XXL Nutrition

Steroiden maken je een echte vent

Kerel waarom neem je de moeite? en waarom de moralistische bull?

Ik heb heel wat jongens uit deze deze sectie, waaronder ikzelf, hun steunbetuiging zien doen in jou topic tijdens je ziekte.

Waarom dan hier de moraalridder op een vervelende manier komen uithangen?

Ja..er zijn aas gebruikers.

En nee..die hoeven geen belerend vingertje van jou.

Denk dan bij jezelf: dat is niet my cup of tea, en dat is prima...en voldoende.

Oh zeker karma, volledig mee eens.

ik heb respect voor ieders mening, als ik AAS zou nemen zou ik het waarschijnlijk ook niet leuk vinden dat er zo'n schijtzwans als ik hier constant zit te lullen dat het gevaarlijk is enzo...dus ik snap jullie punt ook wel ok ? :)

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

@ Enrico,

Mooie posts!!! Jij onderbouwt tenminste wat je stelt. Ik meen dat je het met mij eens bent dat AAS nooit gezondheidsbevorderend zal werken, maar dat gasten zoals Ron1 gewoon uit hun nek lullen mbt de doodsgevaren van AAS.

tnx, inderdaad, gezond is het niet, zoals ik zei ik gebruik ook en ik bekijk als het een berekend risico, ik heb klachten gehad in 't verleden maar nu zijn die onder controle...ik heb er zeker geen spijt van dat ik ermee begonnen ben en zal dat ook nooit hebben, zelfs niet als morgen zou blijken dat ik terminaal ziek ben, bodybuilding heeft voor mij in zeer grote mate bijgedragen aan mijn plezier in het leven en dan liever nog 10 jaar op deze manier dan nog 50 jaar als een saaie magere plant ;)

Ik ben gewoon realistisch, sommigen hier hebben oogklepjes op, die had ik ook maar die vallen wel eens af als je op een gegeven moment toch dingen voelt die niet kloppen en die toch wel degelijk een gevolg zijn van gebruik (bloeddruk etc.)
Meeste negatieve bijwerkingen van AAS zijn ook te bestrijden, zoals met cardio voor je hart, juiste supplementen voor je bloeddruk (omega 3 etc) maar dan nog, ik ga mezelf echt niet wijsmaken dat ik gezonder ben dan jan met de pet :D

Het gaat gewoon helemaal nergens over.
je zit hier in een AS sectie te verkondigen dat AS slecht is en dat je het niet moet nemen.

helemaal top....kunnen we nu weer verder zonder oeverloze moraalridder discusie over gebruiken....
Zie hier alleen maar gasten die hier NEVER komen,en met een achterlijk topic als dit de moraal ridder komen uithangen...........

OF gebruik OF niet,maar ga niet een ander proberen te overtuigen hoe goed of slecht iets is........dat mag alleen met pro hormonen en Bold

Ben ik nou de enige die dit grappig vind? :D

Ik vind jou ook erg grappig kerel..... Lees de context ff ****ing moron

Dit topic nog steeds open? Jezus.
Verplaats em naar allerlei ofzo.

kansloos topic.

vent zijn zit in je hart. hormonen veraneren je gedrag mss een beetje, maar niet veel. hoogstens versterkt het wat er al in zit....

beter n lock. en een permaban voor de AAS sectie voor de haters, irritante ventjes...[/QUOTE

hehe,eindelijk iemand met de juiste woorden,AMEN

Nog eentje dan.Nu echt de laatste.
Een permaban voor hater in de AAS sectie zou uitsluitend gunstig zijn voor mensen die dit vergif verkopen, wat dus nog steeds officieel gezien wettelijk STRAFBAAR is, nietwaar redbull uit 1974 en stalin............of mis ik nu wat.

Ik ken(de) iemand van het forum hier die door de Aas heel zijn leven verkloot heeft, dat waren zijn eigen woorden.
Die kerel is zijn kind, job en vrouw kwijt inclusief huis en vrienden kring.
Ik vraag me af waar die uithangt of zelfs nog leeft eigenlijk...
Vroeger was het zo'n vrolijke kerel maar het laatste jaar was die niet meer te genieten

Ik ken iemand die zijn leven heeft verwaarloosd door een overdreven zeilboten obsessie, vrouw, kinderen en huis mee kwijt geraakt.

Wat is je punt? Die kerel zal zelf ook niet helemaal chill in ze hoofd zijn.

Ik denk niet dat alleen AAS hiermee te maken heeft maar alles bij elkaar.
Bodybuilding is en blijft een tijd rovende hobby / sport.

Weinig drinken niet veel uitgaan veel trainen etc dus ik denk dat AAS echt niet de hoofdrol zal zijn.

Verder wat een domme reacties allemaal, laat lekker de mensen die willen kuren hun gang gaan.

Laatst bewerkt:
Ik ken iemand die zijn leven heeft verwaarloosd door een overdreven zeilboten obsessie, vrouw, kinderen en huis mee kwijt geraakt.

Wat is je punt? Die kerel zal zelf ook niet helemaal chill in ze hoofd zijn.
Was een heel ander persoon geworden.
Had niks met de sport meer te maken.
Vroeger zo'n opgewekt en levendig persoon.
Is in een depressie geraakt en beginnen rokken jagen, iets dat ik van hem nooit verwacht had
Maar keur AAS zeker niet af, want ben ook gestart met een kuurtje...
Wil gewoon duidelijk maken dat het hem erg veranderd heeft

Laatst bewerkt:
Steroiden maken misschien van gasten die nooit een vent hadden kunnen worden een vent maar zonder kun je zeker ook een vent zijn.

Discipline maakt je een echte vent. Zo ****ing simpel is het, hebben we daar 8p over geouwehoerd?

Ik ken(de) iemand van het forum hier die door de Aas heel zijn leven verkloot heeft, dat waren zijn eigen woorden.
Vroeger was het zo'n vrolijke kerel maar het laatste jaar was die niet meer te genieten

Concreet gezien is het zo.

De mannen willen de realiteit niet inzien en steken kop in zand.Spierbundels is het belangrijkste,het is zo lastig sjouwen voor die kistdragers als je zo groot bent,das wel jammer.I said enough.

Als het geen AAS waren zijn het wel krasloten en hamburgers of heroïne. Als je je shit niet kan regelen gaat het zoiezo niet goed met je.

Nuff said..

De mannen willen de realiteit niet inzien en steken kop in zand.Spierbundels is het belangrijkste,het is zo lastig sjouwen voor die kistdragers als je zo groot bent,das wel jammer.I said enough.

man wat kan jij je druk maken seg. hou je toch lekker bezig met je eige leven en laat de mensen die willen kuren gewoon kuren er zijn genoeg onderzoeken enz. over de gevaren van aas ik denk dat de meeste op dit forum ze ondertussen wel al kennen.

Iedereen weet toch dat AAS troep is voor je lichaam, boeiend. Zijn zoveel andere producten die ongezond zijn maar ook dagelijks gebruikt worden door de maatschappij.

Nu koppel je iemand zijn psychische probleem weer aan AAS. Blijf je aan de gang? Wanneer zie je nou eens in dat ALLES wat jij zegt non-onderbouwde bullshit is!

Ik WEET dat AAS schadelijk is en ik WEET ook dat dat bij lange na niet zo schadelijk is als jij probeert te schetsen.

Nou **** off KEREL!!!

Terug
Naar boven