaande

ik gok op d.

effe off topic @ Stal1n

Ik zat effe je PR te bekijken maar je deadlift is aardig zwaar.
Netjes hoor.

Terug
Naar boven